5η επιτυχημένη χρονιά για τον διαγωνισμό CU RestartUp @Ρομάντσο

5η επιτυχημένη χρονιά για τον διαγωνισμό CU RestartUp @Ρομάντσο Facebook Twitter
Για 5η φορά το CU και το BIOS Ρομάντσο διοργανώνουν το CU RestartUp @Ρομάντσο, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργούς να κάνουν την ιδέα τους πράξη, με δωρεάν επαγγελματική στέγαση, επικοινωνιακό και συμβουλευτικό back up στη θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο.
0

ADVERTORIAL

5η επιτυχημένη χρονιά για τον διαγωνισμό CU RestartUp @Ρομάντσο Facebook Twitter

Τα δημιουργικά, ευφάνταστα και με ουσιαστικό περιεχόμενο projects αντέχουν στον χρόνο και γίνονται ένα σταθερό ετήσιο ραντεβού με μπόλικο ρομάντζο. Γιατί τέτοιοι διαγωνισμοί φλερτάρουν με το μυαλό της ανήσυχης νεολαίας μας και δίνουν την ευκαιρία σε κάποια όνειρα να ταξιδέψουν στην σφαίρα της πραγματικότητας.

Για  5η φορά το CU και το BIOS Ρομάντσο διοργανώνουν το διαγωνισμό CU RestartUp @Ρομάντσο, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους δημιουργούς να αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνουν την ιδέα τους πράξη, δηλαδή: δωρεάν επαγγελματική στέγαση, επικοινωνιακό και συμβουλευτικό back up και αυτά  για 8 μήνες στο φοβερό χώρο, γνωστό και ως θερμοκοιτίδα του Ρομάντσο.  

Για όλους όσοι δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, προλαβαίνετε ακόμα γιατί ο διαγωνισμός θα πάει μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου! Σημειώστε ότι αφορά σε νέους δημιουργούς ή ομάδες νέων δημιουργών, 18-28 ετών, που ασχολούνται με το design, τον προγραμματισμό, τη φωτογραφία, τη μόδα ή με οτιδήποτε δημιουργικό και καινοτόμο. Οι νικητές θα αποκτήσουν χώρο εργασίας για να δουλέψουν τις ιδέες τους, και να έρθουν σε επαφή με άλλους δημιουργούς, να δικτυωθούν ώστε να κάνουν το πιο δυναμικό και fun ξεκίνημα στην καριέρα τους.  

 

Οι καλύτεροι βέβαια για να μιλήσουν για αυτόν τον διαγωνισμό, δεν θα μπορούσαν να είναι άλλοι από τους περσινούς νικητές. Εμείς ρωτήσαμε 2 από τις νικήτριες ομάδες να μας μιλήσουν για αυτό το όμορφο ταξίδι, από την αγωνία της αρχής μέχρι το τέλος, και εισπράξαμε μια αισιοδοξία και έναν φρέσκο αέρα που πολύ μας άρεσε που υπάρχει, ονειρεύεται και τελικά τα καταφέρνει.

5η επιτυχημένη χρονιά για τον διαγωνισμό CU RestartUp @Ρομάντσο Facebook Twitter

Η πρώτη ομάδα που απάντησε στις ερωτήσεις είναι οι/το “The MÉTA Project”. Πρόκειται για μια δημιουργική ομάδα με βασικά εργαλεία την τέχνη της φωτογραφίας και το βίντεο. Φτιάχνει κυρίως video clip, ντοκιμαντέρ και φωτογραφήσεις, με τη δική της πάντα αισθητική.

 

The META Project

— Πώς θα περιγράφατε την εμπειρία σας ως διαγωνιζόμενη ομάδα στο CU RestartUp;

Ήταν σαφώς μία συναρπαστική και πρωτόγνωρη εμπειρία από πολλές απόψεις. Μέσα από την διαδικασία του διαγωνισμού κατανοήσαμε τις ανάγκες μας, θέσαμε καλύτερα τους στόχους μας και σαν ομάδα δέσαμε ακόμα περισσότερο. Νιώσαμε οικειότητα τόσο με τον χώρο που μας παραχωρήθηκε, όσο και με τους “κατοίκους” του Ρομάντσο. 

