ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Μα το είπαν καθαρά. Το πρώτο πρώτο πράγμα που γράφει με το που τελειώνει το σποτ, είναι αυτό!Επίσης αντιγράφω απ' το facebook τους:Giannos Livanos: Η οργάνωση Get Up έχει ενημερωθεί γραπτά για την πρόθεσή μας να προσαρμόσουμε την ιδέα της δικής της καμπάνιας για την ισότητα στο γάμο, στα ελληνικά δεδομένα, πολύ πριν ξεκινήσουμε τα γυρίσματα. Επιπλέον, τόσο στη συνέντευξη τύπου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών για την παρουσίαση του προγράμματος όσο και στην περιγραφή αυτού στο site αλλά και στο youtube, αναφέρουμε με μεγάλη σαφήνεια ότι η ιδέα του video προέρχεται από την αυστραλιανή καμπάνια "It''s Time" που αποτέλεσε για εμάς πηγή έμπνευσης.ΥΓ: επίσης το αναφέρουμε στην τελευταία εικόνα του video μαζί με τους συντελεστές.
Σχολιάζει ο/η