Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.4.2017 | 17:17

Παιδιά

Δεν έχω παντρευτεί, δεν έχω παιδιά και δεν το σκέφτομαι. Όμως, όταν βλέπω άτομα της ηλικίας μου παντρεμένα, να μιλάνε για τα παιδάκια τους νιώθω σαν να μου λείπει η ευτυχία από τη ζωή μου. Δεν ξέρω όμως. Όταν το ξανασκέφτομαι, λέω εντάξει απλά περιγράφουν τις καλές στιγμές με τα παιδιά τους. Δεν ξέρω πως είναι να έχεις παιδιά. Όσοι έχουν, ηθελαν από πάντα ή ο καθένας νιώθει ευτυχία μόνο με τα δικά του; Αλλάζει η ζωή προς το καλύτερο;
40 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Ψυχούλα Ψυχούλα 3.4.2017 | 17:50
Δεν έχω δικά μου παιδιά, όμως πιστεύω ότι είναι όντως η μεγαλύτερη ευτυχία. Είναι άνθρωποι που έχουν το μισό δικό σου γενετικό υλικό και το μισό του συντρόφου σου και παρόλα αυτά είναι μοναδικοί και ξεχωριστοί. Υπάρχει μεγαλύτερο θαύμα απ' αυτό;
"Παρόλα αυτά";
Είσαι σίγουρα δασκάλα ρε;

Παρ` όλα αυτά (παρά+όλα+αυτά)

Μετά διορθώνεις και κόσμο τρομάρα σου..
Ψυχούλα Ψυχούλα 3.4.2017 | 21:44
Δώσε μου το γενετικό υλικό σου, να βγει το παιδί ορθογραφημένο :D
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (2)
Από το δικό σου DNA όμως θα βγει σκέτο γλάστρα.
Άστο καλύτερα...
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (11) ΟΧΙ (12)
σκέτη*
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (4)
Aquiver Aquiver 3.4.2017 | 23:56
Με τι "ευτυχίες" που έχεις ζήσει, συγκρίνεις την απόκτηση βιολογικών σου παιδιών, που δεν έχεις ζήσεις και την ανακηρύσσεις την μεγαλύτερη από αυτές;

Επίσης, να με συμπαθάς, αλλά κανένα θαύμα δεν υπάρχει στην τεκνογονία. Ούτε κάτι αφύσικο είναι, ούτε κάτι ανεξήγητο είναι, ούτε κάτι αδύνατο. Το παιδί μοιάζει επαρκώς στους γονείς σε ό,τι καθορίζεται γενετικά και μοιάζει κατά περίπτωση σε ό,τι επηρεάζεται από το περιβάλλον που μεγαλώνει, το οποίο και προφανώς διαφέρει σημαντικά απο εκείνο που μεγάλωσαν οι γονείς του. Τέλος, και τα παιδιά μικροί άνθρωποι είναι, με προσωπικότητα, χαρακτήρα και τα λοιπά, απλώς λιγότερο ανεξάρτητα και έμπειρα.
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 00:14
Να με συμπαθάς, αλλά ούτε εσύ γνωρίζεις τι ευτυχίες έχω ζήσει ή δεν έχω ζήσει. Κατά τ' άλλα δεν βλέπω να διαφωνούμε σε κάτι.

Η χρήση του όρου θαύμα δεν έγινε επειδή θεωρώ αφύσικο ή ανεξήγητο την απόκτηση ενός παιδιού.

Για μένα προσωπικά η απόκτηση του παιδιού μου θα είναι ένα θαύμα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (2)
Aquiver Aquiver 4.4.2017 | 00:39
Γνωρίζω ακριβώς και μόνο όσα είπες η ίδια. Κι επειδή δεν διευκρίνισες τι "ευτυχίες" έχεις ζήσει συγκεκριμένα, σε ρωτάω, για να διαπιστώσω πόσο αξιόπιστη είναι η κρίση σου για κάτι που δεν έχεις ζήσει. Πολύ απλό. Να ξέρω να σε πάρω σοβαρά ή όχι;

Θαύμα ορίζουμε κάτι που δεν είναι εφικτό ή ερμηνεύσιμο με φυσικό τρόπο. Για κάποιες γυναίκες η γέννηση ενός παιδιού είναι κυριολεκτικά θαύμα, για αυτό είναι ειρωνεία να λέγεται ελαφρά.

Κατά τα άλλα, εφόσον το επιθυμείς, δεν αμφιβάλλω ότι στα μάτια σου αυτή η βιολογική μας ικανότητα θα μοιάζει μεγαλειώδης με ένα συγκλονιστικό αποτέλεσμα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (8)
Εκτορας Εκτορας 4.4.2017 | 00:40
Ώπα τι έχασα εδώ; Παιδιά και κακό. Ψυχούλα η Aquiver σου εξηγεί τι πάει να πει παιδί μιας και την αναπτυξιακή ψυχολογία την έμαθες παπαγαλία :D
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 00:44
Καλή μου με περνάς από ανάκριση; Δεν έχω καμία υποχρέωσση να σου αναλύσω τι ευτυχίες έχω περάσει στη ζωή μου. Ούτε να αποδείξω σε κανέναν πόσο αξιόπιστη είναι η κρίση μου.

Πάρε με όσο σοβαρά θες :)
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 00:45
* υποχρέωση
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
Aquiver Aquiver 4.4.2017 | 00:52
Ανάκριση; Καθόλου. Έκανες μία δήλωση με μεγάλη σιγουριά (βλ. "όντως η μεγαλύτερη ευτυχία") που εγείρει απορίες. Δεν ήξερα ότι δεν είσαι σε θέση ή διάθεση διαλόγου κι απλά λες μία άποψη για κάτι που δεν έχεις ζήσει και επιθυμείς να πάμε στο επόμενο σχόλιο.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (7)
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 00:59
Η δήλωση που έκανα πηγάζει από τις προσωπικές μου πεποιθήσεις. Μπορεί να μην έχω κάνει ακόμα παιδιά, αλλά έχω μεγαλώση με μια πολύτεκνη και δεμένη οικογένεια. Το περιβάλλον μου επίσης είναι γεμάτο από μικρά παιδιά.

Πιστεύω λοιπόν πως έχω το δικαίωμα να δηλώνω πως η γέννηση ενός παιδιού είναι μια από τις μεγαλύτερες ευτυχίες στη ζωή ενός ανθρώπου.

Ελπίζω να έχω παρερμηνεύσει τον όποιο επιθετικό σου τόνο. Αλήθεια, εσύ έχεις παιδιά;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (4)
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 01:00
* έχω μεγαλώσει
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
Aquiver Aquiver 4.4.2017 | 01:24
Δεν έχω καθόλου επιθετικό τόνο, δεν έχω λόγους άλλωστε. Προσπαθώ όπως είπα να καταλάβω πως καταλήγεις στο ότι κάτι που δεν έζησες είναι η μεγαλύτερη ευτυχία (και όχι μία εξ αυτών όπως λες τώρα) σε σχέση με όσα έζησες.

Προσωπικά αποφεύγω αυτά τα βαρύγδουπα, είτε έχω ζήσει κάτι είτε όχι, απλούστατα γιατί ποτέ δε θα τα έχω ζήσει όλα, ούτε τα κριτήρια μου θα ναι πάντα λογικά. Κι αυτή η σιγουριά της δήλωσής σου με έβαλε σε σκέψεις, ειδικά επειδή όλοι όσοι έχουν παιδιά και σχολίασαν είναι πιο μετριοπαθείς.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (6)
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 01:30
Έχεις δίκιο, μπορεί να ήμουν υπερβολική στη δήλωσή μου. Ίσως φταίει που πρόσφατα ένα μέλος της οικογένειάς μου θα αποκτήσει παιδί και βλέπω την ευτυχία στα μάτια του.

Όταν λοιπόν αποκτήσω τα δικά μου παιδιά, θα μπορώ να έχω πλήρη εικόνα και σιγουριά για το τι εστί απόλυτη ευτυχία ή όχι. Μακάρι να είμαστε εδώ και να τα ξαναπούμε :)

Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (2)
Εκτορας Εκτορας 4.4.2017 | 01:57
Άι μαρή Ψυχ.! Άλλος παιδί δεν έκανε μόνο η Μαριώ τον Γιάννη! Καλά σου τα λέει η κοπέλα ;D :D :D
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (11) ΟΧΙ (2)
Ψυχούλα Ψυχούλα 4.4.2017 | 15:33
Ακόμη δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε.

