Το δίπολο για το οποίο με ρωράς(και μίληασα για sreial rapists, όχι killers), το βάσισα στην εντύπωση που έχω ότι οι κατα συρροή βιαστές στην φυλακή δεν είναι οποσδήποτε βιαστές έξω από αυτήν, και ότι εντός φυλακής οι πράξεις αποτελούν μέρος μιας διαδικαασίας υποταγής άλλων και για ας πούμε...ςσξουαλικά οικονομικούς λόγους του κοινοβίου. Παραμένει βιασμός, παραμένει επιβολή αλλά όχι για την ίδια την "χάρη της πράξης", παρά για να εξυπηρετήσει εξαναγκαστικά την ικανοποίηση των ισχυρότερων εξασφαλίζοντάς τους ττο ότι δεν θα βιαστούν αυτοί. Αντίθετα, οι γυναίκες έξω από την φυλακή βιάζονται σε μη κεκλεισμένων των θυρών περιβάλλον, και για όποιους αιτίες και να πέφτουν θύματα βιασμού, σίγουρα δεν είναι για λόγους πολιτικής οργάνωσης και ιεραρχίας. Στην φυλακή βιάζουν, ατιμάζουν έναν άντρα ακόμα και για εκδίκηση ή εξεφτελισμό με την λογική ότι σου ασκώ παρά φύσιν βία και σε καθιστώ γυναίκα, δηλαδή σου προσβάλω τον αντρισμό. Έξω και με θύματα γυναίκες, προσβάλουν με την φύση της, δεν της υφαρπάζουν όμως το φύλο της.Λεπτές αποχρώσεις και ίσως να μην έχει νόημα να τις συτζητάμε πια, μπροστά στο μεγάλο θέμα που είναι πάντα ο βιασμός όπως και να χει. Ακόμα και τα παραδείγματα που παραθέτεις, επαληθεύουν το ότι οι αιτίες τα φαινόμενα βιασμού είναι ποιοκίλα και έχουν διαφορετικές αιτίες και χαίρουν διαφορετικής ανάλυσεις, είναι μικρά σχήματα που συναποτελούν το μεγάλο σχήμα του βιασμού. Συμφωνώ σε όλα και χαίρομαι που πυροδοτήθηκε συζήτηση όπως και τα αποσπάσματα που παραθέτεις για το Ισλάμ.Στο οποίο απ ότι φαίνεται, είναι μέγάλη ατίμαση ο βιασμός, αλλά ο νόμος ο ίδιος(θρησκευτικός-κρατικός) στέκεται πολύ δύσπιστος απέναντι στις γυναίκες. Θίγεται το πολύ ενδιαφέρον πάντως εδώ της σκευωρίας του βιασμού, πράγμα για το οποίο δεν γνωρίζω ποια διαδικασία ακολουθείται ιατροδικαστικά, ποια τεκμήρια την εντοπίζουν και τί προβλέπει ο νόμος στην Ελλάδα.
Σχολιάζει ο/η