1. Όχι, δεν έχει κάνει κάποια αξιόποινη πράξη ο Παΐσιος. Μου προσβάλει τη λογική η θαυματολογία του και το πολιτικό μου συναίσθημα οι εθνικιστικές προφητείες του και η όλη επιρροή του στις μάζες, στους πολιτικούς, στους στρατιωτικούς και τους δικαστικούς. Και η σάτιρα, όπως λέω και σε άλλο σχόλιο, είναι μια έντεχνη κριτική μέσω της καυστικότητας και της ειρωνείας στο πολιτισμικό γίγνεσθαι. Λόγος για όλο αυτό δεν υπάρχει για ΕΣΕΝΑ. Για εμένα υπάρχει. Δικό σου κριτήριο για τη δική σου συνείδηση, η αξιόποινη πράξη.2. "Καλώς ή κακώς, αρέσει ή δεν αρέσει , το θρήσκευμα που πίστευε και διακήρυττε ο Παϊσιος, τυγχάνει να είναι αναγνωρισμένο ως το επίσημο θρήσκευμα της χώρας μας και συνταγματικά κατοχυρωμένο με νόμο και νόμους που περιβάλλουν αυτόν."Εδώ είναι το πρόβλημα.Επίσης, δεν λες τίποτα ξεκάθαρα για το νόμο περί βλασφημίας. Το πας γύρω γύρω. Εγώ λέω είναι ένας ΗΛΙΘΙΟΣ αναχρονιστικός νόμος. "ο νόμος εφαρμόστηκε για τον άνθρωπο αυτό αλλά με αιτία τα πιστεύω του."Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αυτό που λες. Σαν οι θρησκόληπτοι δικαστές να θίχτηκαν με την υπόθεση, και να μην έβρισκαν νομικά άλλα μέσα για να επιβληθούν ηθικά στον "βλάσφημο" που κοροϊδεύει τον Παΐσιο, αφού δεν υπάρχει συγγενής για να κάνει καταγγελία, και εφάρμοσαν το νόμο περί εξύβρισης θρησκεύματος!3. Το λέω ξεκάθαρα πιο πάνω σε άλλον: "Λες και αν είχε κατηγορηθεί για προσβολή νεκρού δε θα θα το έκανες και πάλι θέμα" (μου λέει). Και απαντώ: "Φυσικά και θα το έκανα, γιατί δεν υποστηρίζω πως είναι προσβολή νεκρού η παρωδία ενός προσώπου-συμβόλου, άσχετα αν δεν βρίσκεται εν ζωή. Απλά δε δικαιολογείται καμιά αυτεπάγγελτη κατηγορία. Αν κάποιος θεωρεί προσβολή νεκρού την όλη υπόθεση, ας κάνει μήνυση κι ας αποδείξει στο δικαστήριο ότι όντως είναι. Να αντικρούσει τα επιχειρήματα της υπεράσπισης κτλ."Κι αυτό το λέω σε εσένα: "Αν πάει έπειτα εγκλήσεως η υπόθεση στα δικαστήρια, εκεί θα κριθεί, πράγμα που δεν απαγορεύει την αμφισβήτηση της ορθότητας της όποιας απόφασης κι από τις δυο μεριές"4. Αυτό το κλασικό πλέον επιχείρημα με τις άλλες θρησκείες... Αν και σατιρίζονται οι ισλαμιστές στις σατιρικοθρησκευτικές σελίδες, δεν είναι το πρόβλημα στη δική μας κοινωνία. Οι ελληνορθόδοξοι μας απασχολούν, μ' αυτούς ασχολούμαστε. Και δε θέλουμε να ανοίξουμε τα μάτια σας. Όποιος το λέει αυτό είναι για να δικαιολογηθεί. Πλάκα σπάμε με τα θαύματα και τις προφητείες. Μέσω τη σάτιρας κάνουμε ειρωνικά την κριτική μας, για να προκαλέσουμε γέλιο. Και έχει 18.000 φίλους η σελίδα.5. Ο δικηγόρος ας λέει ό,τι θέλει και ας γλείφει όσο θέλει τους δικαστές. Δεν με αφορά. Εγώ μιλάω για τον εαυτό μου και εκφράζω τη δική μου και μόνο γνώμη.Οτιδήποτε άλλο λες στα σχόλιά σου, είναι ηθικές συστάσεις, και δεν με πολυενδιαφέρουν. Θέλεις να με θεωρείς χαζό και ανώριμο για τη σάτιρα στη θρησκεία σου; Δικαίωμά σου. Δε με νοιάζει Ελευθερία θέλω, όχι την αποδοχή σου. Οπότε άδικα μου λες πόσο άσκοπο και ανώριμο είναι όλο αυτό. Μίλα για πρακτικά θέματα που αφορούν τη νομοθεσία και άσε την κατήχηση.Ρώτα τον Βενιζέλο πως νιώθει. Τον Σημίτη. Τον Καραμανλή. Εν ζωή είναι, και στις επιθεωρήσεις και στο ίντερνετ, ξεφτιλίζονται απ' τη σάτιρα. Και να σου απαντήσω πως δε θα μου άρεσε να σατιρίζομαι νεκρός, δε σημαίνει πως είμαι υπέρ του περιορισμού της ελευθερίας του λόγου. Ποιον του αρέσει να σατιρίζεται; Η σάτιρα συνειδητά προσβάλει. Δε θα υπήρχε αν έκανε πίσω γιατί κάποιοι θίγονται.
Σχολιάζει ο/η