Ενδιαφέρον το γεγονός του οτι ασχολείσαι με ένα τόσο pop θέμα ωστόσο θέλω να σταθώ σε δύο πράγματα. Ένα, είναι το περι χούντας και εμφυλίου και δύο για το πως θα γνωρίσουμε οι νέοι το έργο αυτό.Ιστορικά τα γεγονότα αυτά, τα μαύρα για την ελληνική κοινωνία όπου άνθρωπος σκότωνε άνθρωπο και αδελφός, αδελφό έχουν πλέον περάσει και οι ήρωες που έχουν επιβιώσει αυτές τις κακοτοπιές ίσως δεν είναι σε θέση να κάνουν τέτοιου είδους εμφανίσεις. Η φωνή τους και η κορμοστασιά τους δεν μπορούν να υποστηρίξουν ένα τέτοιο πολιτιστικό και τραγουδιστικό βάρος. Επίσης, απο γεγονότα σαν και αυτά πρέπει να κρατάμε τα καλά. Το διαμάντι αυτό για παράδειγμα που δημιουργήθηκε απο την ασχήμια και τον πόνο εκείνων των καιρών. Η γνώση είναι δύναμη.Τώρα το πως οι νέοι θα γνωρίσουν το έργο είναι θέμα παιδείας. Ο κόσμος θέλει αυτό που θέλει και ο κόσμος θέλει αυτό που του προσφέρουν. Δεν θα αρχίσουν όλοι οι κάτοικοι της Νέας Σμύρνης να ακούνε και να μελετάνε τα έργα αυτά. Θα πάνε για το κοινωνικό γίγνεσθαι, να δουν και να τους δουν. Όχι όλοι βέβαια αλλά παντού, σε κομματικές συνελεύσεις, σε εκθέσεις τέχνης, σε εγκαίνια κέντρων πολιτισμού και πολλά άλλα εάν υπάρχει και ένα πρόσωπο που μαγνητίζει την προσοχή του πόπολου πάνε για να πάνε. Εδώ όμως είναι και το παιχνίδι, το ζουμερό ενδιαφέρον. Εάν ένας στους 2000 παρευρισκόμενους καταλάβει δυο πράγματα απο το εργο αυτό ή τουλάχιστον ασχοληθεί έπειτα τότε είναι νίκη. Όσο άσχημο και αν είναι αυτό είναι και η λυπηρή αλήθεια. Οι δήμαρχοι απλά θέλουν να έχουν επιτυχία τα event που οργανώνουν και να έχει κάτι να συζητά ο κόσμος την επόμενη μέρα(υστεροφημία).Τέλος, η παιδεία είναι καθαρά προσωπική ευθύνη απο μία ηλικία και μετά. Ακόμα και για τον ρυθμό με τον οποίο κάποιος δέχεται προσλαμβάνουσες απο το περιβάλλον του. Το Άξιον Εστί δεν είναι ένα έργο που πρέπει να διαφημιστεί, δεν έχει ανάγκη απο διαφήμιση, αγγίζει άλλα μεγέθη διαχρονικότητας και επιτυχίας. Οι άνθρωποι δεν έχουμε αλλάξει τόσο πολλοί απλά λόγω της τεχνολογίας ίσως προβάλλουμε με μεγαλύτερο βαθμό αυτό που πραγματικά είμαστε. Ελπίζω να βοήθησα.
Σχολιάζει ο/η