Αυτό ταιριάζει καλύτερα εδώ :D
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (1)
Εκτορας Εκτορας 4.4.2017 | 16:06
Πως τολμάς μαρή βλαχάρα, γύφτισσα, τελευταία να θεωρείς ότι τα παιδιά είναι η μεγαλύτερη ευτυχία; Τι έχεις ζήσει στο κάτω κάτω στη μίζερη ζωή σου; Μπρος αναθεώρησε τώρα! :D
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (2)
BabyDoll BabyDoll 3.4.2017 | 18:42
Η ζωή σου αλλάζει, σε κάποιους τομείς προς το καλύτερο και σε κάποιους τομείς προς το χειρότερο. Εχω φίλη με παιδί και δεν είναι όλα ρόδινα, έχει στερηθεί κάποια πράγματα που έκανε πριν. Ομως ήταν επιλογή της να κάνει παιδί που την κάνει ευτυχισμένη με έναν τρόπο που δεν ήταν πριν.Δεν είναι όλοι προορισμένοι να κάνουν παιδιά, ούτε το θέλουν όλοι από πάντα. Μπορείς να είσαι ευτυχισμένη χωρίς παιδιά. Αν τώρα σου λείπει η ευτυχία απ τη ζωή σου δες το γιατί. Δεν νομίζω να είναι τα παιδιά γιατί δεν μπορεί να σου στερήσει την ευτυχία κάτι που ποτέ δεν είχες
Καραβάν' Καραβάν' 3.4.2017 | 18:43
Αν δεν έχεις βοήθεια και υποστηρικτικές δομές αλλάζει η ζωή προς το δραματικά χειρότερο!! Είσαι δέσμια των παιδιών και του προγράμματός τους. Δεν μπορείς να κοιμηθείς. Δεν μπορείς να βγείς. Δεν μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλίο με ησυχία. Δεν μπορείς ούτε ένα μπάνιο της προκοπής να κάνεις. Μην σου πω ότι ούτε να κάνεις την ανάγκη σου μπορείς (όποιος δεν έχει ζήσει την εμπειρία να είναι στην χέστρα και να κάνει το χοντρό του κι εκείνη τη στιγμή ΑΚΡΙΒΩΣ να μπουκάρει το παιδάκι και να σε τραβάει από το μπράτσο "έλα μαμάαααααα" δεν ξέρει τι θα πει κάνω παιδιά).
Δεν μπορείς να ησυχάσεις γιατί έχεις μονίμως το άγχος αν θα φάνε/χτυπήσουν/κοιμηθούν/κάνουν φιλίες/αναπτυχθούν όπως τα υπόλοιπα/περνάνε καλά/σε ακούνε/είναι χαρούμενα/τι τους απασχολεί/μήπως στεναχωρήθηκαν/μήπως δεν σου λένε κάτι που τους απασχολεί/αν θα πάνε καλά στο σχολείο κλπ.
Kαι ακόμα κι αν λείψουν για λίγο από κοντά σου πάλι άγχος έχεις τι κάνουν!

Απλώς με ένα παιδί σου δίνεται για μία και μοναδική φορά στην ζωή σου η ανεκτίμητη ευκαιρία να δεις τον κόσμο ξανά από την αρχή. Να τον ανακαλύψεις εκ νέου μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Μέσα από τα μάτια της αγάπης χωρίς καμμία υστεροβουλία :)
Απεταξάμην Απεταξάμην 3.4.2017 | 20:24
Άσε που όλο αυτό που περιγράφεις δεν τελειώνει. Μα ποτέ όμως!
Καραβάν' Καραβάν' 3.4.2017 | 21:00
Ω ναί! Μέχρι να κλείσεις τα μάτια προφανώς έχεις άγχος πώς είναι τα παιδιά σου. Δράμα. Αλλά ωραίο δράμα τέλος πάντων.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (0)
west west 3.4.2017 | 20:56
«Μέσα από τα μάτια της αγάπης χωρίς καμμία υστεροβουλία.»
Αυτή ακριβώς η φράση σου νομίζω πως κρύβει όλη την αλήθεια.
Ίσως επειδή ,τελικά, αγάπη σημαίνει ν΄ αγαπάς και μόνο τα παιδιά σου αγαπάς τοσο πολύ και τόσο βαθιά.Και όλο αυτό σε ολοκληρώνει.
Καραβάν' Καραβάν' 3.4.2017 | 21:02
Xαίρομαι που το εντόπισες και χαίρομαοι που μου δίνεις μια ευκαιρία να πω και κάτι ακόμα (για μένα πολύ σημαντικό).

Τα παιδιά σου σου δίνουν κι άλλη μια καταπληκτική ευκαιρία σε αυτήν την ζωή: να αγαπήσεις τόσο πολύ και τόσο βαθιά κάποιον που ΔΕΝ είναι αίμα σου. Τον πατέρα τους. Γιατί το ήμισυ των παιδιών μας είμαστε εμείς και το υπόλοιπο ήμισυ είναι...το ταίρι μας.
To βρίσκω βαθιά συγκινητικό το γεγονός αυτό κι αυτό που πραγματικά ολοκληρώνει.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (17) ΟΧΙ (1)
Αλκμήνη Αλκμήνη 3.4.2017 | 21:27
Καραβάν' πολύ εύστοχη βρίσκω αυτή την αναφορά. Δύσκολα αναγνωρίζεται η σημαντικότητα του ζευγαριού μέσα στην οικογένεια, στους δημιουργούς της ουσιαστικά, τείνουμε να επικεντρωνόμαστε κυρίως στην σπουδαιότητα της σχέσης γονέα-παιδιού και μετά τον ερχομό των τέκνων να έρχεται σε δεύτερη-τρίτη μοίρα ο σύντροφος για να μην αναφερθώ σε περιπτώσεις όπου ουσιαστικά "αποβάλλεται"!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (2)
west west 3.4.2017 | 21:47
Σύμφωνοι,Θα αγαπήσεις περισσότερο και βαθύτερα το ταίρι σου αλλά όχι τόσο απόλυτα και ανυστερόβουλα.
Σκέψου π.χ. την περίπτωση το άλλο σου μισό να σε απατά κατ΄εξακολούθηση.Θα συνεχίζεις να το αγαπάς;Μάλλον τελικά θα χωρίσεις.Γιατί όμως χωρίζεις; Δεν είναι ακόμα αυτός ο άνθρωπος που έβαλε το δικό του μισό για να γεννηθεί το παιδί σου;
Άρα τελικά σε αυτή την περίπτωση υπάρχει υστεροβουλία.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (3)
Καραβάν' Καραβάν' 4.4.2017 | 08:48
West

δεν ξέρω να σου απαντήσω. Δεν με έχουν απασχολήσει κέρατα και δεν τα βάζω στην εξίσωση καν. Ίσως με την πολυτέλεια του να μην με έχουν απασχολήσει σκέπτομαι ότι η τόσο βαθιά αγάπη ίσως ακόμα και το κέρατο να συγχωρούσε? Δεν ξέρω. Νομίζω όμως όλα αυτά είναι εγωισμοί. Από ένα σημείο κι έπειτα δεν είναι και τόσο σημαντικά. Άλλα είναι τα σημαντικά.

Πάντως οτιδήποτε κι αν συμβεί οι γονείς ενός παιδιού παραμένουν οι γονείς ενός παιδιού. Αυτό τους ενώνει για πάντα με κάποιο μαγικό δεσμό και μέσα από το παιδί σου εκτιμάς τον άλλο ακόμα κι αν δεν φέρθηκε όπως το περίμενες (υποθέτω). Αυτό είναι ένα ανυστερόβουλο συναίσθημα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (2)
avatar Fame 3.4.2017 | 18:57
"Όποιος έχει παιδιά να τα χαίρεται,όποιος δεν έχει να χαίρεται".Κινέζικη σοφία
Θα συμφωνήσω με την Babydoll απόλυτα ως προς το εξής: Δεν είναι όλοι προορισμένοι να κάνουν παιδιά. Θεωρώ ότι το παιδί δεν είναι απλά ένα ''μέσο'' κοινωνικής προβολής και επίδειξης ή διαιώνισης της ματαιοδοξίας μας όπως συμβαίνει συνήθως στη χώρα μας. Αν δεν το θέλει κάποιος πραγματικά για τον όποιο δικό του λόγο, καλύτερα να μη γίνει ποτέ του γονέας.
Aquiver Aquiver 3.4.2017 | 23:36
Δυστυχώς ή ευτυχώς, πέραν από την επιθυμία (που πρέπει να ναι δεδομένη) πριν κάποιος κάνει παιδιά πρέπει να είναι σίγουρος ότι οι συνθήκες της ζωής του, ο ίδιος και οι επιλογές του ληρούν τις προϋποθέσεις για μία όσο πιο παραγωγική και ευοίωνη πραγματοποίηση της επιθυμίας του. Αν και τα κριτήρια και η αυστηρότητα τήρησής τους αποτελούν προσωπική υπόθεση, κατ εμέ, πρέπει όλοι μας να έχουν μία ρεαλιστική και μακροσποπικη ματιά για το αν είναι σε θέση να γίνουν γονείς.
Aquiver Aquiver 3.4.2017 | 20:42
Όταν κοιτάς την ζωή κάποιου ως εξωτερικός παρατηρητής, δεδομένου ότι δεν γνωρίζεις τα προβλήματα και τα τρωτά σημεία, τους φόβους και τις αμφιβολίες των άλλων, εκείνοι μοιάζουν τέλειες και ολοκληρωμένες οντότητες. Μην ξεχνάς, όμως, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προβάλλουν μία ωραιοποιημένη έκδοση της ζωής τους δίχως τα κακώς κείμενα. Σε κάθε περίπτωση βλέπεις και αντιλαμβάνεσαι όσα επιτρέπουν οι άλλοι να δεις και όσα εσύ επιλεκτικά αναλύεις.

