ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του.
0

Τον Φεβρουάριο του 2024, η αστυνομία, μετά από έρευνα στο σπίτι του Αλέν Ντελόν, κατάσχεσε 72 πυροβόλα όπλα για τα οποία δεν είχε άδεια. Το σπίτι του Γάλλου σταρ στο Douchy-Montcorbon, 135 χιλιόμετρα νότια του Παρισιού, έμοιαζε με πυριτιδαποθήκη. Κατασχέθηκαν και 3.000 φυσίγγια, και αυτά χωρίς άδεια, ενώ στο κτήμα του υπάρχει ένα σκοπευτήριο. 

Ο διάσημος ηθοποιός είναι 88 ετών, πάσχει από λέμφωμα, έχει υποστεί ένα εγκεφαλικό το 2019 και βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα μιας οικογενειακής διαμάχης που τίποτα δεν προμηνύει ότι θα έχει αίσιο τέλος.

Όπως έγραφε η LiFO, η έρευνα στην οποία αποκαλύφθηκαν τα όπλα προέκυψε μετά την έναρξη μιας άλλης εισαγγελικής έρευνας, σχετικής με τις τεταμένες σχέσεις του Αλέν Ντελόν με τα παιδιά του. Το συγκεκριμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις ανησυχίες για την εύθραυστη κατάσταση της υγείας του ηθοποιού ώθησε, σύμφωνα με τη «Le Parisien», την Εισαγγελία να εξετάσει λεπτομερώς το θέμα της οπλοκατοχής του Γάλλου ηθοποιού.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως σε πρόσφατη συνέντευξή της στο «Elle», η Ανούσκα Ντελόν, η κόρη του ηθοποιού, εξήγησε ότι πηγαίνει «πάντα με τον σωματοφύλακά της» στο σπίτι του πατέρα της, λόγω του πάθους που έχει για τα όπλα, προσθέτοντας ότι διατηρεί μια «αρκετά μεγάλη συλλογή». Η Ανούσκα Ντελόν πρόσθεσε ακόμη ότι τα αδέλφια της, όταν βρίσκονται στο Douchy, «περπατούν οπλισμένοι στο σπίτι», πιστεύοντας ότι βρίσκονται «στην Άγρια Δύση».

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
O «Γατόπαρδος» προσέλκυσε περίπου 134 εκατομμύρια θεατές στον κινηματογράφο, κάνοντας τον Alain Delon και την Claudia Cardinale αστέρες του box-office εν μία νυκτί. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του, εν μέσω μιας μεγάλης διαμάχης μεταξύ των παιδιών και της πρώην συντρόφου του, με απίστευτες κατηγορίες να εκτοξεύονται από όλες τις πλευρές. Οδεύοντας προς το τέλος, ο Ντελόν είναι πρωταγωνιστής σε μια απροσδόκητα τραγική τελική πράξη ενός δράματος που σιγοβράζει τα τελευταία χρόνια.

Ο ηθοποιός, που έκλεψε τις καρδιές του κινηματογραφόφιλου κοινού σε ταινίες όπως οι «Γατόπαρδος», «Μπορσαλίνο», «Σαμουράι», «Η πισίνα» και «Ο κύριος Κλάιν», βρίσκεται πρωταγωνιστής σε ένα δράμα που θυμίζει αρχαία τραγωδία, στο επίκεντρο μιας θλιβερής ιστορίας και μέσα σε έναν καταστροφικό καταιγισμό κατηγοριών και νομικών ενεργειών, με συμπρωταγωνιστές τα τρία παιδιά του, Άντονι, Ανούσκα και Αλέν-Φαμπιέν, και την επί δεκαετίες σύντροφό του. 

Ο Ντελόν, γράφει η δημοσιογράφος Kim Willher, με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, τα γαλάζια μάτια και τη σαγηνευτική παρουσία του εντός και εκτός οθόνης, ήταν το pin-up της μεταπολεμικής Γαλλίας.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για μια διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα. Έχει γίνει τόσο αηδιαστικό, που ο δικηγόρος του ηθοποιού, Christophe Ayela, αναγκάστηκε να ζητήσει εκεχειρία. «Πρέπει να σταματήσει αυτό και όλοι πρέπει να ηρεμήσουν», είπε.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Μετά τη συνάντησή τους στο αεροδρόμιο Orly, το 1958, η Romy Schneider βρήκε τον Delon αλαζόνα. Αυτό το συναίσθημα δεν κράτησε πολύ, και το ζευγάρι ερωτεύτηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της "Christine", της πρώτης κοινής τους ταινίας. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Πίσω από τον πέτρινο τοίχο του κτήματος Ντελόν, που είναι γνωστό ως La Brûlerie, ο ηθοποιός ζει τώρα σε απομόνωση, στο μέρος που έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να ταφεί, κοντά στο παρεκκλήσι που κατασκευάστηκε στον χώρο του νεκροταφείου που δημιούργησε για περισσότερα από 30 αγαπημένα του σκυλιά.

