Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

RDV+: Η εφαρμογή για την αποφυγή του συνωστισμού σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης την εποχή του κορωνοϊού

Η εταιρεία ORCO AE παρουσιάζει μία πρόταση που συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του πολίτη.

ADVERTORIAL

Η σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών-πελατών είναι ένα σημαντικό θέμα που αφορά πολλούς οργανισμούς - άλλωστε, δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι έχουμε βρεθεί μπροστά σε μία μεγάλη ουρά σε κάποια υπηρεσία. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, χρειάζεται να βρεθεί μία λύση έτσι ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός σε αυτές τις ουρές και να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς.

 

Η εταιρεία ORCO AE, παρουσίασε μία πρόταση που δίνει τη λύση στο παραπάνω πρόβλημα και αφορά την αποφυγή του συνωστισμού σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Η πρόταση της εταιρείας ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις επιταγές της εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικού, ενώ είναι ικανή να λειτουργεί παράλληλα με κάθε προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του πολίτη.

 

Ανέκαθεν, ο χώρος με τη μεγαλύτερη συσσώρευση ασθενών είναι τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία - η ORCO AE αντιμετωπίζει το πρόβλημα προσφέροντας τη δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού μέσω της κατάλληλης εφαρμογής. Πλέον, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, το πρόβλημα αυτό έχει επεκταθεί σε κάθε χώρο εξυπηρέτησης του πολίτη, γι' αυτό και η εταιρεία αναλαμβάνει να δώσει τη λύση μέσω της εφαρμογής rdv+.

 

Η εφαρμογή rdv+, συμπυκνώνει όλη την εμπειρία της ORCO AE σε ένα σύγχρονο web εργαλείο και συμβάλει αποτελεσματικά στην αποφυγή του συνωστισμού σε κάθε σημείο εξυπηρέτησης κοινού - όπως ΚΕΠ, Εφορίες, Πολεοδομίες, Ληξιαρχεία, Επιμελητήρια, Κτηματολόγιο, καταστήματα ΕΛΤΑ, καταστήματα ΔΕΗ και άλλων παρόχων ενέργειας, Τράπεζες, Στρατολογία, Υποθηκοφυλακεία, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Γραμματείες Πανεπιστημίων και άλλα.

 

Οι δυνατότητες της εφαρμογής rdv+

 

• Αποφυγή συνωστισμού των πολιτών στους χώρους του φορέα
• Εύκολη και γρήγορη οργάνωση των ραντεβού του φορέα, χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία
• Ασφαλής, γρήγορη και 24ωρη εξυπηρέτηση των πολιτών
• Σαφής διαχωρισμός μεταξύ των υπηρεσιών που απαιτούν τη φυσική παρουσία του πολίτη και όσων παρέχονται απομακρυσμένα
• Δυνατότητα αυτόματης ακύρωσης ραντεβού
• Διαδικασία σύμφωνη με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων των πολιτών (GDPR compliant)

 

Για τον πολίτη, η εφαρμογή rdv+ έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ώστε να είναι εύκολη στη χρήση, ασφαλής, σύγχρονη και προσβάσιμη από υπολογιστές, smartphones και tablets. Για τον διαχειριστή, έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ώστε να απαιτείται ελάχιστη εκπαίδευση και ελάχιστος χρόνος για την οργάνωση του φορέα και των διαθέσιμων ραντεβού. Τέλος, για τον φορέα, η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ώστε να εξοικονομεί πόρους -καθώς δεν απαιτείται καμία τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων του φορέα και των πολιτών- και φυσικά να προστατεύει την υγεία των εργαζομένων και των πελατών του.

 

Η rdv+ μειώνει στο ελάχιστο το συγχρωτισμό των πολιτών καθώς επιτρέπει με τρόπο κατανοητό, εύκολο και γρήγορο την οργάνωση της προσέλευσης του κοινού σε διαφορετικές ώρες.

 

Πώς λειτουργεί:


Ο εκάστοτε διαχειριστής θα ορίσει μία φορά

 

-τις υπηρεσίες για τις οποίες απαιτείται επιτόπια παρουσία του πελάτη,
-τα τμήματα τα οποία εξυπηρετούν κοινό,
-των αριθμό των ραντεβού που μπορούν να εξυπηρετηθούν ανά τμήμα,
-και τις μέρες και τις ώρες εξυπηρέτησης του κοινού.

 

Η εφαρμογή rdv+, με βάση τα παραπάνω, θα δημιουργήσει αυτόματα όλα τα διαθέσιμα ραντεβού.

 

Ο πελάτης ανά πάσα στη στιγμή της ημέρας, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή ή το κινητό του μπορεί με ασφάλεια


-να ενημερωθεί για ποιες υπηρεσίες οφείλει να μεταβεί στο χώρο του φορέα,
-να ενημερωθεί για όλα τα διαθέσιμα ραντεβού,
-να επιλέξει το ραντεβού που τον εξυπηρετεί καλύτερα,
-να ακυρώσει ή να αλλάξει ένα ραντεβού που έχει κλείσει.

 

Η εφαρμογή rdv+ είναι άμεσα διαθέσιμη και μπορεί αφενός, να συμβάλει αποτελεσματικά στην αποφυγή του συνωστισμού και αφετέρου, να παρέχει πρόσθετα ωφελήματα σε επίπεδο οργάνωσης, αποδοτικότητας και προβολής.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή rdv+ επισκεφθείτε τo www.rdvplus.gr και το κανάλι της ORCO AE στο YouTube.

 


Η ORCO AE είναι εταιρία πληροφορικής στην Θεσσαλονίκη από το 1979, μία από τις παλιότερες στην Ελλάδα, και αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα brand names στο χώρο της πληροφορικής της υγείας. Για 4 δεκαετίες αναπτύσσει τις δικές της εφαρμογές για να καλύψει τις ανάγκες ενός σύγχρονου νοσοκομείου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ORCO AE επισκεφθείτε το www.orco.io.