Προσωπικά, καταλαβαίνω τρία πράγματα από την εξομοολόγησή σου. Α. δεν είσαι ικανοποιημένη επαρκώς από τη ζωή και τις επιλογές σου Β. αναρωτιέσαι αν σε αυτό φταίει η μη επιθυμία για οικογένεια/γάμο/παιδιά και άρα έχεις κάνει λάθος επιλογή όπως λογικά σου λένε ή υποδεικνύουν οι άλλοι Γ. είσαι πολύ μπερδέμενη σχετικά με το ποια είσαι και τι θες.

Καμία επιλογή δεν φέρνει την ευτυχία από μόνη της, πόσο μάλλον μία τόσο δεσμευτική και γεμάτη ευθύνες επιλογή. Η ευτυχία ξεκινάει από εμάς και ένα σύνολο παραγόντων που βαίνουν καλώς με την ενεργό και διαχρονική μας προσπάθεια (υγεία, επάγγελμα, ενδιαφέροντα, φίλοι, σύντροφος κλπ). Το κενό που έχεις από αλλού ξεκινάει και σίγουρα μην κάνεις παιδιά πριν το λύσεις. Είσαι νέα κοπέλα μη κάθεσαι.

(Δε χρειάζεται όλοι να κάνουν παιδιά ούτε θα μάθεις ποτέ αν η ζωή ΣΟΥ είναι καλύτερη με ή χωρίς, γιατί ποτέ δε θα ζήσεις και τις δύο εκδοχές. Όποια ακολουθήσεις επέλεξέ την συνειδητά και αφού ικανοποιούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις -που φυσικά και πρέπει να ορίσεις-.)
Apothekerin Apothekerin 3.4.2017 | 22:10
Δε νομιζω πως οι παντρεμενοι με παιδια δηλωνουν πανευτυχεις. Συνηθως ειναι φρικαρισμενοι απο τις υποχρεωσεις, απο την αυπνια -αν εχουν βρεφος- και οταν ανοιγουν το στομα τους δε σταματουν να γκρινιαζουν για οσα τραβουν απο τον συντροφο και απο τα βλασταρια τους...
Aquiver Aquiver 3.4.2017 | 23:28
Κάθε επιλογή μας έρχεται με ένα τίμημα. Κανείς δεν είανι ότι η ευτυχία συνοδεύεται από αδράνεια, αντιθέτως απαιτεί σκληρή δουλειά. Είσαι ευτυχής όχι επειδή δεν έχεις άγχος, κούραση, αμφιβολίες. Είσαι ευτυχής γιατί όλα αυτά τα έχεις για τον σκοπό που εσύ επέλεξες, πιάνουν τόπο και ο σκοπός αυτός σε γεμίζει, παρά το τίμημα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (1)
Aquiver Aquiver 3.4.2017 | 23:30
είπε*

Υγ. Δεν δήλωσα πουθενά ότι οι παντρεμένοι με παιδιά είναι ευτυχείς, πάντως. Είπα ξεκάθαρα ότι η ευτυχία είναι η προσωπική οπτική στα πράγματα και δεν σχετίζεται με την πραγματοποίηση η μη μίας επιλογής ή επιθυμίας αποκλειστηκά.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (2)
west west 3.4.2017 | 20:44
Aν έχεις παιδιά,να τα χαίρεσαι.
Αν δεν έχεις,να χαίρεσαι.

