Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Helmut Lang: O μόνος που τόλμησε μια τέτοια πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας

Το σόου του οίκου ήταν το μόνο που είπε «όχι» στα instafamous μοντέλα και ανέδειξε την εναλλακτική, νεοϋορκέζικη σκηνή

Helmut Lang: O μόνος που τόλμησε μια τέτοια πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας

Kaia Gerber, Gigi και Βella Hadid, Κendall Jenner... αυτά είναι ενδεικτικά τα μοντέλα που στην φετινή εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης κατέκτησαν σχεδόν όλα τα μεγάλα catwalks και γέμισαν το Instagram με φωτογραφίες τους προωθώντας έτσι τους εαυτούς τους, αλλά και τους σχεδιαστές που τις ακριβοπλήρωσαν για ένα-δύο περάσματα.

Τα insta-famous μοντέλα είναι ψηλά στις προτιμήσεις όλων των δημιουργών και για σχεδόν κάθε μεγάλο όνομα αποτελούν απαραίτητη παρουσία που θα φέρει δημοσιότητα.

Όμως υπάρχει και ένας σχεδιαστής που είπε «όχι» στην τάση αυτή και ρίσκαρε να μην έχει ούτε μια από τις -για πολλούς εφήμερες- σταρ της πασαρέλας. Και αυτόν χαρακτηρίζει νικητή σήμερα η Vogue κάνοντας του αφιέρωμα καθώς κατάφερε να διοργανώσει ένα ποικιλόμορφο και ιδιαίτερο σόου με ανατρεπτικούς πρωταγωνιστές.

  

Το ντεμπούτο του Shayne Oliver στο τιμόνι του οίκου Helmut Lang έγινε στην εβδομάδα μόδας της αμερικανικής μητρόπολης. Όμως τα ρούχα του σχεδιαστή φόρεσαν όλοι οι πρωταγωνιστές της underground νεοϋορκέζικης σκηνής και όχι τα νέας εσοδείας supermodels.

Έχοντας θητεία στο απόλυτο streetwear brand «Hood by Air» ο σχεδιαστής παρουσίασε μια ανατρεπτική συλλογή με σύγχρονη αισθητική και αρκετά εκκεντρικά στοιχεία με δέρμα, τολμηρά κοψίματα και γραμμές που επιδιώκουν ξεκάθαρα να κάνουν τα ρούχα επίκαιρα και γοητευτικά για τη νέα γενιά των fashionistas.

To μοντέλο Kristen Owen και η Missy Rayder που υπήρξαν μούσες του σχεδιαστή στη δεκαετία του 90 εμφανίστηκαν δίπλα στην Slick Woods και τη βασίλισσα της νυχτερινής ζωής του Μανχάταν Sophia Lamar.

«Και ενώ όλοι έπαιξαν με τα ασφαλή ονόματα χρησιμοποιώντας μόνο τα καθιερωμένα πρόσωπα, ο Shayne Oliver άρπαξε την ευκαιρία να εισαγάγει στον κόσμο της μόδας μια σειρά από νέα πρόσωπα. Συνολικά, η ομάδα έκανε ακριβώς αυτό που θα έπρεπε να κάνει ένα σόου στην εβδομάδα μόδα: να υπογραμμίσει το όραμα του σχεδιαστή διατηρώντας το ενδιαφέρον του πλήθους - όλα αυτά χωρίς ούτε ένα  Instagirl», γράφει η Vogue.

(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)
(Getty Images)