Συμφωνώ ότι δεν γίνεται όλοι να πιέζονται να μελετούν αντικείμενα που δεν τους ενδιαφέρουν.Το σύστημα έτσι όπως είναι έχει πολλά προβλήματα και είναι πολύ πολύ άδικο. Ωστόσο, αν θες πολύ να σπουδάσεις κάτι συγκεκριμένο και έχεις αυτόν το στόχο προσπαθείς να ασχοληθείς και με τα μαθήματα που δεν σε ενδιαφέρουν...Μειώνεις(όχι φυσικά να ξεχάσεις εντελώς) για ένα χρόνο τη μελέτη των αντικειμενων που σε ενδιαφέρουν και αυξάνεις τη μελέτη των αντικειμένων που άμεσα έχουν σχέση με τις εξετάσεις.Αναγκαστικά το κάνεις γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς..Μακάρι να αλλάξει το σύστημα αλλά δυστυχώς έτσι είναι τώρα..Το παιδί του παραδείγματος που αναφέρεις θα μπορούσε το 5 του ΑΟΔΕ να το κάνει 10-15 και να έχει λίγο πάνω από τη βάση στα υπόλοιπα..Και στη σχολή οικονομικών να μην έμπαινε ή θα έμπαινε κάπου αλλού και θα μπορούσε να δώσει κατακτήτριες μετά εκεί που θέλει(εκεί δίνεις μαθήματα της σχολής που στοχεύεις) ή να εξασφαλίσει έναν αξιοπρεπή Μ.Ο. που θα τον βοηθούσε να γίνει δεκτός από κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού.
Σχολιάζει ο/η