Πιάνομαι από το σχόλιό σου Ίρις για να διατυπώσω μια υποψία. Κάτι μου λέει ότι οι άνθρωποι που αξιωματικά και εκ των προτέρων λένε "θέλω σχέση" πριν καλά καλά προκύψει η οποιαδήποτε στενότερη επικοινωνία με κάποιο ερωτικό ταίρι εννοούν "θέλω εγγυήσεις". Δηλαδή εγγυήσεις ότι ο άλλος τις βλέπει "σοβαρά" (με την έννοια του σεβασμού όπως τον έχουν αποδεχτεί από μια κουλτούρα που δαιμονοποιεί την γυναικεία σεξουαλικότητα και η οποία καλώς κακώς ακόμα επιβιώνει) και ότι θα καθίσει αρκετά ώστε να μπορούν να ισχυριστούν -πρώτα απ'όλα στον εαυτό τους- ότι ενδεχόμενη διακόπή της οποιασδήποτε τέτοιας σχέσης δεν είχε να κάνει με κάποια ερωτικού επιπέδου απόρριψη αλλά με κάποιο πιο πολυσύνθετο συναίσθημα το οποίο τοποθετούν στην σφαίρα του αποδεκτού στο αξιακό τους σύστημα. (=Δεν με απορρίπτει ως γυναίκα κι ερωτικό πλάσμα. Με απορρίπτει ως πολύ μορφωμένη για τα γούστα του ή πιο δυναμική από ότι θέλει ή λιγότερο κοινωνική και εύχαρι από αυτό που θέλει κλπ κλπ)Θεωρώ (με την επιφύλαξη να κάνω λάθος) ότι πρόκειται δηλαδή για φόβο. Και μάλιστα φόβο απόρριψης σε ένα πολύ πρωταρχικό επίπεδο δόμησης της ερωτικής προσωπικότητα... ώστε να πρέπει αυτή να διανθιστεί με διάφορες περικοκλάδες ώστε να ξεχωριστεί από την θεμελιώδη ουσία της. Κάποιες φορές το παραδέχονται ότι ακριβώς "δεν αντέχουν να υποστούν αυτά που περιλαμβάνει μια σκέτο σεξ σχέση".Αυτό το αιτιολογώ ακριβώς στην εγκόλπωση που έχουν πράξει πλείστες γυναίκες του αξιώματος ότι "δεν αξίζει" το δόσιμο της σεξουαλικότητάς τους αν δεν αποτιμάται πολύ υψηλά. Τόσο υψηλά που τελικά μοιάζει να είναι μια "αιθέρια πουτανιά". Το αιτιολογώ επίσης με ένα γενικότερο φόβο για τα χαστούκια της ζωής. Όμως αυτός ο φόβος κρατάει πίσω ακόμα και τις δυνατότητες να εκτιμήσει το θάρρος και την παρρησία ο άλλος και να θελήσει να δοκιμάσει το κάτι παραπάνω! Σε ένα αλισβερίσι όπου το ύψιστο που έχεις να δώσεις (κατά δική σου αυθαίρετη αξιολογική σκάλα) είναι αυτό που βρίσκει ούτως ή άλλως αλλού γιατί να προσπαθήσει παραπάνω γι'αυτό; Μόνη υποτιμάς τις άλλες σου χάρες βάζοντας το γουνί σου και το δόσιμό του υπεράνω. Ομιλώ βεβαίως γενικά και οι παρόντες εξαιρούνται.
Σχολιάζει ο/η