Η Άθεη

Η Άθεη Facebook Twitter
13
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ναν Γκόλντιν ντρέπεται για όσα συμβαίνουν στη Γάζα και λέει: «Ζούμε ανατριχιαστικές εποχές μακαρθισμού»

Εικαστικά / «Ζούμε ανατριχιαστικές εποχές μακαρθισμού»: Η Ναν Γκόλντιν ντρέπεται για όσα συμβαίνουν στη Γάζα

Το έργο της Γκόλντιν «Sisters, Saints, Sibyls» καταπιάνεται με την ιστορία της μεγαλύτερης αδελφής της, της Μπάρμπαρα, ενός έξυπνου και ανυπότακτου παιδιού που στάλθηκε σε ορφανοτροφεία, αναμορφωτήρια και ψυχιατρικά ιδρύματα στην εφηβεία και αυτοκτόνησε το 1965, σε ηλικία μόλις 19 ετών.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Before and after science: Ένα έργο σύγχρονης τέχνης εναρμονίζεται με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών

Εικαστικά / Before and after science: Ένα έργο σύγχρονης τέχνης εναρμονίζεται με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών

Η εικαστικός Ίρις Τουλιάτου μάς συστήνει έναν χώρο με πλούσια ιστορία και μοναδικές συλλογές, συνδέοντας την επιστημονική γνώση με την καλλιτεχνική παρέμβαση και την αισθητηριακή εμπειρία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια συνάντηση με τον Jonathan Meese

Εικαστικά / Jonathan Meese: «Έχουμε αρχίσει να προτιμούμε να μην έχουμε ελευθερία»

Μια συνάντηση στην Αθήνα με τον Γερμανό ζωγράφο που επιστρέφει στα παραμύθια γιατί βρίσκει τον πραγματικό κόσμο «πολύ άσχημο», με αφορμή την τρίτη του έκθεση στην γκαλερί Bernier-Eliades.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Προσφέροντας μία εμπειρία πολιτισμού στους κατοίκους της Ελευσίνας

Η Εύα Μανιδάκη και ο Ανδρέας Λόλης συζητούν με τον Χρήστο Παρίδη για όλα όσα προηγήθηκαν της δημιουργίας των in situ εγκαταστάσεων που σχεδίασαν στο πλαίσιο της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στη Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες που εξακολουθούν 60 χρόνια μετά

Εικαστικά / Το αμερικανικό «πραξικόπημα» στην Μπιενάλε της Βενετίας και οι θεωρίες συνωμοσίες 60 χρόνια μετά

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εστιάζει στις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η «σκανδαλώδης» βράβευση του αρχιερέα της ποπ αρτ Ρόμπερτ Ράουσενμπεργκ στην Μπιενάλε του 1964, με τη χορηγία της αμερικανικής κυβέρνησης.
THE LIFO TEAM
Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Εικαστικά / Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Η Lorenza Böttner (1959-1994) ήταν μια καλλιτέχνις που είχε έντονα βιωματική, σωματική σχέση με τη μεταμόρφωση. Μεταμόρφωσε μια ζωγραφική πρακτική σε εικαστική περφόρμανς που «βγήκε» στον δρόμο και έκανε τον δημόσιο χώρο θεατρική σκηνή για μια πολιτικοποιημένη σωματική διαφορετικότητα.
PAUL B. PRECIADO
Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Πολιτισμός / Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Το τρίτο μέρος του αφιερώματος του ΕΜΣΤ στις γυναίκες εικαστικούς, Jonathan Meese στην Bernier/Eliades, Θανάσης Τότσικας στη Rodeo, Ιωάννα Λημνιού στην Breeder και ό,τι άλλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι γκαλερί και οι χώροι τέχνης τον Μάιο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σεξ, ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εικαστικά / Ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εκθέσεις, ένα μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ και τιμές-ρεκόρ σε δημοπρασίες φέρνουν στο προσκήνιο μία από τις γυναίκες με τη μεγαλύτερη καλλιτεχνική επιρροή στις αρχές του 20ού αιώνα
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Εικαστικά / Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Μια γυναίκα με εξουσία στην Αυλή των Βερσαλλιών, η οποία ήταν υπέρ των μεταρρυθμίσεων και του «φιλοσοφικού» κόμματος που υποστήριζε τον Διαφωτισμό, υπήρξε καλλιτέχνιδα και προστάτιδα των τεχνών. Ήταν όμως και λαομίσητη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωηρόχρωμος, μυστηριώδης, πνευματικός κήπος της Ιωάννας Λημνιού

