Συμφωνώ με τα περισσότερα που λέτε. Αλλά όσον αφορά το δημοσιογραφικό κομμάτι το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχει σκέψη. Υπάρχει. Και το πρόβλημα δεν είναι ένα άρθρο γνώμης. Το πρόβλημα είναι ότι όλοι έβγαλαν άρθρα γνώμης και ο κόσμος έχει πέσει πάνω τους και σχολιάζει, αλλά κανείς δεν βγάζει ρεπορτάζ. Όχι ρεπορτάζ/είδηση απλή αναφορά τι έγινε. Αυτά τα ξέρουμε, βγήκαν. Ρεπορτάζ σε βάθος. Έρευνα. Τι συνέβη, τι δεν συνέβη, ποιος είπε, τι είπε, σε ποιόν, τι ήταν να γίνει, τι δεν έγινε, τη μια πλευρά, την άλλη πλευρά. Τα πάντα. Ένα ρεπορτάζ-έρευνα που να σου παραθέτει όλα τα στοιχεία και να σε αφήνει να σχηματίσεις μόνος σου γνώμη. Αυτό λείπει. Και είναι προβληματικό το ότι λείπει. Η ερευνητική δημοσιογραφία στην Ελλάδα φυτοζωεί και όσοι ασχολούνται με αυτήν συνήθως τα ακούνε και άσχημα ή στην χειρότερη απειλείται και η ζωή τους. Αλλά για να γίνει ρεπορτάζ τέτοιου επιπέδου θέλει κάποιος να το έχει παρακολουθήσει το θέμα από την αρχή, να έχει γνώση από παιδεία, να είναι όλη την ώρα στο πόδι, να πάρει 100δες συνεντεύξεις, να ψάξει και μετά όταν έχει ολόκληρο το υλικό να φάει ώρες απομαγνητοφώνησης και σύνταξης. Είναι αυτό και είναι και το να γράψεις ένα άρθρο με μια γνώμη. Ε όλοι θα επιλέξουν το δεύτερο. Δεν είναι μπιχτή στο συγκεκριμένο άρθρο αυτό που λέω, ούτε θεωρώ πως τα άρθρα γνώμης είναι άχρηστα. Ένα άρθρο γνώμης μπορεί να έχει και πολύ μεγάλη αξία και περιεχόμενο ακόμα και να εμπεριέχει στοιχεία έρευνας. Εξάλλου προσωπικά θεωρώ πως είναι αμφίβολο κιόλας ότι ο κόσμος θα διάβαζε ένα τέτοιο ρεπορτάζ. Δεν πουλάει και τόσο (δεν το λέω για να πετάξω το μπαλάκι της δημοσιογραφικής ευθύνης στον κόσμο - αλλά έχουν και οι αναγνώστες ευθύνη, πολλές καλές προσπάθεις δεν στηρίζονται). Και ο Αυγερόπουλος που έκανε εκτενές ρεπορτάζ για την επένδυση της Eldoradο πόσοι το είδαν δηλαδή; (Που αναδημοσιεύθηκαν και ρεπορτάζ του εδώ στη LIFO) Δεν έγινε κανένας χαμός. Δεν θυμάται κανείς τις πληροφορίες. Δεν τραβάει για κάποιο λόγο αυτή η δημοσιογραφία. Κάτι η βαρεμάρα ή και η ανικανότητα απλά των δημοσιογράφων, κάτι που βλέπουν ότι δεν πουλάει και όλοι στήνουν site-γνώμης (σαν το protagon πιχι) ε τελείωσε. Πετάνε γνώμες και γίνεται ένας χαμός από γνώμες στο internet. Cornucopia απόψεων. Διάλεξε και πάρε. Και ξέρεις τι λένε για τις απόψεις και τις... Μη τη φέρεις την εικόνα στο μυαλό σου γιατί θα γεμίσει ...
Σχολιάζει ο/η