η αποδομηση φαινεται να ακολουθει τις ιδιες αρχές: ξεκιναμε απο την αμφισβητηση ενος γεγονοτος που εχει δευτερευουσα σημασια στην μεγαλη εικονα (πχ η επανασταση ξεκινησε 25η Μαρτιου ή όχι; ειχαμε την αγια λαυρα ή οχι; είχαμε νεκρους μεσα στο πολυτεχνειο ή όχι - για αυτο περισσότερα παρακατω) ωστε να προχωρήσει σε αποδομηση και αμφισβητηση του συνολικού "μύθου" που πηγαζει απο αυτό, βασισμένο σε ανυπόστατα και δευτερευοντα στοιχεία.Φυσικα η αποδομήση αυτη εχει πολιτικη στοχευση σε καθε περίπτωση (ειτε ειναι το Πολυτεχνειο είτε η επανασταση του 21 είτε ο "συνωστισμός").Στην συγκεκριμένη περίπτωση με το εφευρημα "δεν ειχαμε νεκρους (μεσα) στο πολυτεχνειο" ξεχνα τους 24 νεκρους εκτος πολυτεχνειου. Φυσικα το οτι δεν υπηρχαν νεκροι μεσα ειναι αναμενομενο: μεσα στο πολυτεχνειο δεν υπηρχε παρουσια αστυνομιας ή παρακρατικών (σε αντιθεση με γυρω γυρω) και επομενως οι νεκροι υπήρξαν εκτός και όχι μέσα... η ίδια η εκκενωση φαίνεται να εγινε σχετικα αναίμακτα γιατι και εδώ απο ότι φαινεται δεν εγινε απο την αστυνομία ή παρακρατικους.. Στα στενα γυρω γυρω και μετα προφανως η εικονα ειναι τελειως διαφορετική. ως συνηθως λοιπον οι αποδομητες βασιζονται σε technicalities (μεσα, εξω, 25, 23, οι Γιεζιντι σημερα "συνωστίστηκαν" στα βουνα του Κουρδισταν) ώστε να προκύψει μια εικονα που τελικα ειναι ενα παραδοξο μυθευμα.
Σχολιάζει ο/η