ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία)

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
1

 Ορμώμενη εκ των γοητευτικών μεν κάπως αποπνικτικών δε δυτικών προαστίων της πόλης - όπου το καλοκαίρι μπορείς σχεδόν να ακούσεις τα μπετά να κοχλάζουν- η δροσερή ηρεμία της Πλαζ Αρετσούς μου γαληνεύει το βλέμμα και την διάθεση κάθε μα κάθε φορά που την επισκέπτομαι.


Ανασαίνω.


Παρά τις φωνές περί παραμέλησης της δημοτικής πλαζ Καλαμαριάς (δεν διαφωνώ, ένα σκληροπυρηνικό makeover της ακτής θα καθιστούσε την περιοχή ένα εντυπωσιακότατο παραλιακό αστικό μέτωπο), η νοσταλγική γοητεία που αποπνέει όλο αυτό το 70s σύμπλεγμα Πλαζ-Δημοτικού Αναψυκτηρίου- Λούνα Παρκ, σε συνδυασμό με την ακαταμάχητη θαλασσινή αύρα, την άμμο, τις ιτιές, και το αεράκι που μυρίζει διακοπές παιδικών χρόνων, λειτουργούν ανακουφιστικά για όσους ξεμένουν το καλοκαίρι στην πόλη.

Κι ας μην μπορούμε να βουτήξουμε.


Πού χρόνο με τον χρόνο βέβαια όλο και περισσότεροι –μικροί και μεγάλοι- βουτάνε, αλλά αυτό είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
Τελοσπάντων.


Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Ένα από τα τελευταία απογεύματα του καλοκαιριού η περιβόητη, λοιπόν, αύρα με έπιασε ενώ κατηφόριζα ένα από τα καβατζωμένα κατάφυτα μονοπάτια προς την Πλαζ, μη μπορώντας να πάρω τα μάτια μου από τον κατακόκκινο ουρανό.


Κι αυτή τη φορά ήμουν εδώ αποκλειστικά γι' αυτή την Αύρα:

Για τον δημοτικό θερινό κινηματογράφο "Σινέ Αύρα", δηλαδή, ένα από τα πιο δροσερά "μυστικά" ολόκληρης της πόλης.


Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Η δροσερή ηρεμία της Πλαζ Αρετσούς μου γαληνεύει το βλέμμα και την διάθεση κάθε μα κάθε φορά που την επισκέπτομαι."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Η ώρα ήταν τέλεια. Λίγα λεπτά πριν το ηλιοβασίλεμα σου έκοβε την ανάσα, και τώρα ολόκληρη η Πλαζ είχε βυθιστεί σε μία κινηματογραφική απόλυτη ηρεμία.

Μπαίνοντας από την παλιά πύλη στην άκρη του Αναψυκτηρίου, και προχωρώντας στο βάθος δεξιά, τα φώτα του ειδυλλιακότερου ίσως θερινού κινηματογράφου της πόλης άνοιγαν το ένα μετά το άλλο.


Μπαίνοντας μέσα σκέφτομαι πως όταν βρίσκεσαι σε ένα σινεμά κυριολεκτικά δίπλα στο κύμα, πάνω στην άμμο σχεδόν, ξέρεις πως το καλοκαίρι αργεί ακόμα να τελειώσει.

Ευτυχώς.

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Σινέ Αύρα

Ο δημοτικός θερινός κινηματογράφος του Δήμου Καλαμαριάς άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του πριν από 24 χρόνια, το καλοκαίρι του 1990, και αποτελεί έκτοτε ένα από τα πιο δροσερά καταφύγια της Θεσσαλονίκης.