Ο Ντελόν αγόρασε το ακίνητο, ένα πρώην κέντρο διακοπών για τα παιδιά των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, μέσα σε περίπου 300 στρέμματα δασικής έκτασης, το 1971. Οι 1.500 κάτοικοι του χωριού είναι περήφανοι για τον διάσημο κάτοικο της περιοχής και βαθιά διακριτικοί. Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του ηθοποιού ήταν σε μια προβολή ταινίας στο κοντινό Château Renard τον περασμένο Μάιο. Μια φωτογραφία δείχνει τον Ντελόν χαλαρό, συνοδευόμενο από την πρώην σύντροφό του, Χιρόμι Ρόλιν, 66 ετών, που έζησε με τον ηθοποιό περίπου τρεις δεκαετίες ως βοηθός και σύντροφός του, μέχρις ότου τα παιδιά του την έδιωξαν από το σπίτι του το περασμένο καλοκαίρι.

Σε μια σπάνια επίδειξη ενότητας, τα τρία αδέρφια κατηγόρησαν τη Ρόλιν για κατάχρηση εξουσίας και εκμετάλλευση της αδυναμίας του πατέρα τους. Την κατηγόρησαν ότι τον χτυπούσε και τον κακομεταχειριζόταν, θέλοντας να ελέγξει την περιουσία του. Εκείνη ανταπέδωσε τις κατηγορίες, λέγοντας ότι προσπάθησαν να τον σκοτώσουν σταματώντας την ιατρική του θεραπεία. Όσα ακολούθησαν ήταν πολύ χειρότερα. 

Η συμμαχία των παιδιών του Ντελόν αποδείχτηκε πρόσκαιρη. Ο Άντονι, 59 ετών, γιος της μοναδικής συζύγου του, Ναταλί, κατηγόρησε την ετεροθαλή αδελφή του, Ανούσκα, 33 ετών, κόρη της Ολλανδέζας πρώην μοντέλου και νυν δημοσιογράφου Rosalie van Breemen, ότι λέει ψέματα, χειραγωγεί και αποκρύπτει τα αποτελέσματα των γνωστικών αξιολογήσεων που είχαν κάνει Ελβετοί γιατροί στον πατέρα τους.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon με την τότε σύζυγό του, Nathalie, και τον γιο τους Anthony στο Μόντε Κάρλο, 1965. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Η Ανούσκα εμφανίστηκε στην τηλεόραση για να αντεπιτεθεί. Ο δικηγόρος του Ντελόν είπε ότι ο Γάλλος ηθοποιός ήταν έξαλλος με τη «θύελλα» που δημιούργησε ο μεγαλύτερος γιος του στα ΜΜΕ. Αλλά και ο τρίτος γιος, ο 29χρονος Αλέν-Φαμπιέν, που τώρα ζει με τον πατέρα του στο La Brûlerie, υπερασπίστηκε τον Άντονι και κατέγραψε κρυφά την αδελφή του, που φέρεται να ψιθυρίζει «υπαινιγμούς» στο αυτί του πατέρα τους. Ακολούθησαν περισσότερες τηλεοπτικές εμφανίσεις, κατηγορίες και γραπτές δηλώσεις.

Ο δημόσιος εισαγγελέας διέταξε να υποβληθεί ο Ντελόν σε ιατρική εξέταση προκειμένου να συνταχθεί μια έκθεση εμπειρογνωμόνων για να τον θέσει υπό δικαστική επιτροπεία, με το επιχείρημα ότι ο ηθοποιός είχε χάσει την κρίση του. 

Ο δικηγόρος του Ντελόν και τα παιδιά του υποστήριξαν ότι αυτό ήταν μια ανοησία. Μετά από μια δεύτερη ιατρική εξέταση, ο δικηγόρος του δήλωσε: «Ο κύριος Αλέν Ντελόν απάντησε στις ερωτήσεις... επιβεβαιώνοντας επομένως ότι η κρίση του δεν έχει χαθεί, σε αντίθεση με τις συκοφαντικές δηλώσεις που έγιναν στα μέσα ενημέρωσης».

Οι πρωταγωνιστές της διαμάχης επιμένουν ότι η υπόθεση δεν αφορά τα χρήματα. Στη διαθήκη του ο Ντελόν αφήνει τη μισή περιουσία του στην κόρη του και η άλλη μισή μοιράζεται μεταξύ των γιων του. Πρόκειται για μια άδικη διανομή, την οποία όμως ισχυρίζονται ότι δεν αμφισβητούν.

