@Αρης ΔημοκίδηςΜάλλον είχες ένα μακροσκελέστατο κείμενο έτοιμο για κάποιον σαν εμένα για παν ενδεχόμενο. ;). Επιμένεις στους όρους αλλά νομίζω πως το θέμα δεν είναι φύσεως νομικής και απλής διατύπωσης. Εξηγούμαι.1)Ο Βουτσάς ομίλησε τουλάχιστον τρισάθλια. Ούτε καν τον χειροκρότησαν οι παρευρισκόμενοι. Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό.2)Περί γενοκτονίας. Λές είναι απλά θέμα όρων. Σε λεπτό ακαδημαϊκό επίπεδο σίγουρα. Ούτε εγώ είμαι γνώστης. Όταν όμως είσαι βουλευτής ή υπουργός παιδείας (βλ. Φίλη) και εκπροσωπείς μία χώρα πολυάριθμα σωματεία και οργανώσεις της οποίας παλεύουν να διασώσουν/δικαιώσουν την εθνική τους μνήμη σε Ευρωπαϊκές και Παγκόσμιες οργανώσεις, ενώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ η γείτονα καραδοκεί μεταξύ εθνικισμού και ολοκληρωτικής άρνησης του παρελθόντος της, οφείλεις ΚΑΤ ΕΜΈ να είσαι προσεκτικότερος, έτσι ώστε και να βοηθήσεις τους μέν (σωματεία ποντίων) και να μην δώσεις στους δε (Ερντογάν) λαβή να πιαστούν. Θα μου πεις η επιστημονική αλήθεια (αν είναι εθνοκάθαρση ή γενοκτονία δηλαδή) δεν προηγείται των πιθανών «εθνικών μύθων» (σιγά τον επικίνδυνο μύθο). Ναι, αλλά εδώ έχουμε και θέμα διπλωματίας. Επαναλαμβάνω δεν είσαι απλός καθηγητής. Είσαι βουλευτής/υπουργός. Άρα, είναι θέμα «απλών επιστημονικών όρων»; Δεν θα το έλεγα. Εγώ.3)Δεν είμαι γλωσσολόγος. Δεν θεωρώ πως οι γλωσσολόγοι έχουν το μονοπώλιο στο αν αποφαίνονται για θέματα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Δεν αντέδρασε μόνο ο Μπαμπινιώτης και δεν μπορώ να κατατάσσω κάθε αντίδραση φιλολόγων σε αυτό που ο Κος Σαραντάκος (σεβαστότατος κατά τα άλλα) λέει υποτιμητικά «ρεύμα». Δεν διδάχθηκα σωστά Αρχαία και φαντάσου αποφοίτησα εδώ και μία δεκαπενταετία. Λόγω προσωπικών ενδιαφερόντων ασχολήθηκα με τα αρχαία πολύ μεγαλύτερος και όντας των θετικών σπουδών. Ανακάλυψα λοιπόν όχι μία γλώσσα αλλά έναν τρόπο σκέψης. Τρόπο, που χρησίμευσε αιώνες για να διατυπωθούν επαρκέστατα φιλοσοφικές αλήθειες που ακόμα συζητιόνται αλλά και κατόπιν λεπτότατοι π.χ. Θεολογικοί όροι. Τα αρχαία λοιπόν ως τρόπος σκέψης, θεωρώ πως είναι χρησιμότατα ειδικά όταν μία ολόκληρη γενιά εφήβων δεν μπορεί να διατυπώσει σωστά αυτά που έχει μέσα στο μυαλό της. Βρείτε έναν άλλο τρόπο, άλλη μέθοδο, πέραν της στείρας παπαγαλίας αλλά σε αυτή η «νεκρή γλώσσα» τυχαίνει να διατυπώθηκε εκείνο που διαμόρφωσε κατόπιν όλη την σκέψη του Δυτικού κόσμου. Δεν είμαι κανένας εθνικόφρων. Κάθε άλλο.Η ίδια είχε τονίσει «Ο σεβασμός μου στη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού είναι δεδομένος και δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφισβητεί» . Πηγή: www.lifo.grΑυτό, ξέχασες να πείς πως το είπε όταν χρειάστηκε να δικαιολογηθεί για την αποχώρηση της από την ενός λεπτού σιγή για τον Ποντικό Ελληνισμό… Είναι πολλά λοιπόν τα κομματάκια του παζλ που μαζεύονται, και δεν θα τα χαρακτήριζα μία απλή «διαφορετική μέθοδο» ούτε θα έβγαζα σώνει και ντέ «εμπαθείς εθνικόφρονες» του επικριτές της.
Σχολιάζει ο/η