@Άλκηστη Γεωργίου: Το γεγονός και μόνο οτι έφαγες τόσην ώρα να ετοιμάσεις το άρθρο και τις εικόνες του και μείς άλλη τόση να το διαβάσουμε, σημαίνει πως η διαφήμιση έκανε πολύ καλά την δουλειά της (και σύ εν μέρει την δική σου). Το συγκεκριμένο τεμάχιο καλλυντικού που θα χρησιμοποιήσει η πελάτισσα, δεν θα το κουβαλάει μεν ένας τύπος στο σώβρακό του, την μορφή/μάρκα του όμως θα την θυμηθεί σαν πρέπει να διαλέξει καλλυντικό ανάμεσα στα μύρια όσα όμοια καλλυντικά, δίχως κανένα μα κανένα κριτήριο ποιότητας ή αποτελεσματικότητας (υπάρχουν άραγε προδιαγραφές για τις μάσκαρα; κι αν ναί, διδάσκονται στα σχολεία;). Που σημαίνει τελικά, πως τα συγκεκριμένα... ενδύματα της διαφήμισης, δεν θα της ήταν και τόσο πιά αποκρουστικά ;-)
Σχολιάζει ο/η