Τι αισθητική να έχουν; Δεν την έχουν δει την Ακρόπολη από μέσα την τελευταία δεκαετία. Την βλέπουν κάθε μέρα απ' έξω και από μακρυά. ο Παρθενώνας είναι μόνο για τους χαζούς τουρίστες που πληρώνουν το εισιτήριο, για τους δημόσιους υπάλληλους φύλακες που μπορούν να κάνουν αποκλεισμό στο μνημείο κάθε φορά που έχουν συνδικαλιστικές απαιτήσεις, αλλά δεν το θεωρούν καθήκον τους να προστατεύουν το μνημείο από τα πολιτικά συνθήματα στα τεράστια πανό που κρεμά το κόμμα τους.Τα παραπήγματα από ελενίτ είναι το δείγμα της προχειρότητας, τσαπατσουλιάς και μιζέριας των υπηρεσιών του Ελληνικού κράτους. Όταν γίνεται μια σωστή κατασκευή και εξυπηρέτηση του κοινού, όπως στο Μουσείο Ακρόπολης, τότε όλοι οι άλλοι ΔΥ της αγέλης του μικροκομματικού συμφέροντος πέφτουν επάνω τους να τους κατασπαράξουν.Γιατί να μην προσθέσουν κι αυτοί μερικά χρόνια και χιλιάδες ευρώ σε δημόσιο κόστος στην διατήρηση και τοποθέτηση των εκθεμάτων του μουσείου;Αν τελειώσουν οι δουλειές στην Ακρόπολη, που ρέει το χρήμα από το εξωτερικό, που θα τους στείλουν;Σε κανένα βουνό της Πελοποννήσου ή Ηπείρου για ανασκαφές; Στα κατσάβραχα μακρυά από την Αθήνα;Όσο για την Μελίνα στην Ν.Υόρκη μόνο φανατικές ντόπιες Πασόκες κάποιας ξεπερασμένης ηλικίας την θυμούνται με λατρεία. Χωρίς να θέλω να προσβάλω την μνήμη της Μερκούρη δεν πιστεύω ότι τα θέατρα του Μπρόντγουει στην ΝΥ την θεωρούσαν σαν μεγάλη ηθοποιό τους για να κλείσουν προς μνήμη της! Μόνο λίγο χρόνο δούλεψε εκεί και δεν πήρε ούτε ένα βραβείο Τονυ. Μάλλον ήταν πιο γνωστή παλιά στην Αμερική για τις μάχες της εναντίον της Δικτατορίας και την επιστροφή των κλεμμένων μνημείων του Παρθενώνα παρά για το ταλέντο της.
Σχολιάζει ο/η