@Peacock Δεν ξέρω από πότε έχεις χάσει την επαφή με την πραγματικότητα αλλά η αύξηση των φόρων από ένα σημείο και πέρα επιφέρει μόνο μειώσεις στα έσοδα του κράτους.Είναι προφανές ότι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους εφοπλιστές αλλά για πλήθος επαγγελματικών κλάδων.Απλά, το πρόβλημα με τους εφοπλιστές είναι ότι αν θελήσουν μεταφέρονται σε κάποια χώρα τριγύρω εν μία νυκτί.Το παράδειγμα με τα επιδόματα είναι ακριβώς αυτό, παράδειγμα, και θα πρέπει να ντρέπεσαι για τον τρόπο που επιχειρηματολογείς.Πρέπει να καταλάβεις ότι όταν μιλάμε για ναυτιλία δεν εννοούμε έναν ματσωμένο τύπο με καράβια αλλά ένα ολόκληρο οικοσύστημα όπου εκατοντάδες εταιρίες μαζεύονται τριγύρω, εξυπηρετούν τις ανάγκες του κάθε καραβιού (από μια βίδα που θα χρειαστεί το καράβι μέχρι μεσιτείες και μεταφορές εμπορευμάτων) και ζουν χιλιάδες οικογένειες.Δεν διαφωνώ ότι το φορολογικό των εφοπλιστών θέλει γράψιμο από την αρχή αλλά η απλή αύξηση της φορολόγησης είναι μεγαλύτερη ηλιθιότητα και από την αύξηση του ΦΠΑ.Αν θες την γνώμη μου, το κράτος πρέπει να δώσει κίνητρα έτσι ώστε τα καράβια να είναι υπό Ελληνική σημαία, να πραγματοποιούν μέρος των επισκευών/συντηρήσεων στην Ελλάδα και σε κάθε καράβι να έχουν ένα ελάχιστο ποσοστό Ελλήνων στο πλήρωμα.Αν εσύ έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Αν όχι, κάτσε και διάβασε γιατί τα κίνητρα φέρνουν περισσότερα έσοδα από τους φόρους.
Σχολιάζει ο/η