Ας τα πει κάποιος επιτέλους. Παίρνουν τις Κρατικές επιχορηγήσεις και νομίζουν ότι είναι σπουδαίοι καλλιτέχνες επειδή κάποιοι το αποφάσισαν και τους έχρισαν.Έτσι βαφτίζονται τα ατάλαντα πρωτοπαλίκαρα των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης … οι φιλενάδες τους συστήματος *βλέπε Νταλάρας, Σμαραγδής, Λαζόπουλος , κάποτε και ο Αγγελόπουλος* και άλλες καταξιωμένες πρωθιέρειες της (αγοραίας) τέχνης τούτης της καταταλαιπωρημένης και κατακλεμμένης χώρας από όλους αυτούς φυσικά που ακόμα και σήμερα προάγουν τα ήθη μαζι με την τέχνη της εξαπάτησης και του κατευνασμού του που ασκούν υπηρετώντας όλους εκείνους που αποφάσισαν ότι στην σημερινή Ελλάδα Τέχνη είναι Η “ Sila” , ¨ Ο Μοιρίος Έρωτας” (πρώην μεγάλο κανάλι) και φυσικά η ιστορία του «Φιλέλληνα» “Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή” (Ant1 ή Ant io -Χορεύοντας στο κενό).Όλοι αυτοί που διαμόρφωσαν τάσεις , μόδες και lifε style και τώρα παριστάνουν του τσοπάνους αφού έχασαν την τις περιουσίες , την δύναμη και την εύνοια όλων όσων κάλυπταν τόσα χρόνια άλλοτε σαν φανατικοί παπανδρεϊκοί (τον Αντρέα κάποτε) κι άλλοτε ελπίζοντας σε Βενιζελικές εποχές (όχι όλοι ..γιατί κάποιοι επιτέλους κάτσανε στον πάγκο) όπως Ο Πέτρος (και ο λύκος) ή Ο Αντώνης Λ. (θέλω να γίνω Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη ή αλλιώς Κοσκωτάς στην θέση του Κοσκωτά),ή ο Μάκης με τις Αυριανές του βλέψεις , (τόση κρατική διαφήμιση που να χαραμίζεται ?? ,ή ο άλλος Μάκης που κιτρίνισε από τον ανταγωνισμό και κατέληξε μυρμηγκοφάγος στην ζούγκλα που έφτιαξε.Την τέχνη τόσα χρόνια την είχαν καταντήσει μια κρατική υπόθεση για λίγους και κάποιοι επιμένουν ακόμα να παριστάνουν του εργολάβους τους.Αλλά όπως λέει και ο Δανίκας "Με πορδές δεν βάφονται αυγά"
Σχολιάζει ο/η