Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα

Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
1
Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
το σαρκαστικό εξώφυλλο

Ο νέος δίσκος του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα (το ηχογράφησαν ως Αγόρι Γιώργος το απόγευμα της 29/9/15 στο Tenant Studio) ανέβηκε χθες ολόκληρη τη μέρα σταδιακά, ένα-ένα κομμάτι μέχρι αργά τη νύχτα στο YouTube. Είναι ένα σύντομο σε διάρκεια, ακουστικό άλμπουμ με 11 κομμάτια μελοποιημένης ποίησης και των δύο, συν το Αρκούδα Κάντιλακ που έχει δανειστεί την πρώτη στροφή από την Αρκούδα του Μίκη Θεοδωράκη .

Η Αρκούδα μαζί με το τραγούδι που κλείνει το άλμπουμ, το Γλείφω είναι δύο από τα καλύτερα του δίσκου (προσωπικά είναι τα δύο που ξεχώρισα) που μπορείς να κατεβάσεις εδώ.

Τα κομμάτια με τη σειρά που υπάρχουν στο δίσκο είναι τα:    

01. Τα σουτιέν που πετάνε 02. Ψάρια 03. Παθητικός 04. Σάλια στην πλάτη 05. Αυτός που φοβάται 06. Αρκούδα Κάντιλακ 07. Ζουζουνίτσα 08. Σκουπίδια 09. Στο ντότζο του Χάρρυ Κλυνν 10. Μαμά νυχτόβια * 11. Γλείφω  

Στίχοι - Μουσική - Τραγούδι - Ενορχήστρωση - Παραγωγή - Μίξη - Mastering:: ΑΓΟΡΙ ΓΙΩΡΓΟΣ.

Στο Μαμά νυχτόβια: μουσική επιρροή από το «Πρωινό» (Δ. Σαββόπουλου) 

Εδώ μπορείς να ακούσεις ολόκληρο το δίσκο:

ΓΛΕΙΦΩ

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Οργανώθηκα και σου μαγείρεψα. Χαμογελάω πολύ και σε κουράζω και σένα.
Έσβησα το πλυντήριο και μας άπλωσα. Σε κουράζω και σένα.
Το κρεβάτι μας πάλι έστρωσα κι ας μην ήθελες. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Υποσχέθηκα ότι θα ξυρίζομαι. Είναι τόσο απλό και σε κουράζω και σένα.
Σ' υποστήριξα και σε φρόντισα. Μα όταν είμαι καλός σε κουράζω και σένα.
Έκλαψα. Σε παρακάλεσα. Μετά σε έγλειψα. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Σε κουράζω και σένα.

ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΝΤΙΛΑΚ
Μιαν αλυσίδα έχω γύρω απ' τον λαιμό.
Είμαι αρκούδα. Χορεύω γύφτικο σκοπό.

Στην κόκκινη κάντιλακ
ακούγαμε Λάρυγγα.
Βγάζαμε τα ρούχα μας.
Βγάζαμε το δέρμα μας.
Και έτσι μείναμε γυμνοί.
Γυμνοί σκελετοί.

ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
Ξερνάω τα βράδια στο αυτοκίνητο σου μέσα.
Δε λέω συγγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι το ραδιόφωνο. Δε θα ’χεις γνώμη.
Καίω τα μπαρ με τους ανθρώπους μέσα. Να μην ήταν μέσα.
Να ’χαν λίγη μπέσα. Να μην πίναν τζιν. Να μην πίναν ουίσκι.
Μόνο άσφαλτο ίση. Με πετράδια μέσα.
Και λιωμένα γατάκια, να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας κλέβουν τη βενζίνη. Τηλεφωνούν στη μαμά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υποκόσμου.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.\

Να χέσω τα ρούχα και το κραγιόν σου. Να γελάσω με σένα.
Να νιώσεις σκατά. Να μη θες να με δεις ποτέ σου ξανά.
Δε λέω συγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι η τηλεόραση. Δε θα έχεις γνώμη.
Ανατινάζω το μετρό με τους ανθρώπους μέσα.
Να μην ήταν μέσα. Να μη βλέπαν ήλιο. Να μη βγάζαν μύξα.
Να μη λέγαν λέξη. Να μην παίζαν μπάλα.
Μόνο κάτω απ’ το χώμα. Με σκουλήκια στο στόμα.
Και λιωμένα γατάκια να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας τρώνε το σουβλάκι. Υιοθετούν τα παιδιά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υπόκοσμού.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.

ΣΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ
Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Γιατί να νιώθω πως διαρκώς μ’ ακουμπάνε.
Όπως τότε που δεν ήξερα.
Όπως τότε που δεν ήθελα.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Από μικρό αυστηρά με κοιτάνε.
Ήταν τότε που δεν ήξερα.
Ήταν τότε που δεν ήθελα να γίνω λογιστής.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Στα όνειρα μου πάντα με κατουράνε.
Μα δε μιλάω για τα όνειρα.
Δε γράφω τραγούδια,
μα έχω σάλια στην πλάτη.

Ούτε εμένα ξέρω να βλέπω.
Ούτε εμένα ξέρω να αγγίζω.
Τις πυκνές μου τις τρίχες κάθε βράδυ γνωρίζω.
Μου φαίνομαι ξένος.
Μου φαίνομαι άλλος.
Μυρίζεις δεμένος.
Από πίσω μου κι άλλος.

Γεμίζω σάλια στην πλάτη.
Έχω σάλια στην πλάτη.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια