εσύ άνοιξες όμως θέμα κωδικων. ούτε εμένα με ευχαρίστησε. μπορούσα να το πάω κοινωνιολογικά ακόμα μπορώ. εκεί τουλάχιστον όταν θα μιλάς για τυχόν νοητικά μου άλματα θα είσαι αδικαιολόγητος αν δεν επιχειρηματολογήσεις. και τί λες πάλι?? Πως το λένε? Στο 7§1 όπως θα ξέρεις βλέπουμε ότι ποτέ δεν επιβάλλεται ποινή βαρύτερη από εκείνη πουπροβλεπόταν κατά την τέλεση της πράξης. Και στην έννοια της ποινής δεν υπεισέρχεται μόνο πχ η διάρκεια της, αλλά κάθε παράμετρος που στερεί συγκεκριμένες ελευθερίες από τον κρατούμενο και διαμορφώνει την μετέπειτα ζωή του. Και όταν ο σωφρονιστικός κώδικας είναι τέτοιος που μπορεί να αλλοιώσει την "βαρύτητα της ποινης" τότε τάκα τούκα ο αργαλιός μου, νά σου κι έρχεται ο καλός μου. "Αυτό το γνωρίζει και πρωτοετής της Νομικής"---> το λες σαν fact ή προς επίρρωσιν του επιχειρήματος σου? είσαι σίγουρος ότι το λες? να μη σε ρωτήσω ποιον είχες καθηγητή...ελπίζω δεν είσαι από αυτους που όταν μιλάνε για το Τάδε χρησιμοποιούν απερίσκεπτα και αλαζονικά τη φράση "Αυτό το γνωρίζει και πρωτοετής της Τάδε"έπρεπε αφού ο νόμος πλέον έχει γίνει πυξίδα ζωής ( κλαίγε Μάνο Χατζηδάκι απτο τάφο) να σε αγνοήσω μιας και έκανα την τρομακτική σκέψη ότι σε μια ανάλογη συζήτηση ενός free press σε μια πολιτεία της αμερικής που η θανατική ποινή καλύπτεται νομικά, εσύ πάλι θα ξεκίναγες την παράθεση γνώμης με το σχόλιο "Χωρίς να είμαι ειδικός του σωφρονιστικού δικαίου, από μία απλή ανάγνωση του σχετικού νόμου .."και η κλειτοριδεκτομή στις γυναίκες είναι legitimate για καποιο νομοθέτη λίγο πιο μακριά απο την ηπειρο μας. και κει τα ιδια θα έλεγες?
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon