Συμφωνώ μαζί σου, ειδικά στο πρώτο σχόλιο, ότι έχει δηλαδή απόλυτο νόημα να θυμίζουμε τη ναζιστική φύση της ΧΑ στους ψηφοφόρους, καθώς όσοι έλκονται ήδη από αυτήν το γνωρίζουν έτσι κι αλλιώς, ενώ όσοι δεν έλκονται, ποιος ξέρει, ίσως το ξανασκεφτούν πριν στηρίξουν τους "πατριώτες" που θα μας σώσουν από τους "κακούς ξένους". Επίσης συμφωνώ ότι δε μπορείς να υποβιβάζεις τη σημειολογία της σβάστικας στο ίδιο επίπεδο με την κακογουστιά που μπορούν να έχουν διάφορα τατού. Πρέπει βέβαια να ομολογήσω ότι υπάρχουν 2-3 φιγούρες που, προσωπικά, δεν θα τις έβαζα χαμηλότερα από τον Χίτλερ στο... βαναυσόμετρο, και υπάρχουν πολλοί ιστορικοί ερευνητές που θα με στήριζαν σε αυτό. Πιο πολύ από την μοχθηρία θα έλεγα ότι ο Χίτλερ ξεχώρισε λόγω της απόλυτης εμμονής, ψύχωσης, μονομανίας,όπως τέλος πάντων κι αν λέγεται αυτό που ένιωθε, που τον οδήγησε στην πλήρη ψυχασθένεια, πλήρη απώλεια αντίληψης της πραγματικότητας κι έτσι, ευτυχώς, στην καταστροφή του. Η αυτοκαταστροφή είναι το μόνο καλό που βγαίνει όταν κάποιος πολύ κακός είναι και πολύ τρελός.Υ.Γ. 1 Όχι, ο Τσε δεν είναι στους 2-3 που θεωρώ "αντάξιους" του Χίτλερ. Ας πούμε όμως ότι έμαθα από πολύ μικρή, από τον (μη αριστερό) παππού μου να τον αντιμετωπίζω ως το υπέρτατο υπόδειγμα ιδεαλισμού και αλτρουισμού, ως έναν επίγειο Μεσσία. Και βίωσα σχεδόν τραυματικά (σόρι για το μελόδραμα) τη διάψευση όταν έμαθα μερικά πράγματα παραπάνω για τις ιδέες και πρακτικές του. Ακόμη και τώρα δε μπορώ να τον αποκαθηλώσω δημοσίως, όποτε μου τον αναφέρουν με πιάνει το παράπονο και αλλάζω κουβέντα.Υ.Γ. 2 Τώρα στα σοβαρά είναι και σατανιστής ο Μιχαλοτέτοιος ή μήπως, προτού γίνει mainstream και πουλάει ορθοδοξία σε κακομοίρες με τσεμπέρια, είχε βρει εκεί πέρα ένα πρώτο pool δυνητικών ψηφοφόρων στο χώρο των αποκρυφιστο-αντικοινωνικο-βράσε-ρύζι αρχαιοελληνιστών που γουστάρανε σατανά γιατί και καλά έλκει τις ρίζες του στη λατρεία του Διονύσου και ζηλέυανε και τους αντίστοιχους βικινκγόκαυλους βορειοευρωπαίους και διαβάζανε "The Forest"; Γιατί ο τυπάς μου φαίνεται δεν πιστευέι σε τίποτα, μα σε τίποτα, ούτε καν στον εξαποδώ.
Σχολιάζει ο/η