Εικαστικά / Η Ιωάννα Λημνιού μεταμορφώνει την γκαλερί The Breeder σε ιδεώδη κήπο

Στην πρώτη της ατομική έκθεση της που συζητιέται, μέσα από την πυκνή βλάστηση των έργων της αχνοφαίνεται και μια ελπίδα ότι αξίζουμε μια καλύτερη πραγματικότητα από αυτή που ζούμε στις ασφυκτικά φτιαγμένες πόλεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Εικαστικά / «Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Ανάμεσα σε εκατοντάδες έργα που υπαγορεύονται από τα «επείγοντα» της εποχής, το «Ξηρόμερο», η ελληνική συμμετοχή στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, εστιάζει στην εντοπιότητα και λειτουργεί ως φόρος τιμής στα πανηγύρια της επαρχίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

σχόλια

5 σχόλια
Ειναι δικαίωμά τους να πιστεύουν στις νεράϊδες όπως ειναι δικαίωμά μας να τους λέμε οτι δεν υπάρχουν νεράϊδες και πιστεύουν σε μαλακίες. Αλλά όταν κυνηγάνε και σκοτώνουν αυτούς που δεν πιστεύουν στις νεράϊδες. Οταν υποχρεωνουν τα παιδάκια να μαθαινουν για τις νεράϊδες από τον παιδκό σταθμό, όταν κρίνουν το πως ζει και ποιον ερωτεύεται κάοιος σύμφωνα με τα δικά τους νεραϊδοκριτήρια ΚΑΙ ΜΟΝΟ τοτε ναι λυπάμαι αλλα τα παραμυθια επιρρεάζουν τη ζωή αυτων που δεν πιστεύουν στις νεράϊδες και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κάνουν να τους επιτιθενται.
Μμμμμ ναι, μονο που πιστεύουν στον εαυτό τους και όχι στον ουράνιο μπαμπακα που θα ασχοληθεί με τα χαμένα κλειδιά τους και θα αφησει να πεθαινουν παιδάκια στην Συρία.
Ξερω ενα εκ γενετης τυφλό, ένα θύμα της θαλιδομίδης, μία γυναίκα με σύνδρομο turner, ενα παιδί με ανεκεφαλία. Ξέρω έναν άστεγο, έναν άνεργο, ένα κοριτσακι με λευχαιμία, ένα μωρό με όγκο στον εγκεφαλο, μια μάνα δολοφονημενου. Ξερω ενα παιδί στρατιώτη, μια εννιαχρονη παντρεμενη με εναν πενηντάχρονο, ενα κακοποιημένο κοριτσάκι, ενα αγορι που εκπορνευεται για να μην πεθάνει από την πείνα. Πολύ επιλεκτικά αγαπαει ο θεός σας. Βάζω στοιχημα οτι η άθεη που ξέρεις είναι δυτική υγιής μενει σε καλό σπίτι έχει φαγητο-περίθαλψη και φοράει ωραια ρούχα. Ετσι αγαπάω κι εγώ. Προτιμώ και εγω να μην εχω την αγαπη του θεού, καλύτερα να με αγαπάει ο Χαρι Πότερ, αλλωστε και θεος και χαρι ποττερ παραμυθια είναι τουλάχιστον ας με αγαπάει κάποιος που ΜΠΟΡΕΙ να αγαπήσει εστω και στο βιβλίο.
Δεν νομιζω οτι το σχολιο σου ειναι σχετικο.. Το αν πιστευει καποιος η οχι ειναι δικο του θεμα.. Δεν ειναι το που ριχνεις το φταιξιμο αλλα ειναι ασχημο να ευχαριστεις για τα καλα τον Θεο, ενω για τα κακα να εθελοτυφλεις... Αν καποιος ευθυνεται για τα καλα τοτε καποιος φταιει και για τα κακα.. Thing about it! ;)
Δεν υπάρχει όμως. αυτό γνωρίζουμε ως αλήθεια εως τώρα. Και εσυ φίλε μου έχεις αγαπήσει και αγαπάς πολύ περισσότερο κόσμο απ ότι ο Θεός, και φυσικά έχεις κάνει περισσότερα καλά σε αυτόν τον πλανήτη απ όσα έχει κάνει αυτός, και αποδεδειγμένα! Οπότε προτιμώ να πιστέψω σε εσένα και στην αγάπη σου για τον κόσμο γιατί εσύ φέρεις καταλληλότερα κριτήρια ώστε να το κάνω! :) Συνέχισε έτσι!