Η wtf ερωτική διαφήμιση καλλυντικού της ημέρας!

Η wtf ερωτική διαφήμιση καλλυντικού της ημέρας! Facebook Twitter
16

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Το βραβείο σουρεαλιστικής ερωτικής διαφήμισης παίρνει, αναμφίβολα, φέτος η εταιρεία καλλυντικών Benefit Cosmetics, με το παρακάτω σέξι αριστούργημα, ωδή στους παραφουσκωμένους ανδρικούς καβάλους.

Και την μάσκαρα.

Μη με ρωτάτε πώς συνδέονται αυτά τα δύο.

Ό,τι καταλαβαίνετε, καταλαβαίνω..

Ας δούμε, λοιπόν, καρέ καρέ την πιο wtf ερωτική διαφήμιση των εποχών:


Λοιπόν, το σποτ ξεκινάει με έναν άντρα που βγαίνει αγέρωχα από την θάλασσα..

Μετά, αυτός εδώ ο τύπος - που δεν είναι άλλος από τον ράπερ Dirt Nasty- βγαίνει μέσα από μία πισίνα φορώντας μία πολύ διακριτική αλυσίδα στο λαιμό, και μας κλείνει το μάτι..

Ξαφνικά βλέπουμε τον Vinny από το Jersey Shore να κάνει γιόγκα (!)

Μετά ένας 'παίδαρος' περπατάει σε ένα παρκινγκ

Κι αυτή εδώ η γυναίκα αντιδράει με αυτόν τον τρόπο βλέποντας τον.

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΕΠΙΜΟΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ( τι έγινε με εκείνη την μάσκαρα που λέγαμε ρε παιδιά;)


Το πλάνο επιστρέφει και πάλι στον.. Vinny ( από το Jersey Shore )

Και ούτω καθεξής...

!!?

Μετά ο Vinny αρχίζει να αγγίζει τον εαυτό του ( γουάτ;)

Όπως και όλοι οι υπόλοιποι..

Και ο Dirt Nasty, φυσικά

Ώσπου (τα ραμ τα ρααμ ) ο Vinny βγάζει μέσα από το βρακί του ΜΙΑ ΜΑΣΚΑΡΑ

*ίου

Η τύπισσα από το πάρκινγκ αρπάζει τα τέτοια του 'παίδαρου'

Και κάνει αυτό εδώ το πράγμα - Ω ναι!

Και μετά ο Vinny μας κλείνει το μάτι

Και, απ' ότι καταλαβαίνω, κάπως έτσι πουλάς μία μάσκαρα * no big deal

Λες και θα ήθελε ποτέ κάποια απο εμάς να χρησιμοποιήσει μία μάσκαρα που κουβαλάει ένας τύπος μέσα στο σώβρακο του - Δεν καταλαβαίνω..


Ορίστε και ολόκληρο το βίντεο της διαφήμισης, αν δεν με πιστεύετε:

[ via ]

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

12 σχόλια
Εμένα μου άρεσε! Την βρήκα και έξυπνη και αστεία!Υποτίθεται ότι το μέγεθος και ο όγκος είναι αυτά που ψάχνει μία γυναίκα τόσο σε μία μάσκαρα όσο και στους άντρες.
Από το βρακί βγάζεις και ευρώ, κάνεις ευχή και έρχεται ένας μαντράχαλος και σε ταΐζει γιαούρτι. Με το δάχτυλο. Στην προβλήτα.http://www.youtube.com/watch?v=QvFghi5w7R0
Τπ πλέον δε άκυρο σχόλιο ήταν το "τί έγινε με εκείνη την μάσκαρα που λέγαμε ρε παιδιά;". Μα, μέχρι το σημείο εκείνο, ο/η θεατής δεν ξέρει πως η διαφήμιση αφορά μάσκαρα. Το μόνο που βλέπει είναι μερικά θηλυκά να εντυπωσιάζονται από τα συγκεκριμένα προσόντα κάποιων νεαρών αρσενικών. Δηλαδή σαν να βλέπαμε κάποια αρσενικά να εντυπωσιάζονται από τα full bussoms που προσπαθούν να κρύψουν μερικοί στηθόδεσμοι. So what? Λές και size doesn't matter, either way ;-)
@Άλκηστη Γεωργίου: Το γεγονός και μόνο οτι έφαγες τόσην ώρα να ετοιμάσεις το άρθρο και τις εικόνες του και μείς άλλη τόση να το διαβάσουμε, σημαίνει πως η διαφήμιση έκανε πολύ καλά την δουλειά της (και σύ εν μέρει την δική σου). Το συγκεκριμένο τεμάχιο καλλυντικού που θα χρησιμοποιήσει η πελάτισσα, δεν θα το κουβαλάει μεν ένας τύπος στο σώβρακό του, την μορφή/μάρκα του όμως θα την θυμηθεί σαν πρέπει να διαλέξει καλλυντικό ανάμεσα στα μύρια όσα όμοια καλλυντικά, δίχως κανένα μα κανένα κριτήριο ποιότητας ή αποτελεσματικότητας (υπάρχουν άραγε προδιαγραφές για τις μάσκαρα; κι αν ναί, διδάσκονται στα σχολεία;). Που σημαίνει τελικά, πως τα συγκεκριμένα... ενδύματα της διαφήμισης, δεν θα της ήταν και τόσο πιά αποκρουστικά ;-)
Lol! "Λες και θα ήθελε ποτέ κάποια απο εμάς να χρησιμοποιήσει μία μάσκαρα που κουβαλάει ένας τύπος μέσα στο σώβρακο του - Δεν καταλαβαίνω.. Πηγή: www.lifo.gr"H logiki tou eimai mia "lusara" ama mou aresei auth h diafimisi paizei ligo sto parapanw sxolio... To sex kai genikotera otidipote exei sxesi me auto exei akoma varia taboo stin Ellada...Alla as girisoume sto thema. Einai apla mia maskara kai perisotero prospathei na kinisei ton kosmo pros to periexomeno twn link pou exei to video para na prospathisei na poulisei me to sex. Auto pou olos tuxaios den anaferete apanw einai oti teleiwnei me tin ataka:"Laughter is the best cosmetic!"... Nomizo oti einai arketa straight forward to minima... To gelio einai to kalutero kalluntiko.. ;) So cheer up dear author and all alike.. smile a bit.. ;) Wraia agoria eixe to video.. twra pate na deite kai ti paizei me tin maskara.. mesa sto magazi oles ;) :P (peirazw apla.. hahaha)
εσυ δηλαδη θεωρεις οτι ειναι θεμα taboo ελληνικης πραγματικοτητας να μην σου αρεσει αυτη η διαδημιση ή θεμα αισθητικης?το να συνδεεται το ο,τιδηποτε με το σεξ και μαλιστα με τοσο καγκουριστικο τροπο εε δεν το λες και marketing..εχουμε δει κι αλλες διαφημισεις με κυριο θεμα το σεξ,ενω προσπαθουν να διαφημισουν κατι αλλο που εχουν και αισθητικη και περνανε και το μηνυμα τους.sorry αλλα αν και η mascara "γ@μ@ει" σην πραγματικοτητα...το μηνυμα της διαφημισης που μου μενει εμενα ειναι πως ειναι "για τον π@υτσο"..(φιλικα παντα)