θεωρώ γλυκιά την κίνηση του καθηγητή να της επιτρέψει να το γράψει στη γλώσσα της, όπως και δίκαιη και προς τα υπόλοιπα παιδιά τη μονογραφή και τη βάση στο τρίμηνο. Όμως δεν νομίζω πως αυτό τελικά βοηθάει τη συγκεκριμένη μαθήτρια ή τέλος πάντων οποιοδήποτε μαθητή σε μία αντίστοιχη περίπτωση. Καλώς ή κακώς τα παιδιά έχουν πάει εκεί για να μάθουν και την ελληνική γλώσσα, πέρα από τις υπόλοιπες γνώσεις όπως πχ της γεωγραφίας. Το "δεν πειράζει γράψε το στη γλώσσα σου" και αφού κανείς δεν μπορεί να καταλάβει αυτά που έχεις γράψει, άρα να βαθμολογήσει και τη γνώση σου, σε μονογράφω και απλά σου περνάω το μάθημα στο τρίμηνο θεωρώ πως είναι πέρα για πέρα λάθος. Ποιος αποκλείει το γεγονός ότι αυτό δεν θα χρησιμοποιηθεί ως σύστημα και για υπόλοιπα παιδιά, γράφοντας απλά αρλούμπες να περνάνε ένα μάθημα. Επειδή υποψιάζομαι πως το πρόβλημα ήταν η γραφή και όχι η ανάγνωση ή κατανόηση της γλώσσας, γιατί στις άλλες περιπτώσεις δεν θα λέγαμε για αδυναμία στα Ελληνικά αλλά πλήρη άγνοια αυτών, νομίζω πως μία προφορική εξέταση θα ήταν η σωστότερη όλων. Η μαθήτρια, ακόμα και με σπαστά ελληνικά, θα μπορούσε να αποδείξει κατά το πόσο είναι διαβασμένη. πάντως το γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κατανοούν τα προβλήματα των παιδιών εμένα με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Σχολιάζει ο/η