 

— Και μετά, τι  ακολούθησε τη χαρά της νίκης στην πορεία σας στο Ρομάντσο;

Τη χαρά ακολούθησε η δημιουργία, η παραγωγικότητα, η καλλιτεχνική έμπνευση και οι πολλές νέες ιδέες!

Τι είναι αυτό που θα θυμάστε περισσότερο από αυτούς τους μήνες ως «κάτοικοι» αυτής της ιδιαίτερης επαγγελματικής κοινότητας;

Αυτό που θα θυμόμαστε, είναι η “συμβίωση” με τις νικήτριες ομάδες. Γνωρίσαμε νέο και δημιουργικό κόσμο, μιας και η βοήθεια και η συζήτηση με αρκετούς ήταν ανεκτίμητες. Από μεριάς μας, νιώθουμε ευγνωμοσύνη για την ευκαιρία που μας δόθηκε, καθώς μπορέσαμε και εξελιχθήκαμε τόσο προσωπικά, όσο κυρίως - και ουσιαστικότερα - ομαδικά.

— Στο πέρας αυτού του project, τι ακριβώς καταφέρατε να κάνετε αναφορικά με την πρότασή σας και πώς βλέπετε να πηγαίνει το έργο σας μέσα στην επόμενη τριετία; Το εξωτερικό είναι μια αγορά στην οποία θα απευθυνθείτε;

Από την αρχή θέλαμε να αναδείξουμε το “Meet The Artist”, έτσι εμπλουτίσαμε τα “επεισόδια” μας με ανθρώπους που γνωρίσαμε μέσα στο Ρομάντσο. Αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό  στάδιο, αναθεωρώντας και επανεξετάζοντας τον τρόπο παρουσίασης αυτού του project. Όσον αφορά την προοπτική του εξωτερικού, η πεποίθηση μας είναι ότι το MÉTA Project δε γνωρίζει σύνορα.

Είμαστε μια χώρα που πουλάει κυρίως Υπηρεσίες. Ποιο θεωρείτε ότι είναι το επίπεδό μας και πόσο δημιουργικοί είναι οι νέοι Έλληνες δημιουργοί ώστε να κάνουν τη διαφορά και να ξεχωρίσουν διεθνώς;

Το επίπεδο των Ελλήνων δημιουργών θεωρούμε ότι είναι ιδιαιτέρως υψηλό.  Ανεξάρτητα με την σύγχρονη πραγματικότητα και τα εμπόδια που μπορεί να προκύψουν, αν κάποιος επιθυμεί να κάνει την διαφορά, θα δημιουργήσει τις ευκαιρίες και τις προϋποθέσεις για να το καταφέρει. 

H δεύτερη ομάδα, το λέει και το όνομά τους. Γράφουν κώδικα, είναι γυναίκες και το κάνουν καλά. Όπως διαβάζουμε και από το προφίλ της ομάδας στην σελίδα του CU RestartUp: «Έχοντας ως βάση της την αρχή ότι ο προγραμματισμός είναι η νέα lingua franca, διοργανώνει εργαστήρια που εξοικειώνουν τις γυναίκες με τον προγραμματισμό, προκειμένου αυτές να αποκτήσουν πολύτιμες τεχνολογικές δεξιότητες και να γεφυρώσουν το χάσμα εκπροσώπησής τους στον κλάδο της τεχνολογίας.» Αλλά αυτό ήταν η αρχή. Τα κορίτσια έχουν μεγάλα σχέδια και έχουν ήδη ξεκινήσει.

Code it Like A Girl 

Πώς θα περιγράφατε την εμπειρία σας ως διαγωνιζόμενη ομάδα στο CU RestartUp;

Η επιλογή μας στο CU RestartUp ήταν ένα απρόσμενο δώρο! Συνέβη ακριβώς την περίοδο που προσπαθούσαμε να βρούμε στέγη για το εγχείρημα μας στην Αθήνα και μας διευκόλυνε πολύ στο να έχουμε ως ομάδα ένα σταθερό σημείο αναφοράς αλλά και μια υποστηρικτική δομή γενικότερα.

Και μετά, τι  ακολούθησε τη χαρά της νίκης στην πορεία σας στο Ρομάντσο;

Η διαδικασία επιλογής ήταν αρκετά σύντομη και ξεκάθαρη, οπότε δεν μας κράτησε πολύ σε αγωνία. Μόλις ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα αρχίσαμε να σχεδιάζουμε το στήσιμο του γραφείου μας, ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες μας, γνωρίσαμε τους συγκατοίκους μας και φυσικά ενημερώσαμε τους επαγγελματικούς μας συνεργάτες για τη νέα μας διεύθυνση.

Τι είναι αυτό που θα θυμάστε περισσότερο από αυτούς τους μήνες ως «κάτοικοι» αυτής της ιδιαίτερης επαγγελματικής κοινότητας;

Ο χώρος μέσα στον οποίο μια ομάδα εργάζεται επηρεάζει πολύ την ψυχολογία και την παραγωγικότητά της. Αυτό που κρατάμε εμείς από την φιλοξενία μας στο Ρομάντσο είναι η δημιουργική ατμόσφαιρα του χώρου, καθώς και η προθυμία με την οποία όλα τα μέλη της θερμοκοιτίδας επίλυαν κάθε μας πρόβλημα και συνεισέφεραν σε κάθε μας ανάγκη.

Στο πέρας αυτού του project, τι ακριβώς καταφέρατε να κάνετε αναφορικά με την πρότασή σας και πώς βλέπετε να πηγαίνει το έργο σας μέσα στην επόμενη τριετία; Το εξωτερικό είναι μια αγορά στην οποία θα απευθυνθείτε;

Μέσα στο διάστημα τόσο εμείς όσο και οι άλλες ομάδες είδαμε τα projects μας να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να εξελίσσονται. Πλέον το Code it Like a Girl (https://www.codeitlikeagirl.com) έχει αλλάξει στοχοθεσία και αντικείμενο. Ως μια κοινότητα δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου, δεν περιοριζόμαστε πλέον γεωγραφικά και απευθυνόμαστε σε γυναίκες από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Παράλληλα, όσο ήμασταν στο ΡΟΜΑΝΤΣΟ  θέσαμε θα θεμέλια για τη νέα μας πρωτοβουλία, το Geek Islands (http://www.geekislands.org).

Ο χώρος της Πληροφορικής παραδοσιακά ανδροκρατείται. Μεγάλες εταιρείες ωστόσο προσπαθούν μέσω των communities να τις υποστηρίξουν. Ποια είναι η εμπειρία σας στην ένα (;) κλικ πιο παραδοσιακή χώρα μας, και πως ένα site σαν το δικό σας μπορεί να συσπειρώσει και να διαδώσει το έργο των θηλυκών developers;

Η Ελλάδα είναι πράγματι μια χώρα στην οποία η πατριαρχία έχει γερές ρίζες. Στόχος του Code it Like a Girl είναι να προσφέρει στις γυναίκες όλες εκείνες τις πληροφορίες και τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να μπορούν να ανελιχθούν στον χώρο της τεχνολογίας. Παράλληλα, μέσω της προώθησης τόσο δικών μας ιστοριών όσο και ιστοριών γυναικών που έχουν διαπρέψει στον τομέα τους, ελπίζουμε πως σιγά σιγά θα αλλάξουμε το πώς η κοινωνία βλέπει τη θέση της γυναίκας στον τεχνολογικό κλάδο.

Οι περσινοί νικητές, ήταν τελικά μια γυναικεία υπόθεση. Για να δούμε φέτος. Περισσότερα για τον διαγωνισμό, τις προϋποθέσεις, τους κριτές, τους νικητές και τα projects που πέρασαν στους προηγούμενους διαγωνισμούς, στο www.vodafonecu.gr/restartup.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM