Όλοι εσεις στα σόσιαλ μήντια και στα ενημερωτικά πόρταλς πρέπει να ξέρετε οτι εμείς οι "πελάτες" σας κοιτάμε αδιάφορα, νυσταγμένα, χασομέρικα τις αναρτήσεις που βάζετε και, είτε πρόκειται για το "αυριανό τέλος του κόσμου" είτε για την γιαγιά που χ....κε, η αντίδραση είναι η ίδια : ξύνουμε τις μασχάλες ή τη μύτη αδιάφορα.Προσωπικά, βρίσκω χαριτωμένο τον τρόπο που σκέφτεστε όλοι εσείς - σοβαροί κι ασόβαροι, ένα κουβάρι : δημοσιεύουμε κάτι και την ευθύνη του άν είναι αληθινό, κατασκευασμένο, προβοκάτσια, εμπορικό τρύκ, διαφήμιση απλή, εκβιασμός, χαζομάρα ενός μαθητή, ενός ψυχάκια, δέν την έχουμε εμείς αλλά αυτός που πρώτος το μετέδωσε ! Συγνώμη δέν ζητάμε. Απολογία απ'την νοημοσύνη του κοινού μας, ποτέ. Αυτοκριτική (γιατί, άν δημοσιεύεις κάτι είναι σάν να το πιστεύεις ο ίδιος), ποτέ ! Ένα απέραντο παζάρι, μιά λαϊκή αγορά "ειδήσεων", στιγμιοτύπων, φοτοσοπιών και κάθε λογής ζαρζαβατικών που ο καθένας μπορεί καθημερινά να ψωνίζει και να βάζει στο "πόρταλ" του κακήν-κακώς χωρίς τύψεις, φραγμούς, φρένο, συνείδηση, ηθική, κριτήρια, φίλτρα, ευθύνη, αιδώ, φόβο. Το μόνο που μπορεί να ελπίζουμε είναι πως κάποια στιγμή οι διαφημιστές θα καταλάβουν οτι ο "καταναλωτής" με τις μπυτζάμες που χασμουτιέται και ξύνεται καθισμένος με το σμάρτφον στην τουαλέτα, δέν θα τούρθει να πάει να αγοράσει Wind τηλεφωνία μόνο και μόνο γιατί είδε το μπάννερ. Άιντε να δούμε !
Σχολιάζει ο/η