ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΟΚ, αφού στην Ινδία και την Κίνα των 1,2 δις κατοίκων έκαστη έχουν παραπάνω από ένα σύστημα μετρό, βέβαια, να κάνουμε και εμείς άλλο ένα, γιατί όχι;; Επίσης μπορούμε να κάνουμε άλλα δύο, έτσι για να έχουμε και στο Ηράκλειο Κρήτης. Όσο για τη σύγκριση με τη Ρωσία, ΗΠΑ κτλ, εχμ... πραγματικά δεν ξέρω τί να υποθέσω.Ως προς τα παραδείγματα της Μπρέσια, Τζένοα και Μπιλμπάο έχετε δίκιο, αλλά μιλάτε για κάποιες παγκόσμιες εξαιρέσεις. Και στο κάτω-κάτω ποιός σας είπε ότι μιζαδόροι πολιτικοί + εργολάβοι του δημοσίου με βαθιές τσέπες + κομπλεξικοί επαρχιώτες + τοπικιστές που ξέχασαν να τους πούν ότι ο φεουδαρχικός μεσαίωνας έχει παρέλθει προ αιώνων, αποτελούν συνδυασμό που απαντάται μόνο στην Ελλάδα;; Το γεγονός ότι στη Brescia το μετρό είχε 10 εκ. επιβάτες μέσα σε 1 χρόνο, ενώ στην Αθήνα κοντεύει το 1,5 εκ. επιβάτες ημερησίως, κάτι πρέπει να μας λέει. Ο σχολιαστής fstunco βέβαια μας προειδοποιεί ότι "αλλο το μετρο του Παρισιου, άλλο το μετρο της Τουλουζης". Εσείς όμως πιστεύετε ότι τα χιλιόμετρα υπόγειων τούνελ που έσκαψαν στη Brescia δεκάδες μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης κόστισαν πολύ λιγότερα απ' ό,τι για το μετρό της Αθήνας;; Ακόμη περισσότερο: Το 1 δις ευρώ που ξόδεψαν οι Ιταλοί για να κατασκευάσουν το μετρό της Μπρέσια, δεν είχαν καλύτερο τρόπο να το αξιοποιήσουν;; Προφανώς όχι, αφού σκέφτηκαν ότι η δημιουργία μετρό σε μια πόλη σαν την Πάτρα είναι αυτό ακριβώς που τους λείπει (μάλλον γι' αυτό το πρόγραμμα είχε βαλτώσει επί 25 χρόνια και έγιναν 2 δημοψηφίσματα για να ακυρωθεί).Τελικά όμως πείστηκα και εγώ για την αναγκαιότητα δημιουργίας συστήματος μετρό στη Θεσσαλονίκη. Άν μη τί άλλο, θα βάλει την Ελλάδα στο χάρτη. Όπως καλή ώρα σήμερα συζητάμε για το μετρό της Brescia (!!), έτσι και σε μερικές δεκαετίες οι κάτοικοι του Δήμου Κατσιβέλας στη Ρουμανία θα λένε αντίστοιχα: "Και γιατί να μην αποκτήσουμε και εμείς μετρό; πολλες μα πολλες πολεις εκτος πρωτευουσων εχουν μετρο στο εξωτερικο. Δείτε για παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη".
Σχολιάζει ο/η