ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Συγχαρητήρια για την περιγραφή.Δυστυχώς η αγενής συμπεριφορά δεν εκλείπει και απο τους υπαλλήλους ιδιωτικών επιχειρήσεων.Και η αγανάκτηση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ανάλογη του μεγέθους της επιχείρησης. Ειδικότερα αν η επιχείρηση δεν είναι οικογενειακή/μικρομεσαία - όπου τα λάθη καμιά φορά συγχωρούνται και παραβλέπονται. Σε επιχειρήσεις που δεν μπορείς να δικαιολογήσεις την αδικαιολόγητη αγένεια του υπαλλήλου θέτοντας κοινωνικούς και δημογραφικούς λόγους. Εργαζόμενους σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών που κατέχουν πτυχία και παρακολούθησαν σχετικά σεμινάρια για να βρίσκονται στην θέση αυτή.Λαμβάνοντας απο αυτούς αγένεια αισθάνομαι"αδύναμος, χαζούλης, από άλλο πλανήτη στη χειρότερη περίπτωση, ή σαν τη Μιράντα Μυράτ στη «Βίλλα των Οργίων» (- «Μιλάτε μου στον πληθυντικό θα με υποχρεώσετε, είμαι κόρη ναυάρχου») στην καλύτερη Πηγή: www.lifo.gr"Αδύναμος γιατί δεν τολμώ να κάνω τις πρέπουσες ενέργειες για να μη ξανασυμβεί αυτό. Αδύναμος λόγω ενσυναίσθησης (ή καλύτερα αγγλιστί empathy).
Σχολιάζει ο/η