Κινέζικο ρητό.
west west 3.4.2017 | 20:48
Fame,δεν είχα προσέξει πως το ΄γραψες!!!!
Αλκμήνη Αλκμήνη 3.4.2017 | 21:16
Συμφωνώ με τους υπόλοιπους σχολιαστές, δεν φέρνουν τα παιδιά την ευτυχία, σίγουρα φέρνουν χαρές αλλά δεν έρχονται για να καλύψουν κενά και θα είναι δύσκολο να σηκώσεις το βάρος αυτής της ευθύνης αν δεν τα έχεις ήδη βρει με τον εαυτό σου και δεν έχεις δημιουργήσει μια ισορροπημένη ευτυχισμένη ζωή. Βρες τι πραγματικά σου λείπει, είναι η αγάπη, η φιλία, η συντροφικότητα, η επικοινωνία, η καλή σχέση με τον εαυτό σου, η δημιουργικότητα ...; Όλα μαζί συνθέτουν το κάδρο! Η οικογένεια δεν είναι γιατρικό στην μοναξιά, ούτε αυτοεπιβεβαίωση ή κοινωνικό καθήκον, προκύπτει μέσα από την ολοκληρωμένη αγάπη δυο ανθρώπων όπου οι συνθήκες της ζωής τους επιτρέπει να φέρουν στον κόσμο έναν νέο άνθρωπο και να δημιουργήσουν από κοινού μια οικογένεια όταν και εφόσον νιώσουν έτοιμοι και θελήσουν χωρίς κάποια εξάρτηση από την ιδέα ή καταναγκασμό.
Apothekerin Apothekerin 3.4.2017 | 21:40
Δεν ηθελα απο παντα να κανω παιδια. Ουτε τρελαινομουν με οποιο παιδακι εβλεπα τριγυρω. Η χαρα που μου δινουν τα παιδακια μου ειναι βεβαια ασυγκριτη με ο,τι αλλο εχω βιωσει (και ειχα βιωματα, δεν τα εκανα πιτσιρικα). Επισης για μενα δινουν νοημα στη ζωη μου, αλλα και κινητρο. Εννοειται πως αν δεν εχεις βοηθεια (και μιλαμε για πολλη βοηθεια), θα φας μεγαλο ζορι, ειδικα τα πρωτα δυο με τρια χρονια..
ANNA K. ANNA K. 4.4.2017 | 11:10
Εξ το ιδανικο θα ταν να ειμαστε για παντα νεοι, ευρωστοι με την οικονομικη δυνατότητα να χαιρομαστε και να απολαμβανουμε τη ζωη μας χωρις σκοτουρες. Και εκει γυρω στα 50 να κανεις τα παιδια σου.

Αλλα δυστυχως η φυση και η ανθρωπινη βιολογια σε περιοριζει. Εκει γυρω στα 35-38. Και ειναι και το ρημαδι το ενστικτο/κοινωνία/ορμονες? που σου λενε :"αφησε κατι για παρακαταθηκη, προσεφερε στην κοινωνια τους απογονους σου". "Ολοκληρωσου σαν προσωπικότητα"

Πιο παλια τα κοροιδευα, τα θεωρουσα κοινωνικές επιταγές, καταπιεση κτλ.
Τωρα πλεον βλεπω ότι η τεκνοποιηση ειναι ενας απο τους πιο αγνους, ειλικρινεις και ιερους τροπους (οχι ο μοναδικος-μην τρελαθουμε-ουτε ο πιο ταιριαστος για τον καθενα) να αφησεις το λιθαράκι σου, να ξαναμαθεις τον κοσμο απο την αρχη, να πολλαπλασιασεις την αγαπη που μπορεις να νιωσεις και να προσφερεις, να "νιωσεις ταπεινος, τρομαγμενος αδυναμος απεναντι στην ευθυνη" , να παλεψεις για να βοηθησεις εναν ανθρωπο να ενταχθει στην κοινωνια. Τα παιδια ειναι προσφορα, αγαπη , ευθυνη.

Αλλα στο ξαναλεω Ολα τα παραπανω μπορεις να τα κανεις και με αλλους τροπους. Πχ εθελοντικη δουλεια, υιοθεσια, αναδοχη, επιστημη, ιατρικη , κοινωνικοι αγωνες. Για αλλους το "παιδι" τους ειναι οι δουλεια τους, "οι ασθενεις τους", "οι μη προνομιουχοι" κοκ.

Αλλα κατα τη γνωμη μου αν θες να υπερβεις τον εαυτο σου, τον εγωισμό σου και την ατομικοτητα σου , ωφειλεις να αφοσιωθεις σε ενα "παιδι".

Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