Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα

Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
1
Αγόρι Γιώργος: Κατέβασε το νέο πολύ καλό άλμπουμ-συνεργασία του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα Facebook Twitter
το σαρκαστικό εξώφυλλο

Ο νέος δίσκος του The Boy και του Κτίρια τη Νύχτα (το ηχογράφησαν ως Αγόρι Γιώργος το απόγευμα της 29/9/15 στο Tenant Studio) ανέβηκε χθες ολόκληρη τη μέρα σταδιακά, ένα-ένα κομμάτι μέχρι αργά τη νύχτα στο YouTube. Είναι ένα σύντομο σε διάρκεια, ακουστικό άλμπουμ με 11 κομμάτια μελοποιημένης ποίησης και των δύο, συν το Αρκούδα Κάντιλακ που έχει δανειστεί την πρώτη στροφή από την Αρκούδα του Μίκη Θεοδωράκη .

Η Αρκούδα μαζί με το τραγούδι που κλείνει το άλμπουμ, το Γλείφω είναι δύο από τα καλύτερα του δίσκου (προσωπικά είναι τα δύο που ξεχώρισα) που μπορείς να κατεβάσεις εδώ.

Τα κομμάτια με τη σειρά που υπάρχουν στο δίσκο είναι τα:    

01. Τα σουτιέν που πετάνε 02. Ψάρια 03. Παθητικός 04. Σάλια στην πλάτη 05. Αυτός που φοβάται 06. Αρκούδα Κάντιλακ 07. Ζουζουνίτσα 08. Σκουπίδια 09. Στο ντότζο του Χάρρυ Κλυνν 10. Μαμά νυχτόβια * 11. Γλείφω  

Στίχοι - Μουσική - Τραγούδι - Ενορχήστρωση - Παραγωγή - Μίξη - Mastering:: ΑΓΟΡΙ ΓΙΩΡΓΟΣ.

Στο Μαμά νυχτόβια: μουσική επιρροή από το «Πρωινό» (Δ. Σαββόπουλου) 

Εδώ μπορείς να ακούσεις ολόκληρο το δίσκο:

ΓΛΕΙΦΩ

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Οργανώθηκα και σου μαγείρεψα. Χαμογελάω πολύ και σε κουράζω και σένα.
Έσβησα το πλυντήριο και μας άπλωσα. Σε κουράζω και σένα.
Το κρεβάτι μας πάλι έστρωσα κι ας μην ήθελες. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Γδύθηκα και σου χόρεψα. Όταν είμαι υγρός σε κουράζω και σένα.
Υποσχέθηκα ότι θα ξυρίζομαι. Είναι τόσο απλό και σε κουράζω και σένα.
Σ' υποστήριξα και σε φρόντισα. Μα όταν είμαι καλός σε κουράζω και σένα.
Έκλαψα. Σε παρακάλεσα. Μετά σε έγλειψα. Σε κουράζω και σένα.

Γλείφω ό,τι έμεινε από χθες και έχει γεύση αύριο.

Σε κουράζω και σένα.

ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΝΤΙΛΑΚ
Μιαν αλυσίδα έχω γύρω απ' τον λαιμό.
Είμαι αρκούδα. Χορεύω γύφτικο σκοπό.

Στην κόκκινη κάντιλακ
ακούγαμε Λάρυγγα.
Βγάζαμε τα ρούχα μας.
Βγάζαμε το δέρμα μας.
Και έτσι μείναμε γυμνοί.
Γυμνοί σκελετοί.

ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
Ξερνάω τα βράδια στο αυτοκίνητο σου μέσα.
Δε λέω συγγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι το ραδιόφωνο. Δε θα ’χεις γνώμη.
Καίω τα μπαρ με τους ανθρώπους μέσα. Να μην ήταν μέσα.
Να ’χαν λίγη μπέσα. Να μην πίναν τζιν. Να μην πίναν ουίσκι.
Μόνο άσφαλτο ίση. Με πετράδια μέσα.
Και λιωμένα γατάκια, να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας κλέβουν τη βενζίνη. Τηλεφωνούν στη μαμά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υποκόσμου.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.\

Να χέσω τα ρούχα και το κραγιόν σου. Να γελάσω με σένα.
Να νιώσεις σκατά. Να μη θες να με δεις ποτέ σου ξανά.
Δε λέω συγνώμη. Δε θα έχεις γνώμη.
Δεν είσαι η τηλεόραση. Δε θα έχεις γνώμη.
Ανατινάζω το μετρό με τους ανθρώπους μέσα.
Να μην ήταν μέσα. Να μη βλέπαν ήλιο. Να μη βγάζαν μύξα.
Να μη λέγαν λέξη. Να μην παίζαν μπάλα.
Μόνο κάτω απ’ το χώμα. Με σκουλήκια στο στόμα.
Και λιωμένα γατάκια να τα βλέπουν παιδάκια
και να βγάζουν δάκρυα από τα αθώα ματάκια.
Γιατί κάποιος δε θέλει το αύριο.
Κάποιον γαμάει το σήμερα και μας στερεί το «στ’ αρχίδια μου».
Κοίτα, μας τρώνε το σουβλάκι. Υιοθετούν τα παιδιά μας.
Είναι όμως αργά. Είναι ώρα για ύπνο.
Άλλα όχι για μένα. Όχι για μένα.
Εγώ απλά θα χορεύω μέχρι να ρουφήξω όλο τον καπνό του υπόκοσμού.
Φανατικός παθητικός καπνιστής.
Είμαι ένα θλιμμένο ξεκώλι και χορεύω στην ντίσκο το λαλαλαλα.

ΣΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ
Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Γιατί να νιώθω πως διαρκώς μ’ ακουμπάνε.
Όπως τότε που δεν ήξερα.
Όπως τότε που δεν ήθελα.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Από μικρό αυστηρά με κοιτάνε.
Ήταν τότε που δεν ήξερα.
Ήταν τότε που δεν ήθελα να γίνω λογιστής.

Άραγε γιατί να φοβάμαι όταν βλέπω γυμνά αγόρια.
Στα όνειρα μου πάντα με κατουράνε.
Μα δε μιλάω για τα όνειρα.
Δε γράφω τραγούδια,
μα έχω σάλια στην πλάτη.

Ούτε εμένα ξέρω να βλέπω.
Ούτε εμένα ξέρω να αγγίζω.
Τις πυκνές μου τις τρίχες κάθε βράδυ γνωρίζω.
Μου φαίνομαι ξένος.
Μου φαίνομαι άλλος.
Μυρίζεις δεμένος.
Από πίσω μου κι άλλος.

Γεμίζω σάλια στην πλάτη.
Έχω σάλια στην πλάτη.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια