Το efood και η Κωτσόβολος δημιουργούν μια νέα εμπειρία αγορών

Το efood και η Κωτσόβολος δημιουργούν μια νέα εμπειρία αγορών Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το efood και η Κωτσόβολος ξεκίνησαν, πριν μερικούς μήνες, μια συνεργασία που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του efood να αποκτούν προϊόντα τεχνολογίας, μικροσυσκευές και είδη καθημερινής χρήσης σε μόλις 40’ με 50’, με παράδοση απευθείας στην πόρτα τους.

Μέσω του δικτύου των 59 καταστημάτων Κωτσόβολος σε όλη τη χώρα, τα οποία λειτουργούν ως τοπικά micro-hubs, οι παραγγελίες εξυπηρετούνται σε πραγματικό χρόνο και παραδίδονται άμεσα και γρήγορα από τον στόλο διανομής του efood.

Ξεκινώντας από την Αθήνα, η υπηρεσία express παράδοσης προϊόντων τεχνολογίας και μικροσυσκευών έχει ήδη επεκταθεί σε περισσότερες από 25 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλο, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Ρόδο, Σέρρες, Αγρίνιο, Ξάνθη, Καβάλα, Λαμία, Κομοτηνή, Ορεστιάδα και πολλές ακόμη.

Οι χρήστες του efood έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 2.500 κωδικούς των καταστημάτων Κωτσόβολος στις ίδιες τιμές που ισχύουν στα φυσικά σημεία πώλησης, καλύπτοντας καθημερινές ανάγκες αλλά και πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις με μικροσυσκευές, φορτιστές, καφετιέρες, smart gadgets και περιφερειακά.

Στην ευρεία συλλογή προστίθενται πλέον και τα νέα προϊόντα Apple, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να τα αποκτούν πρώτοι, με άμεση παράδοση και απόλυτη ευκολία.

Η υπηρεσία express, με ελάχιστη αξία παραγγελίας 10€, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-20:40 και τα Σάββατα, 09:00-19:40, ενώ εξυπηρετεί, ορισμένες Κυριακές κατά τις οποίες τα καταστήματα Κωτσόβολος παραμένουν ανοιχτά.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, το efood και η Κωτσόβολος επαναπροσδιορίζουν την έννοια της άμεσης εξυπηρέτησης, απαντώντας στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για γρήγορη πρόσβαση σε προϊόντα τεχνολογίας και καθημερινής χρήσης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM