Τι ακριβώς πάει να πει "μάτσο εργατικιά κουλτούρα".Από πότε οι εργάτες γίνανε όλοι συνώνυμο του Σουγκλάκου στην βαρβατίλα και δεν χωράει και ο θηλυπρεπής εργάτης;Ναι είναι λογικό και επόμενο πως υπάρχει ακόμα και σήμερα δυσκολία αποδοχής πολλές φορές και άλλες να μην υπάρχει ένα κάποιο αναμενόμενο "τακτ" ακόμα και ας μην έχουν πρόβλημα οι άνθρωποι με τους ΛΟΑΤ οπότε να ξεφεύγει καμιά χοντράδα.Δεν αποτελεί κριτική και κατά συνέπεια εκμηδένιση του επαναστατικού υποκειμένου αυτό.Ο προλεταριακός διεθνισμός καταπολεμάει αυτές τις αντιλήψεις,όπως φαντάζομαι γνωρίζεις.Και η "τζουμ τριαλαρα φτερού" να κάτσει να ψαχτεί γιατί είναι το αντίστοιχο της χαζογκόμενας για τις γυναίκες ή του ποζεροκάγκουρα για τους άντρες-δηλαδή επίπλαστες ταυτότητες συνοδευόμενες από τις ανάλογες συμπεριφορές.Και όμως τους χρυσώνεις.Από την αντίθετη πλευρά.Όταν σου λέω πως όλοι αυτοί,σε μεγάλο βαθμό,ειδικά στην περίπτωση της Κούβας,με την επανάσταση είδαν να θίγονται τα διάφορα συμφέροντα τους και τάχθηκαν αυτομάτως κατά,δεν γίνεται να συνεχίζεις να μου λες πως ο λόγος που μπουντρουμιάστηκαν ήταν επειδή ήταν gay,ιεχωβάδες κ.λπ.. Το πρόβλημα δεν ήταν το τί ήταν αλλά τι κάναν.Τυχαίο που μεταπεναστατικά ανθεί και πάλι ο σεξοτουρισμός;Καθόλου.Κοτζάμ εμπάργκο είχαν φάει.Οπότε όταν ξεκίνησε σιγά σιγά να άρεται το εμπάργκο αλλά μόνο για τα επιβατηγά αεροπλάνα και σου έρχεται ο νεόπλουτος γιάπης με τα ντόλαρς...
Σχολιάζει ο/η