ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

"Σαρώνει" τo Pokemon Go: Είναι ήδη το πιο επιτυχημένο παιχνίδι στην ιστορία των ΗΠΑ

"Σαρώνει" τo Pokemon Go: Είναι ήδη το πιο επιτυχημένο παιχνίδι στην ιστορία των ΗΠΑ Facebook Twitter
1

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει το Pokémon Go που λίγες μόνο ημέρες μετά την κυκλοφορία του έχει καταφέρει να γίνει το πιο επιτυχημένο «κινητό» παιχνίδι στην ιστορία των ΗΠΑ. Το location-based παιχνίδι έχει ήδη ξεπεράσει το Twitter στην καθημερινή χρήση και επισκιάζει το Facebook σε χρόνο ενασχόλησης.

Το Pokémon Go έχει ήδη 11 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες σε συσκευές Android στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το SurveyMonkey, αριθμός που είναι κατά 5 εκ. μεγαλύτερος από τους χρήστες του Twitter και, αν η ταχεία επιτυχία του συνεχιστεί θα μπορούσε να προσπεράσει το Snapchat και το Google Maps.

Κατά μέσο όρο οι χρήστες δαπανούν 33 λεπτά στο παιχνίδι ανά ημέρα-11 περισσότερα απ’ όσα δαπανούν στο Facebook.

Υπενθυμίζεται ότι το Pokémon Go κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ μόλις στις 6 Ιουλίου. Έκτοτε, οι μετοχές της ιαπωνικής εταιρείας Nintendo έχουν σημειώσει ρεκόρ καταγράφοντας σήμερα νέα άνοδο 16% και σημειώνοντας συνολική αύξηση της τάξης του 56% από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας

Με πληροφορίες από το rt.com

via GIPHY

Τech & Science
1

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του δέρματος: Ένα εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο που βρίσκεται πλέον σε κλινική δοκιμή φάσης 3, κηρύσσεται από τους επιστήμονες «πραγματική ελπίδα» για την οριστική θεραπεία του καρκίνου του δέρματος
NEWSROOM
Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM