Όχι Γράφων,δε σε ειρωνεύτηκα πουθενά και ούτε πρόκειται να το κάνω,δε θα ξεφύγεις έτσι εύκολα.Εξίσου δύσκολο θα σου φανεί να με πατρονάρεις.Πρώτ'απ'όλα,https://www.lifo.gr/articles/opinions/222385/otan-o-fovos-gia-to-thilyko-kai-gia-to-pronomio-tis-antrikis-eksoysias-pano-sti-gynaika-skotonei#commentγια να μην έχουμε παρεξηγήσεις του τύπου ''δεν έκανα εγώ ανάλγητα σχόλια''.Ας μην επανέλθουμε σ'αυτό,μιας και είναι φρέσκο και βαριέμαι να ανατρέχω σε παλιότερα.Λοιπόν,δεν είναι το θέμα μας από πού προέκυψε ο όρος φεμινισμός.Αυτό είναι το δικό σου θέμα που προσπαθείς να επιβάλλεις για να απομακρύνεις τη συζήτηση,λέγοντας ξεκάθαρα ψέμματα ότι τάχα είναι αόριστο το πλαίσιο.Η πάλη για την ισότητα των φύλων,καταφανώς προέκυψε από ΑΝΑΓΚΗ.Τα εξτρά δικαιώματα είναι δικό σου συμπέρασμα.Κατά την προσωπική μου άποψη,χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω τα υπόλοιπα,μας διαβάζουν κι άλλοι άνθρωποι,υπάρχει ένας πυρήνας προβλημάτων που έχει να κάνει με την καταπίεση και σε προέκταση,τη βία,πραγματική και χειροπιαστή βία,κατά των γυναικών.Στα πλαίσια της οικογένειας και ευρύτερα.Έχω ενημερωθεί (πολύ πιο στενά από όσο ίσως αντέχει το στομάχι μου)για πάμπολλες,εκατοντάδες,περιπτώσεις που π.χ. ο σύζυγος ξυλοφορτώνει τη σύζυγο και άλλα περιστατικά ακραίας βίας.Τέτοια περιστατικά Γράφων,δεν εμπίπτουν στην παραβατικότητα.Δεν πρόκειται για εγκληματίες.Πρόκειται για ανθρώπους που δε θεωρούν λάθος αυτή τη συμπεριφορά.Άνθρωποι που κατά τα άλλα δεν έχουν διαπράξει καμία αξιόποινη πράξη στη ζωή τους.Θα έλεγε κανείς ότι δεν υπάρχει εξήγηση.Υπάρχει όμως.Αδυνατώ να εθελοτυφλώ.Το πλαίσιο δεν είναι αόριστο και δεν καλύπτεται σε καμία περίπτωση απ'τον ουμανισμό.Απαιτείται δράση εδώ και τώρα.Απαιτείται αλλαγή της κουλτούρας.Δε θα το βρεις αυτό ν'αποτυπώνεται σε κανένα νόμο.Διάβαζα εδώ πάλι,ένα πρόσφατο άρθρο για τα στατιστικά της κακοποίησης και ουσιαστικά την παραδοχή του πόσο ελλειπή είναι.Δεν έχω αξιόπιστα στατιστικά να σου παρουσιάσω Γράφων,γιατί το ποιες υποθέσεις εν τέλει καταλήγουν σε δίκη και καταδίκη είναι τα μόνα που υπάρχουν.Θυμάμαι σε άλλο άρθρο,που γκρίνιαζες,μεταξύ άλλων,για την παραβατικότητα των μοτοσυκλετιστών,υποννοώντας ότι υπάρχει κουλτούρα παραβατικότητας που καλλιεργείται (δικά μου λόγια,δε θυμάμαι ακριβώς),αλλά απ'ό,τι βλέπω αδυνατείς να δεχτείς την ύπαρξη κάτι αντίστοιχου ως εξήγηση για την παραπάνω βία που ανέφερα.Αυτοί που βιαιοπραγούν μ'αυτόν τον τρόπο είναι ξερά παραβάτες του νόμου για σένα λοιπόν.Σφάλλεις και μια πιο κοντινή ματιά,όχι πίσω απ'την οθόνη σου,θα σε έπειθε για την αιτία.Χαζός δεν είσαι σε καμία περίπτωση.Καιρό είχα να γράψω σεντόνι και συγγνώμη για την τρικυμία.
Σχολιάζει ο/η