Ο Άντονι και ο Αλέν-Φαμπιέν είχαν δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα τους και μπλεξίματα με ναρκωτικά, όπλα και τον νόμο. 

Υπήρχε και ένας τρίτος γιος, ο Άρι Μπουλόν, παιδί του Ντελόν από τη Γερμανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό Νίκο των Velvet Underground. Ο Ντελόν αρνιόταν κατηγορηματικά την πατρότητα, αν και οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ομοιότυπό του. 

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Οι γιοι του ηθοποιού Alain-Fabien και Anthony, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του εκδικητικού και σαιξπηρικού οικογενειακού δράματος. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Αρχικά τον μεγάλωσε η μητέρα του, πριν υιοθετηθεί από τη μητέρα του Ντελόν, την Ίντιθ, και τον δεύτερο σύζυγό της, το επώνυμο του οποίου πήρε νόμιμα. Το 2001 και το 2019 προσπάθησε να μηνύσει τον Ντελόν για τη νομική αναγνώριση της πατρότητας, αλλά χωρίς επιτυχία. Ο γεννημένος το 1962 γιος του, ηθοποιός, φωτογράφος και συγγραφέας βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Παρίσι στις 20 Μαΐου 2023, μετά από υπερβολική δόση ηρωίνης. Λίγο μετά την ανακοίνωση του θανάτου του, ο ετεροθαλής αδελφός του, Άντονι Ντελόν, του απέτισε φόρο τιμής στο Instagram, εκφράζοντας τη «μεγάλη του θλίψη».

Η «Le Monde» υποστηρίζει ότι η ταραχώδης παιδική ηλικία του Ντελόν τον κατέστησε ανίκανο να δημιουργήσει σχέσεις με τους γιους του. Ο Ντελόν ήταν τεσσάρων όταν οι γονείς του χώρισαν και τον έστειλαν σε ανάδοχη οικογένεια. Στη συνέχεια αποβλήθηκε από έξι σχολεία. «Ήμουν ενοχλητικός, πολύ απείθαρχος, οπότε με πέταξαν έξω. Ήμουν ένα είδος μικρού τέρατος. Πολύ τραχύς», έχει πει για αυτήν την περίοδο.

Ο Ντελόν έκανε τη στρατιωτική του θητεία στο γαλλικό Ναυτικό σε ηλικία 17 ετών και υπηρέτησε στον πόλεμο της Ινδοκίνας, αλλά καταδικάστηκε από το στρατοδικείο επειδή έκλεψε ένα τζιπ. Επιστρέφοντας στο Παρίσι, ζούσε ανάμεσα σε ιερόδουλες και γκάνγκστερ στα τέλη της δεκαετίας του 1950, πριν τον ανακαλύψουν και γίνει ηθοποιός.

Μετά από μια πενταετή σχέση με τη Ρόμι Σνάιντερ, ο Ντελόν παντρεύτηκε τη Νάταλι, έγκυο τότε στον Άντονι, το 1964. Το ζευγάρι χώρισε τέσσερα χρόνια αργότερα. Οι σχέσεις του Ντελόν με τις γυναίκες ήταν διαβόητες, συμπεριλαμβανομένων αυτών με τη Μιρέιγ Νταρκ και τη Μαντλί Μπαμί, σε ένα ménage à trois στα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν δήλωνε ότι δεν ήταν σε θέση να αποφασίσει ποια αγαπούσε περισσότερο.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon και το «αγαπημένο» του παιδί, η Anouchka, στο Φεστιβάλ Καννών το 2007. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Ο Ντελόν δεν έχει κρύψει ποτέ ότι η Ανούσκα είναι το αγαπημένο του παιδί. «Σε καμία άλλη γυναίκα δεν έχω πει τόσο συχνά σ’ αγαπώ», είπε το 2008, προσθέτοντας μια δεκαετία αργότερα: «Έχω μια κόρη που είναι η αγάπη της ζωής μου, μια αγάπη υπερβολική σε σχέση με τις άλλες». 

Έχει γραφτεί ότι η ταραχώδης σχέση του Ντελόν με τον Άντονι και τον Αλέν-Φαμπιέν, που είναι και οι δυο ηθοποιοί, οφείλεται στην αντιζηλία που υπάρχει μεταξύ τους. 

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο τεράστιος εγωισμός του αλλά και η ανασφάλειά του τον έκανε να θεωρεί τους γιους του ως πιθανούς αντιπάλους που έπρεπε να συντρίψει», έγραψε η «Le Monde».

Τα τρία παιδιά του υποστηρίζουν ότι ο Ντελόν είναι άρρωστος αλλά έχει πνευματική διαύγεια και συνείδηση, γεγονός που κάνει την οικογενειακή διαμάχη ακόμη πιο τραγική.

Με στοιχεία από airmail, guardian, le parisien, le monde, telerama

Οθόνες
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