ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Κάθε κριτική και σχόλιο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται κριτικά. Υπάρχουν άτομα που μόνιμα γκρινιάζουν, πληρώνουν ξενοδοχείο 2 αστέρων και περιμένουν παροχές πεντάστερου κλπ. Από εκεί και πέρα καλό είναι να βλέπει κανείς κριτικές από περισσότερα site, υπάρχει το Virtual Tourist, το booking και άλλα. Αξίζει ο κόπος να αφιερώσει κανείς λίγο χρόνο για να διαβάσει τις κριτικές, δεν μπορεί για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο να είναι απίθανο σε ένα site και κακό σε ένα άλλο.Υπερβολικά κακές και υπερβολικά καλές κριτικές είναι πάντα ύποπτες...(αυτό με τα...κατουρημένα σεντόνια, όσο χάλια και να ήταν το ξενοδοχείο δεν έχει λογική...δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο οποιοσδήποτε επιχειρηματίας, όσο κακό ξενοδοχείο και να έχει, θα άφηνε κατουρημένα σεντόνια μέσα σε ένα δωμάτιο...!!!)...
Σχολιάζει ο/η