Πληρωνει οποιος θελει να χρησιμοποιησει το δρομο, μονο που αυτοι που τελικα θα το κανουνε θα πρεπει να ειναι ενας Χ αριθμος καθε χρονο, αλλιως αναπροσαρμοζεται η διαρκεια της μισθωσης ή το αντιτιμο διελευσης, βλεπεις στη μαγικη επιχειρηματικοτητα των ΣΔΙΤ το κερδος του ιδιωτη ειναι εγγυημενο απο το κρατος, το οποιο επισης εγγυαται ενιοτε και για τα τραπεζικα δανεια του πρωτου. Θα ηθελα επισης να μας εξηγησεις πώς μπορει κανεις να φτασει π.χ. στον αεροδρομιο χωρις να χρησιμοποιησει την Αττικη Οδο, ετσι για να μη ξεχναμε οτι αν τα σκαμε στον Μπομπολα ειναι επειδη εμεις το θελησαμε και οχι γιατι καποιος μας αναγκασε.
Σχολιάζει ο/η