Σωστά, γιατί η οσμή των περιττωμάτων σκύλων και γάτων είναι στην ίδια αξιακή κλίμακα με την φυσική οσμή του γυναικείου κόλπου!!!!Δεν χρειάζεται να σχολιάσω ότι το επιχείρημα της "προσωπικής ψυχολογικής ενδυνάμωσης" του κ.Heinz βρωμάει (χε χε χε) μισογυνισμό, χειραγώγηση και ονειρώξεις εκατομμυρίων δολλαρίων βασισμένων στην μαλακοπιτουρίαση άπειρων λοβοτομημένων γυναικών που θα αρχίσουν να θεωρούν ότι το σώμα τους δεν έχει την σωστή "μυρωδιά". Ούτε ότι προφανώς η πρόσθετη μυρωδιά ροδάκινου ΕΠΙΣΗΣ δεν είναι ανθρώπινη αλλά επίκτητη (όσο και των μικροοργανισμών που προκαλόυν την "φυσική" οσμή που ξέρουμε ανέκαθεν), οπότε άκυρο και το επιχείρημα του κ.Gome. Τι μας μένει;Θα σχολιάσω την επιλογή μυρωδιάς (ροδάκινο για τον γυναικείο κόλπο...και μπανάνα για τα περιττώματα των συμπαθών τετραπόδων). Φρούτα...Λες και η μυρωδιά των φρούτων είναι η de iuro ελκυστικότερη και ωραιότερη μυρωδιά! (Προσωπικά τα σιχαίνομαι) Και βέβαια, για τους μη γνωρίζοντες, αυτό είναι ένα γεγονός που επιβλήθηκε γύρω στα τέλη της δεκαετίας του '90 με την marketing επιλογή των Bath & Body Works της Αμερικής μέσω της κ.Annette Greene να μεταφέρει τις "γεύσεις" φρούτων από την βιομηχανία γεύσεων (flavors) στην βιομηχανία προσωπικών ειδών (αφρόλουτρα, αποσμητικά, λοσιόν κλπ.) κι αρωμάτων. Και ξαφνικά ΟΛΑ άρχισαν να μυρίζουν effing φρούτα, όπως μας πείθει μια σύντομη βόλτα από τον Χόντο......κι όπως φαίνεται δεν υπάρχει σταματημός!Eίναι να αναπολείς τις εποχές που το αμερικάνικο Cosmopolitan συνεβούλευε τις ενημερωμένες αναγνώστριες του να βάζουν μια σταγόνα κολπικά υγρά πίσω από το αυτί για να προσελκύουν τους υποψήφιους συντρόφους τους.....Εύχομαι η σεπτή "έρευνά" και χρηματοδότησή τους να πατώσει! Σε πάτο με πραγματική οσμή περιττωμάτων.
Σχολιάζει ο/η