@4:Η απάντηση θεωρώ είναι σωστή, αλλά με περιορισμένο χρονικό προσδιορισμό, το δε πνεύμα της κοπέλας σωστό και αυτό, αλλά κατ’εμέ θα εντοπίζεται πλειοψηφικά σε μια καλύτερη -και εύχομαι σύντομα πραγματική- κοινωνία.Θα ξεκινήσω με ένα παράδειγμα, πώς θα φαινόταν σήμερα, σε μια χώρα δυτικού κόσμου, μία συζήτηση με θέμα τη γυναικεία ψήφο; Τότε, υπήρχε η ετικέτα της σουφραζέτας και αυτό που σήμερα είναι αυτονόητο, κάποτε αποτελούσε θέμα συζήτησης και κατακτήθηκε με αγώνα. Άρα, καλώς υπήρξε συνάσπιση κάτω από μια ετικέτα (όπου η ετικέτα κρύβει ολόκληρη ιδέα), αλλά κακώς που υπήρχε εποχή που οι άνθρωποι δεν θεωρούσαν αυτονόητη τη γυναικεία ψήφο. Από την άλλη, κακώς που το φαινόμενο δεν έχει εκλείψει σε όλες τις χώρες, άρα καλώς που υπάρχει το κίνημα του φεμινισμού. Στο σύνολο του θέματος, κακώς που ακόμα ασχολούμαστε με κάτι που πρέπει να είναι αυτονόητο παντού.Κατ’αναλογία αυτής της σκέψης, το θέμα της ατομικής σεξουαλικότητας. Καλώς υπάρχουν κοινότητες και προσδιορισμοί, γιατί μέσω αυτών γίνονται αγώνες και κερδίζονται ελευθερίες. Από την άλλη, κακώς που η ανθρωπότητα ακόμα ασχολείται για ένα θέμα όπως η σεξουαλικότητα, ενώ θα έπρεπε να είναι αυτονόητο ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει, στο βαθμό που δεν παραβιάζονται ατομικά δικαιώματα και ελευθερίες. Αφού όμως η ανθρωπότητα δεν έχει φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο, καλώς που υπάρχουν ετικέτες, για να υπάρχει φωνή έκφρασης όλων των επιλογών. Στο σύνολο, και πάλι, κακώς που η ανθρωπότητα ακόμα ασχολείται με τέτοια θέματα, ενω θα έπρεπε να είναι αυτονόητα.
Σχολιάζει ο/η