Από το 2009 την εκμετάλλευση του κινηματογράφου έχει αναλάβει ο κύριος Παναγιώτης Μπουτούρης, ακόμα ένας ιδιοκτήτης θερινού που μεγάλωσε μέσα στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
“H νοσταλγική γοητεία που αποπνέει όλο αυτό το 70s σύμπλεγμα Πλαζ-Δημοτικού Αναψυκτηρίου- Λούνα Παρκ, σε συνδυασμό με την ακαταμάχητη θαλασσινή αύρα, την άμμο, τις ιτιές, και το αεράκι που μυρίζει διακοπές παιδικών χρόνων, λειτουργούν ανακουφιστικά για όσους ξεμένουν το καλοκαίρι στην πόλη.”φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


"Πότε μπήκε ο κινηματογράφος στην ζωή μου; Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου", μου λέει από το τηλέφωνο. Τον πετυχαίνουμε στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής πίσω από το ταμείο του θερινού "Αίθριο" του οποίου είναι επίσης ιδιοκτήτης τα τελευταία 18 χρόνια.


"Ξεκίνησα από μικρό παιδί δουλεύοντας σε κυλικεία, έπειτα στις κινηματογραφικές επιχειρήσεις των Ράππου – Ζαφειρίου, μετά την δεκαετία του'90 ανέλαβα την εκμετάλλευση του κινηματοθέατρου Αθήναιον, και ανάμεσα σε όλα αυτά τα χρόνια πέρασα από το Κλειώ στα Νέα Μουδανιά, από την Αίγλη, κ.α."


Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


"Πρώτη φορά θερινό παρακολούθησα στα τέλη της δεκαετίας του '60. Δεν θυμάμαι το έργο αλλά θυμάμαι ακόμα τον κινηματογράφο, ήτανε το Σινέ Μαρί. Έπειτα, την δεκαετία του '70 τις περισσότερες καλοκαιρινές βραδιές τις περνούσαμε στο Ναταλί."


Και η εμπειρία ως ιδιοκτήτης ενός θερινού;


"Είναι μια δουλειά που χαίρεσαι να την κάνεις. Θέλω να πω, έχεις κάθε μέρα να κάνεις με κόσμο. Με κόσμο που έρχεται να διασκεδάσει, να περάσει καλά. Αυτό από μόνο του σε κάνει να θες να συνεχίσεις."


Το κοινό του θερινού


"Μιλώντας γενικά για τον θερινό κινηματογράφο, εγώ προσωπικά έχω καταλήξει είναι κάτι που υπάρχει στην ελληνική ιδιοσυγκρασία. Ό,τι και να γίνει ένα θερινό σινεμά θα το πας, ειδικά οι μεγαλύτερες ηλικίες.

Κι αυτό γιατί είναι περισσότερο κάτι σαν μία οικονομική βραδινή έξοδος. Είναι η βόλτα, η μπύρα, η ελευθερία που σε τραβάει στο θερινό, και όχι τόσο η ταινία. Έχω παρατηρήσει πως στο θερινό έρχεται κόσμος που τον χειμώνα δεν πατάει σε κινηματογράφο."

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Η ώρα ήταν τέλεια. Λίγα λεπτά πριν το ηλιοβασίλεμα σου έκοβε την ανάσα, και τώρα ολόκληρη η Πλαζ είχε βυθιστεί σε μία κινηματογραφική απόλυτη ηρεμία."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

"Η μαγεία του θερινού είναι κάτι που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη κινηματογραφική εμπειρία.

Όσο για το Αύρα, η προνομιακή του τοποθεσία είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει. Η δροσιά της θάλασσας. Σαν να είσαι σε νησί, διακοπές."


Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Όταν βρίσκεσαι σε ένα σινεμά κυριολεκτικά δίπλα στο κύμα, πάνω στην άμμο σχεδόν, ξέρεις πως το καλοκαίρι αργεί ακόμα να τελειώσει."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Το θερινό δεν το χτύπησε και τόσο η κρίση. Ακριβώς επειδή είναι διασκέδαση σχετικά φθηνή, και επειδή κάθε χρόνο όλο και λιγότεροι φεύγουν από την πόλη για διακοπές."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

"Το Αύρα δουλεύει περισσότερο με κόσμο από την γειτονιά, και ηλικίες από τα 35-40 και πάνω.

