Dickasso

Η πρώτη ατομική έκθεση του ντουέτου που γεμίζει με τεράστια πέη την Αττική

LIFOTEAM 15.7.2017 | 00:00

Από τους σάτυρους και τα απολλώνια αγάλματα της κλασικής αρχαιότητας μέχρι τον Αυστριακό αξιονιστή Rudolf Schwarzkogler και τον Αμερικανό συνάδελφό του Paul McCarthy, αλλά ακόμη και χάρη σε περιοδικά όπως το Butt, το πέος έχει αποκτήσει τη θέση που του αξίζει στην υψηλή τέχνη και την ποπ κουλτούρα.

 

Η πρώτη ατομική έκθεση των Dickasso στo κέντρο τέχνης IFAC -σε επιμέλεια Eleni V. Mazos- εξετάζει τον τρόπο που το ανδρικό γεννητικό όργανο ασκεί μια περίεργη γοητεία πάνω μας (ή ακόμη και αποστροφή). Οι Dickasso είναι δύο graffiti artists, στην ηλικία των 26 ετών, που ζωγραφίζουν τεράστια πέη στην Αττική, χρησιμοποιώντας ρολά βαψίματος και όχι σπρέι, όπως συνηθίζουν άλλοι γκραφιτάδες. «Είναι αθόρυβα. Μας αρέσει να ζωγραφίζουμε σε ταράτσες και σε ψηλά μέρη. Έτσι, όταν περνούν αστυνομικοί από κάτω με το περιπολικό, δεν ακούνε το “φσσσστ”» αποκαλύπτουν.

 

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα τους είναι αυτό που είναι ζωγραφισμένο πάνω στην δεξαμενή της πρώην Αμερικανικής Βάσης, στην λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του σταθμού του μετρό στο Ελληνικό. Στο μπροστινό μέρος της δεξαμενής γράφει: «Κάτω τα χέρια από το Ελληνικό», στο πίσω τμήμα είναι ζωγραφισμένο το υπερμεγέθες «πουλί» τους.

ΠΟΤΕ15/07/2017 - 23/07/2017
ΠΟΥIFAC
Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός