ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Στο δημοσίευμα έχει δοθεί, περίπου, και η απάντηση. Οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται με πολλές δαπάνες που αφορούν αποκλειστικά την φορολόγηση και την χρηματοδότησή τους. Όλες αυτές οι επιβαρύνσεις, κοστολογικά, ανεβάζουν την τιμή των προϊόντων. Δεν μπορώ να φανταστώ καμιά κρυφή πηγή, δωρεάν χρήματος, που να μπορεί να συμβάλλει στην αποσυμπίεση της τελικής τιμής του προϊόντος. Ο δε ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων έχει γίνει εφιαλτικός και αποτρέπει ακόμα και σκέψη για συγχρονισμένη πολιτική τιμών. Το δε παράδειγμα των τέως ανατολικών χωρών είναι μάλλον ατυχές. Η εκεί φορολόγηση δεν έχει καμία σχέση με τα εδώ τεκταινόμενα. Αν κοστολογούνταν τα προϊόντα με την λογική που διέπει της επιχειρήσεις στην Βουλγαρία ή την Ρουμανία, οι τιμές θα ήταν το λίγο - λίγο είκοσι με τριάντα τοις εκατό ακριβότερες.
Σχολιάζει ο/η