Η νεολαία δεν φαίνεται να προτιμάει το θερινό, ίσως και λόγω των ταινιών, μιας που οι νέοι προτιμούν τα blockbuster και τα φιλμ που παίζονται κυρίως σε μούλτιπλεξ.

Κάτι που μου κάνει τα τελευταία χρόνια εντύπωση είναι ότι πολλά νεαρά παιδιά δεν ξέρουν καν τι είναι το θερινό!"

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Ο δημοτικός θερινός κινηματογράφος του Δήμου Καλαμαριάς άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του πριν από 24 χρόνια, και αποτελεί έκτοτε ένα από τα πιο δροσερά καταφύγια της Θεσσαλονίκης."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Εισπρακτικές επιτυχίες και οικονομική κρίση


"Μεγάλες επιτυχίες εισπρακτικά τα τελευταία έκανε το "Inception", και η "Καταιγίδα" με τον Τζορτζ Κλούνει. Από εισιτήρια πάντως είμαστε σταθερά καλά. Το θερινό τολμώ να πιστεύω ότι δεν το χτύπησε και τόσο η κρίση. Ακριβώς επειδή είναι διασκέδαση σχετικά φθηνή, και επειδή κάθε χρόνο όλο και λιγότεροι φεύγουν από την πόλη για διακοπές."

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Ο Δήμαρχος υποσχέθηκε να δώσει μεγάλη βαρύτητα στην ανάπλαση της Πλαζ από την ερχόμενη χρονιά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί σε μια χώρα σαν την Ελλάδα."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO
Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"O θερινός κινηματογράφος είναι κάτι που υπάρχει στην ελληνική ιδιοσυγκρασία. Ό,τι και να γίνει ένα θερινό σινεμά θα το πας. Έχω παρατηρήσει πως στο θερινό έρχεται κόσμος που τον χειμώνα δεν πατάει σε κινηματογράφο."φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Το μέλλον


"Είμαστε αισιόδοξοι, ναι. Ο Δήμαρχος υποσχέθηκε να δώσει μεγάλη βαρύτητα στην ανάπλαση της Πλαζ από την ερχόμενη χρονιά. Οι σχέσεις μας με τον Δήμο είναι άριστες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί σε μια χώρα σαν την Ελλάδα.

Πολλά είχαν ακουστεί για ιδιωτικοποιήσεις μέσω ΤΑΥΠΕΔ κτλ.

Ελπίζουμε να μην αλλάξει κάτι στο Σινέ Αύρα, αλλά και σε κανένα θερινό της πόλης."

Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO
Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
Εκτός από τα κλασικά, μπύρες, λουκάνικα κτλ, μην ξεχάσετε να εφοδιαστείτε και με μπόλικο (δωρεάν) Autan για τα κουνούπια από το κυλικείο.φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO
Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Κάτι που μου κάνει τα τελευταία χρόνια εντύπωση είναι ότι πολλά νεαρά παιδιά δεν ξέρουν καν τι είναι το θερινό!" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO
Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
O κύριος Στεργίου βρίσκεται πίσω από το ταμείο του Σινε Αύρα τα τελευταία πέντε χρόνιαφωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO
Θερινό δίπλα στο κύμα (στην κυριολεξία) Facebook Twitter
"Η μαγεία του θερινού είναι κάτι που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη κινηματογραφική εμπειρία.Το Αύρα ξεχωρίζει για την προνομιακή του τοποθεσία. Η δροσιά της θάλασσας σε κάνει να νιώθεις ότι για λίγο έχεις πάει διακοπές και δεν βρίσκεσαι στην πόλη”φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

____________________________

Σινέ Αύρα

Πλαζ Αρετσους, Καλαμαριά.

Τηλ.: 2310 454 525

1

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια