Το βίντεο γυρίστηκε απο την διαφημιστική εταιρεία Duval Guillaume για λογαριασμό της Διεθνους Οργάνωσης Stop The Traffik με στόχο την ευαισθητικοποιηση του κοινου για το εμπόριο ανθρώπων. Η καμπάνια λανσαριστηκε στο YouTube τον Απρίλιο του 2012 και δημιούργησε μεγάλη αίσθηση. Διάβασα πως το σποτ δεν γυρίστηκε καν στο Red Light District.Τα κορίτσια δεν ειναι ιεροδουλες και οι θεατές με τα σβησμενα πρόσωπα και την απορία στο πρόσωπο δεν ειναι τυχαιοι περαστικοί.Ειναι γυρισμένη κανονικά σαν ενα διαφημιστικό της Κοκα -Κόλα που ειναι και πελάτες της διαφημιστικής εταιρείας.Η γοητεία της παραπλάνησης για ενα καλο σκοπό .
Σχολιάζει ο/η