Προσωπικά αν εξαιρέσεις το "διάλειμμα" του στρατού, έχω να χρησιμοποιήσω ξυραφάκι 13 χρόνια-από την εφηβεία.Είμαι πολύ θετικός στην απενοχοποίηση του αξύριστου που πολλοί ηλίθιοι εξακολουθούν και το εξισώνουν με το ατημέλητο. Πάντως, όντως τα πράγματα αλλάζουν ακόμα και στους αυστηρούς εργασιακούς χώρους και αυτό τουλάχιστον είναι θετικό.Το αρνητικό είναι η προπαγάνδα των διαφημίσεων των ξυραφιών, Bic, Gillette και ΣΙΑ. Είδα πρόσφατα μία έντυπη της Gillete και μου ήρθε αηδία. Να το ξαναπώ:ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΠ-Ρ-Ο-Π-Α-Γ-Α-Ν-Δ-Α
Σχολιάζει ο/η