@ βλαχάκι (το) 1. Βιάστηκες να απαντήσεις. Αν περίμενες την ειδησεογραφία της ημέρας θα μάθαινες ότι ο Τσίπρας δεν θα πάει στον Αγιασμό του Πειραιά αύριο (όπου ως γνωστόν είναι καθιερωμένο να πηγαίνει ο Πρωθυπουργός) για να μην συναντήσει τον συγκεκριμένο παππά. Να θυμίσω ότι πέρσι (που δεν ήταν και πρωθυπουργός) είχε πάει και του έδωσε ο Αρχιεπίσκοπος να αμολήσει αυτός – αν και άθεος - το πουλάκι; Επειδή δεν πάει ο Τσίπρας δεν θα πάει ούτε ο Πάκης (ο ΠτΔ ντε), ούτε ο Αρχιεπίσκοπος. Προφανώς και απαντάει ο Τσίπρας λοιπόν στην «προβοκατόρικη σαχλαμάρα».Προφανώς και δείχνει την ενόχλησή του γι αυτά που είπε ο παππάς για το σύμφωνο συμβίωσης αναφορικά με τα παιδιά του.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ ο κατά τα άλλα προοδευτικός Τσίπρας. Εντάξει εξυπνάκια;2. Το ότι η Εκκλησία αντιμάχεται αυτήν την κυβέρνηση της αθλιότητας είναι πέρα για πέρα φυσιολογικό. Όπως τους την έπεσαν οι διάφοροι Φίληδες, έτσι τώρα τους την πέφτουν και οι παππάδες. Κλασσική περίπτωση δράσης – αντίδρασης ή αλλιώς ότι σπέρνεις θερίζεις εξ ου και οι καμπάνες και τα πανώ (το «αυθαίρετο» μ άρεσε! Άσε ρε φίλε! Έχεις δει πουθενά κανένα πανώ νόμιμο;) Θα μείνω μόνο σ αυτό που είπε ο Άνθιμος για ομοφυλόφιλους: «Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις». Προφανώς και είναι λάθος η διατύπωση. Οκ τόσα λέει που να καταφέρει να τα πει όλα σωστά. Το σωστό (κατά την ταπεινή μου άποψη) είναι ότι η Φύση (ή ο Θεός) εδώ και εκατομμύρια χρόνια έχει προνοήσει για ετεροφυλοφιλικές ερωτικές επιλογές και όχι ομοφυλοφιλικές για όλα τα έμβια όντα της. Το να επιλέγουν κάποιοι τον ομοφυλόφιλο έρωτα (είτε εκούσια είτε ακούσια) είναι επομένως εκτός Φύσης – πέρα απ το φυσιολογικό – και άρα είναι αφύσικο, (ή αλλιώς ανώμαλο) και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Αυτά όσον αφορά τον Άνθιμο. Όσον αφορά τα περί συμφώνου όμως, αυτά είναι μια καλή ευκαιρία για τους παππάδες να κοντράρουν για τα καλά αυτήν την άθλια κυβέρνηση και αυτό κάνουν.Πέρα απ αυτά όμως ο Πειραιώς μίλησε ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ. Έπαιξε ένα απλό νοητικό παιχνιδάκι για εξυπνάκηδες και τσιμπήσατε όλοι σας μηδέ του Πρωθυπουργού εξαιρουμένου.
Σχολιάζει ο/η