Υπό την επήρεια ναρκωτικών ο οδηγός που σκότωσε τρεις ανθρώπους στο τροχαίο της Π. Ράλλη

Υπό την επήρεια ναρκωτικών ο οδηγός που σκότωσε τρεις ανθρώπους στο τροχαίο της Π. Ράλλη Facebook Twitter
6

Αλλάζουν τα δεδομένα στην υπόθεση του τροχαίου που στοίχισε τη ζωή τριών ανθρώπων στην Πέτρου Ράλλη, όπως αναφέρει η δικογραφία την οποία παρουσιάζει το ΒΗΜΑ.

 

Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο 28χρονος Αλβανός που προκάλεσε πριν από περίπου έναν χρόνο το τραγικό δυστύχημα με τρεις νεκρούς - ανάμεσά τους δύο γυναίκες - οδηγούσε το Smart υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών. Ο νεαρός είχε προχωρήσει σε χρήση χασίς πριν από το τραγικό συμβάν και σε αυτόν τον λόγο αποδίδονται κυρίως οι μοιραίες κινήσεις του. Όπως πιθανόν και το γεγονός ότι ενώ αρχικά προκάλεσε μια απλή σύγκρουση με ταξί, προσπάθησε να εξαφανιστεί, συνέχισε την πορεία του και παρέσυρε τους τρεις άτυχους ανθρώπους.

 

«Θολά» σημεία

Ο 28χρονος προφυλακίστηκε ύστερα από αυτό το εύρημα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ. (σχετική έκθεση στις 20 Δεκεμβρίου 2014) και θα καθήσει την Παρασκευή στο εδώλιο του Μεικτού Ορκωτού Κακουργιοδικείου της Αθήνας. Το δικαστήριο θα κληθεί να εξετάσει ένα από τα δυστυχήματα που είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη λόγω της «σφοδρότητάς» του αλλά και των σχετικών βίντεο που είχαν προβληθεί.

Ενα δυστύχημα που παρουσίαζε ως σήμερα «θολά» σημεία λόγω των κινήσεων και των επιλογών του 28χρονου. Μάλιστα ο οδηγός του Smart, ο οποίος αρχικά είχε αποκρύψει τη χρήση ναρκωτικών ουσιών και μιλούσε μόνο για «επιληπτική κρίση», αντιμετωπίζει κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα για τη «διατάραξη της ασφαλείας της συγκοινωνίας στον δρόμο με ανθρώπινα θύματα», για την οποία προβλέπεται πολυετής κάθειρξη.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 10.05 το πρωί της 15ης Οκτωβρίου 2014. Αρχικά, όπως επισημαίνεται στο παραπεμπτικό βούλευμα, «ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα με υλικές ζημιές επί της οδού Πέτρου Ράλλη 10. Στη συνέχεια ο κατηγορούμενος αναπτύσσοντας ταχύτητα διέφυγε, χωρίς να σταματήσει, επιδιώκοντας να αποφύγει τις ποινικές και αστικές ευθύνες των πράξεών του. Κατόπιν, μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο κάτω, ο κατηγορούμενος κινούμενος στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας επί της οδού Πέτρου Ράλλη, έχοντας αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα περί τα 110 χιλιόμετρα την ώρα (ενώ το επιτρεπόμενο όριο ήταν τα 50 χιλιόμετρα/ώρα) χωρίς να έχει τον πλήρη έλεγχο του ανωτέρω αυτοκινήτου, εξετράπη της πορείας του».

Το ΙΧ που οδηγούσε ο νεαρός παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα μια 24χρονη ομοεθνή του, με την οποία διαπιστώθηκε ότι διατηρούσε προσωπική σχέση πριν από τέσσερα χρόνια, καθώς και έναν 23χρονο αστυνομικό που είχε πάει για σεμινάριο στη γειτονική Διεύθυνση Αλλοδαπών. Επιπλέον, την επομένη έχασε τη μάχη με τον θάνατο στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας μια άλλη Αλβανίδα που είχε παρασυρθεί από το Smart που οδηγούσε ο ομοεθνής της. Στο δυστύχημα τραυματίστηκε σοβαρά και ένα ακόμη άτομο ασιατικής καταγωγής.


Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στο σημείο του τραγικού συμβάντος δεν εντοπίστηκε κανένα ίχνος φρεναρίσματος από τον 28χρονο οδηγό.

Κρίσεις επιληψίας

Οπως μνημονεύεται στα δικαστικά έγγραφα, ο αλλοδαπός οδηγός του μοιραίου IX - είχε συλληφθεί παλαιότερα για κλοπές και άλλα αδικήματα - ανέφερε και προσκόμισε στοιχεία ότι παρουσίαζε κρίσεις επιληψίας λόγω παλαιότερης κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης ύστερα από τροχαίο ατύχημα το 2003, με βάση ιατρικά σημειώματα που είχαν συνταχθεί στις αρχές του 2013. Στις κρίσεις επιληψίας φέρεται, σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφα, να τον είχε οδηγήσει και η χρήση ναρκωτικών το 2005.

Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο δικαστικό βούλευμα, «ο κατηγορούμενος είναι κάτοχος ελληνικής άδειας οδήγησης από τον Νοέμβριο του 2009, την οποία έλαβε χωρίς να ενημερώσει τον παθολόγο που τον εξέτασε για το ιστορικό της επιληψίας του».

