#2 Να φοράς τη διάθεση του φλερτ με όλους και όλα. Αυτό αποτελεί το πιο αφροδισιακό ελιξίριο for ever and ever. "Η ζωή σε φλερτάρει πάντα κι εσύ είσαι η ευνοούμενή της" είναι το spirit. Aυτό θα σε κάνει ακαταμάχητη.#5 Είσαι σίγουρη ότι μιλάς για φίλους/ες σου; Γιατί, καθώς περιέγραφες την ιστορία σου, εμένα μου έδωσαν την εντύπωση παρέας... Όχι, διαφωνώ με την Α, μπα. Είναι σημαντικό - πάρα πολύ σημαντικό - να επενδύει ο/η φίλος/η σου χρόνο - ποσοτικό και ποιοτικό - σε εσένα. Αν δεν το κάνει, τότε μιλάμε για σχέση με ελλείμματα. Και μην το παίρνεις αψήφιστα, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά και δε μοιάζει να περιλαμβάνεσαι σχεδόν ποτέ στις προτεραιότητές τους. Πολλώ δε μάλλον, όταν αυτό συμβαίνει τις ημέρες ή τα χρονικά διαστήματα που εσύ σηματοδοτείς ως κρίσιμα για εσένα (όποια κι αν είναι αυτά, εν προκειμένω τα γενέθλια/γιορτή σου) και οι άλλοι/ες είναι εκκωφαντικά απώντες/ούσες επαναληπτικά. Μην ξεχνάς ποτέ ότι οι συμβολισμοί καθίστανται πολύ σπουδαίοι για την ανώτερη ανθρώπινη επικοινωνία. Το μοίρασμά τους κρίνεται αναγκαίο και όχι φόρτωμα. Η προσωπική μου γνώμη είναι να βρεις αληθινούς/ες φίλους/ες. Αυτοί που έχεις δε μοιάζουν με τέτοιους/ες (άτομα που με τη συμπεριφορά τους σου επιτείνουν το αίσθημα του pathetic και του lonely - το αντίθετο ακριβώς όφειλαν να κάνουν) - τουλάχιστον σε ένα τρίτο μάτι που διαβάζει την ιστορία.#6 Γιατί το δράμα συνιστά αναπόσπαστο μέρος της ζωής, το οποίο έχει να μας προσφέρει ένα σωρό στοιχεία που καμιά ευτυχία ποτέ δεν είναι ικανή να μας δώσει. Όπως βαθιά κατανόηση, για να αναφέρω ένα. Η μελαγχολία είναι ψυχοπνευματικό δώρο, όχι εμπόδιο. Το ανικανοποίητο μπορεί να είναι ένα από τα παράγωγά της.Αν εννοείς την κατάσταση της drama queen, δηλαδή όταν αυτό γίνεται μισοεπιτηδευμένα και προσποιητά - αν όχι εντελώς -, τότε ναι, χαρακτηρίζεται μάλλον από ανωριμότητα στο βαθμό που αυτό δεν αποφέρει παρά μια μιμητική αναπαραγωγή και μια δόξα/οίκτο από τους αποδέκτες της που δε γεννά καινούργια νοήματα. Είναι δουλειά του ίδιου του ατόμου να το δουλέψει και να κατακτήσει μια ουσία μέσα από τη φόρμα - ή χωρίς.
Σχολιάζει ο/η