Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Η εξέλιξη της δημοφιλούς μουσικής

(LOL!)

Η εξέλιξη της δημοφιλούς μουσικής

Πόσο πετυχημένο, και ενδεικτικό της μουσικής βιομηχανίας το παρακάτω σόφισμα:

Είναι μεγάλη η γενίκευση, αλλά αν κοιτάξεις τα credits δημοφιλών τραγουδιών ή δίσκων σήμερα, πολλές φορές, αντί να γράφει ο ίδιος τα τραγούδια του, υπάρχουν 15 ονόματα σε ένα και μοναδικό τραγούδι (και άπειροι παραγωγοί).

 

Πολλοί δίσκοι είναι πλέον τόσο πολυσυλλεκτικοί που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Στο ARTPOP της Gaga σχεδόν κάθε τραγούδι έχει και διαφορετικά ονόματα, μεταξύ των οποίων και κάποιος Dino Zisis. 

 

 

Στον νέο δίσκο της Britney Spears που είχα την ατυχία να ακούσω ολόκληρο (μόνο 2 ωραία τραγούδια - το ένα, καθόλου τυχαία, του William Orbit). 

 

Αντί να επικεντρωθούν σε έναν συνθέτη και παραγωγό, πχ. τον Orbit (πράγμα που έπρεπε να είχε συμβεί και στο MDNA) οι σταρς του σήμερα, σαν βουλιμικοί, προσθέτουν όσους περισσότερους μπορούν στην παραγωγή των άλμπουμ τους, εμπλέκοντας κι άλλα, κι άλλα ονόματα. Με αποτέλεσμα, μια ψηφιδωτή τρύπα στο νερό. 

 

Ο δίσκος της Britney λοιπόν δεν φτιάχτηκε απ' τον Orbit δυστυχώς, αλλά από περίπου 31 συνθέτες (!!!) και 20 παραγωγούς. Δηλαδή, παράνοια.

 

 

Όποιον ακούγεται ή κάνει σουξέ στην πιάτσα, τον αγόρασε η Britney και τον έβαλε να της γράψει/κάνει παραγωγή, με θλιβερό αποτέλεσμα. Πήρε τον will.i.am, πήρε τον David Guetta, πήρε τον Diplo, πήρε την Sia...

 

Ακόμα και την Katy Perry βλέπουμε στα credits, να έχει γράψει ένα τραγούδι, μαζί με την ίδια την Britney (τι ακριβώς συνεισέφεραν στο κομμάτι οι δυο τους, ο θεός κι η ψυχή τους) μαζί με τους Andrew Swanson, Sia Furler και Thomas Pentz!

==

Και κάπως έτσι ξαναγυρίζουμε στην αρχή...