Σημειώνεται ακόμη πως «ο οδηγός ισχυρίστηκε ότι το συμβάν οφείλεται σε κρίση επιληψίας την οποία υπέστη ξαφνικά εκείνη τη στιγμή μετά τη σύγκρουση με το ταξί και λόγω της οποίας το πόδι του τεντώθηκε και παρέμεινε "κολλημένο" πάνω στο γκάζι, το οποίο και πατούσε μόνο». Αυτοί οι ισχυρισμοί του όμως αμφισβητούνται στο παραπεμπτικό βούλευμα, στο οποίο προτάσσεται το γεγονός ότι το ΙΧ του 28χρονου ανέπτυξε μεγαλύτερη ταχύτητα μετά τη σύγκρουσή του με το ταξί στην προσπάθειά του να διαφύγει. Παράλληλα στην τρελή πορεία του οχήματος προσδιορίζεται ως βασικός παράγοντας η επήρεια της ναρκωτικής ουσίας.

Ο νομικός εκπρόσωπος του 28χρονου κατηγορουμένου, δικηγόρος Αθηνών κ. Χρήστος Μαυρομμάτης, επισήμανε: «Ο πελάτης μου είναι συντετριμμένος για τον αδόκητο χαμό των τριών ανθρώπων. Ομολογεί και δέχεται μια εξ αμελείας, και όχι εκ προθέσεως, συμπεριφορά. Είχε δεδομένα προβλήματα επιληψίας και η χρήση ναρκωτικών που του αποδιδόταν ήταν σαφώς περιστασιακή».

Πηγή: ΒΗΜΑ

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
To γεγονός είναι πως οι 3 αυτοί άνθρωποι είναι νεκροί και αυτό δε μπορεί να αλλάξει.Αυτό όμως που μπορεί να αλλάξει είναι ακόμα ένα κλείσει ενα "παράθυράκι" του νόμου που ενδεχομένως να βγάλει έγκαιρα απο τη φυλακή κάποιον που έκανε χρήση ναρκωτικών πήρε το αυτοκίνητο του τράκαρε με ένα ταξί σκότωσε 3 ανθρώπους ...Και ας μην είμαστε ρατσιστές...οι μετανάστες βλέπουν και κάνουν..όπως συμπεριφερόμαστε εμείς στους δρόμους έτσι και αυτοί.Βέβαια πρόκειται για μια ακραία περίπτωση.
«Ο πελάτης μου είναι συντετριμμένος για τον αδόκητο χαμό των τριών ανθρώπων. Ομολογεί και δέχεται μια εξ αμελείας, και όχι εκ προθέσεως, συμπεριφορά. Είχε δεδομένα προβλήματα επιληψίας και η χρήση ναρκωτικών που του αποδιδόταν ήταν σαφώς περιστασιακή».Αυτά να τα πει στους ανθρώπους που δυστυχώς βρέθηκαν μπροστά του εκείνη τη μέρα αλλά...συγγνώμη είναι νεκροί οπότε δε μπορεί. Όταν εν γνώση σου κάνεις χρήση ναρκωτικών και μετά οδηγείς τότε είσαι εγκληματίας εκ προθέσεως, όχι εξ αμελείας. Μη μπερδεύουμε τις έννοιες.
Δυστυχώς φίλε trollolo ο νόμος λέει άλλα (δεν σημαίνει ότι συμφωνώ, απλώς τον παραθέτω) :Άρθρο 35 παρ. 3 Ποινικού Κώδικα για την υπαίτια διατάραξη της συνείδησης.3. Πράξη που ο υπαίτιος πρόβλεψε ή μπορούσε να προβλέψει ότι ενδέχεται να τελέσει, αν οδηγηθεί σε κατάσταση διατάραξης της συνείδησης, του καταλογίζεται ως πράξη που τελέστηκε από ΑΜΕΛΕΙΑ.Για να θεωρηθεί ότι έπραξε από πρόθεση θα πρέπει να αποδειχθεί ότι είχε αποφασίσει την παράνομη πράξη σε κανονική ψυχική κατάσταση (π.χ. να κάνει φόνο) και μετά διατάραξε την συνείδησή του για να τα καταφέρει (π.χ. πίνω για να πάρω θάρρος, προκειμένου να μπορέσω να σκοτώσω κάποιον).Εδώ, δεν μπορεί να πει κανείς ότι είχε αποφασίσει να σκοτώσει ανθρώπους και πήρε ναρκωτικά προκειμένου να το κάνει πράξη. Γι΄αυτό και -αν πρόσεξες- δεν τον κατηγορούν για ανθρωποκτονία από πρόθεση (ποινή ισόβια), γιατί μια τέτοια κατηγορία δεν θα στεκόταν.Βρίσκουν λοιπόν την διατάραξη συγκοινωνιών στην κακουργηματική της μορφή για να τον δικάσουν για κακούργημα, επειδή είναι μάλλον πιο εύκολο να στοιχειοθετηθεί (αν και κατά τη γνώμη μου είναι μεγάλη νομική ακροβασία). Η λογική θα είναι πιθανώς, ότι είχε αποφασίσει να διαταράξει τις συγκοινωνίες οδηγώντας μαστουρωμένος και μετά το έκανε πράξη -ή κάτι ανάλογο.Όπως είπα δεν συμφωνώ με τον νόμο και θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρός, καταλογίζοντας πρόθεση για ναρκωτικά και ορισμένη ποσότητα αλκοολ και πάνω.... Αλλά δεν είναι έτσι.
Το ξέρω δυστυχώς ότι ο νόμος είναι έτσι. Πιο πολύ τη δική μου άποψη εξέθεσα και κατ'εμέ την πιο λογική. Το συγκεκριμένο άτομο και κάθε άτομο που σκοτώνει με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως κοινός δολοφόνος και πέρα από την επιβολή φυλάκισης να του απαγορεύεται ισοβίως να οδηγήσει ξανά.