Οι διοικήσεις των πολιτιστικών μονάδων θα πρέπει να αγκαλιάζουν χορηγικές πρωτοβουλίες επιχειρήσεων ανεξαρτήτως του τομέα δραστηριότητάς τους. Εταιρείες τυχερών παιγνίων, φαρμακοβιομηχανίες, καπνοβιομηχανίες, καζίνο αναλαμβάνουν συχνά χορηγίες πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί οφείλουν να αισθάνονται άνετα συμπράττοντας με τέτοιες εταιρείες και να μην νιώθουν ότι ελλοχεύει κίνδυνος αρνητικής σύζευξης του παραγόμενου πολιτιστικού αγαθού με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτών των επιχειρήσεων. Η χρηματοδότηση του πολιτισμού από πολλές και διαφορετικές πηγές, συμπεριλαμβανομένης της εμπορικής χορηγίας, μόνο θετικά αποτελέσματα έχει και η τάση δαιμονοποίησης της επιχειρηματικότητας πρέπει επιτέλους να σταματήσει.
Σχολιάζει ο/η