Εν γένει έχει δίκιο η πωλήτρια. Σε κάποια σημεία όμως θα διαφωνήσω. Προτάσεις βιβλίων καθώς και συζήτηση γίνεται και πρέπει να γίνεται με τον πελάτη, αυτή είναι και η φύση της δουλειάς εξάλλου. Πολλές φορές κιόλας ρωτάς για ποιον πρόκειται το βιβλίο, την ηλικία, τις βιβλιο-προτιμήσεις του ώστε να καταλήξουμε στο σωστό βιβλίο. Γίνεται μια ανίχνευση του χαρακτήρα, εάν το επιζητεί σαφώς και ο πελάτης.Πολλές φορές επίσης κάποιοι υπάλληλοι δεν έδειχναν ιδιαίτερο ζήλο στο να ψάξουν ένα βιβλίο στην αποθήκη. Βαριόντουσαν να το πουλήσουν πολύ απλά.
Σχολιάζει ο/η