Συμφωνώ με την κριτική σε όλα τα σημεία εκτός από ένα:''σε καμία σκηνή δεν υπάρχει ίχνος ελκυστικής γυναικείας παρουσίας. Ούτε ακόμα στο πολυτελές πορνείο της Αγίας Πετρούπολης. Λόγου χάρη, η Ελενα, η δεύτερη γυναίκα του Βαρβάκη, είναι κατ’ εκείνον «όμορφη»''.Μιλάμε για καλλιστεία μήπως και δεν το κατάλαβα; Από πότε η ομορφιά είναι κριτήριο για μια καλή ταινία; Δλδ, ας πούμε, χωρίς ωραίες γυναίκες καλή ταινία δεν γίνεται;...όσο για τα αρνητικά σχόλια της κινηματογραφικής Έλενας, το βρίσκω άδικο. Σε σύγκριση με την βαριεστημένη, ομολογουμένως, Ζενέβ ήταν απείρως καλύτερη.
Σχολιάζει ο/η