στο σχολείο η Γεωργία με έλεγε "Barbie" από αγνή κακία φυσικά γιατί ούτε ξανθά μαλλιά είχα, ούτε σαρκώδη χείλη, ούτε μέση δαχτυλίδι αλλά το πιο σημαντικό ήταν ότι δεν ήμουν γυναίκα (ούτε καν θυληπρεπής απλά έκανα παρέα με κορίτσια). Ήμουν (και είμαι) γκει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο, ωστόσο αυτή η τύπισσα θεωρούσε πως το Μπαρμπι είναι ότι πιο ευάρμοστο για έναν άνθρωπο που είναι απλά διαφορετικός. Τελοσπάντων το δεχόμουνα στωικά. Το πρόβλημα ήταν ότι επειδή η Γεωργία ήταν πιο δυνατή από μένα και δεν μπορούσα να της επιβληθώ, άρχισα να επιβάλλομαι σε άλλα παιδιά πολύ πιο αδύνατα. Στη Χρυσή, στην Άντρεα στον Τρύφωνα, στον Dimitri από την Βουλγαρία. Για ό,τι φανταστείς. Από την καταγωγή μέχρι την οικονομική κατάσταση και την εξωτερική εμφάνιση. Χρόνια μετά όταν τα θυμώμουνα πραγματικά ήθελα να αυτοκτονήσω. Έλεγα δεν γίνεται να υπήρξα τόσο κακός. Και ήταν όλα εξαιτίας της λόγω της υποβάθμισης που μου προσέφερε. Με είχε αναγκάσει να υποβαθμίζω κι εγώ άλλα άτομα για να πάρω το αίμα μου πίσω. Και κάπως έτσι δημιουργείται μια αλυσίδα κατεστραμμένων κακών ανθρώπων και μια κοινωνία όπου επιβιώνει εκείνος που θα φάει πρώτος τον άλλο. Σίγουρα η Γεωργία είχε τα δικά της βιώματα που την έκαναν να με "μισεί" τόσο και δεν πρέπει να την κατηγορώ, αλλά μου είχε κάνει τον βίο αβίωτο. Πραγματικά δεν ξέρω πως μπορεί να λυθεί ένα τοοοόσο τεράστιο ζήτημα...Όπως και να 'χει όλο αυτό ξεκινάει απ' την παιδεία και την εκκλησία. Η μη αποδοχή της διαφορετικότητας πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία όσο και η αποδοχή της. Δεν πρέπει να καταδικάζεται άλλα με έμμεσο τρόπο να δείχνεις στο παιδί ότι είναι μια συμπεριφορά άσχημη και να το αφήνεις μόνο του να την απορρίπτει στη σύγκριση με το ακριβώς αντίθετο...Άλλα μιλάμε για αλλάγες θεμελιακές που είναι προφανές πως δεν υπάρχει ούτε διάθεση, αλλά ουτέ και προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθούν. Η λύση βρίσκεται πιστεύω σε κάτι πραγματικά επαναστατικό, όμως ίσως να είμαι και απλά ένας ρομαντικούλης ιδεαλιστής. Ίσως και όχι, ωστόσο πραγματικά θα χαιρόμουνα κάποτε να σταματούσαν όλα αυτά με οποιοδήποτε τρόπο.
Σχολιάζει ο/η