στην Ελλάδα που πολεμάει με λύσσα την επιχειρηματικότητα δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, εάν αλλάξουν τα πράγματα προς την πλευρά της λογικής μπορεί.Η πρώτη ύλη είναι κυριαρχο θέμα στα logistics αλλα μπορεί να βρεθεί άκρη ειδικά σε μπίζνα που έχει αντικείμενο τις μεταφορές. Οι απεργίες σε μια ιδιωτική εταιρία έχουν άλλη σπουδαιότητα σε σύγκριση με τις εκβιαστικές του δημόσιου τομέα που έχουν στόχο να εδραιώσουν τις αργομισθίες τους εις βάρος των άλλων. Σε κάθε περίπτωση -και επειδή το μισθολογικό είναι πάντα το κύριο αίτημα- το μισθολογικό κόστος του ιδιώτικού τομέα της Κορέας που είναι παγκόσμια δύναμη στα ναυπηγεία δεν υπερβαίνει αυτό της Ελλάδας παράδειγμα που κάνει το λειτουργικό κόστος μια τέτοιας επιχείρησης μη απαγορευτικό για να είναι επικερδής
Σχολιάζει ο/η