Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
6.5.2017 | 07:16

Τρελή νύχτα

Λοιπόν παιδιά σήμερα πήγαμε για έξοδο σε μπαράκι και για να κάνουμε καμάκι.

Όλοι μπορείτε να καταλάβετε τι παίχτηκε παρακάτω.

Αρχικά κοιτάμε γύρω γύρω στην πλατεία και βλέπουμε όλα τα καλά κομμάτια. Πάμε σε ένα μπαρ που το έχουμε κάνει στέκι κάπως ας πούμε να δούμε τι παίζει.

Βλέπουμε πως παίζουν ξιφομαχίες. Οπότε φύγουμε και πάμε παρακάτω.

Πάμε στο άλλο ωραία έχει και κοπέλες μέσα είναι καλό φαίνεται. Πάμε στο τέλος του μπαρ και πιάνουμε δύο καρέκλες στο ξύλινο πεζούλι.

Βλέπουμε μπροστά μας μια παρέα από 5 κοπέλες που τις είχαμε δει νωρίτερα να πηγαιινοφερνουν μέχρι να βρουν να κάτσουν κάπου.

Ο φίλος μου θέλει να χωθεί σε αυτές. Καθόμαστε αρχικά να παραγγείλουμε τα ποτά μας. Μετά βλέπω δύο κοπέλες στην είσοδο του μπαρ και κοιτάνε προς τα μεσα. Λέω στον άλλο να πάω να τις μιλήσω να της καλέσω μαζί μας. Περιμένω λίγο αλλά τις βλέπω να στρίβουν και να αποχωρούν από το μπαρ. Λέω στον άλλο πως αυτές έχουν φτάσει στην άλλη άκρη της πλατείας. Σιγά μη πάω ως εκεί να τις πω τίποτα.

Σκέφτομαι να το παίξω αλλιώς. Πάω στην είσοδο του μπαρ την κοιτάω αυτή που μαρεσε κιόλας και κάνω νόημα με το δάχτυλο μου να έρθουν μέσα.

Επιστρέφω πίσω στη βάση και λέω στο φίλο μου πως τις έκανα σήμα αν θέλουν να έρθουν θα έρθουν. Αλλιώς στα @@ μας.

Μετά από λίγο τις βλέπω να επιστρέφουν στο μπαρ και να μπαίνουν μέσα. Λες ρε μλκ λέω να ήρθαν επειδή τις κάλεσα εγώ;

Βλέπω να κάθονται πλάτη με πλάτη με πλάτη μας στην αρχή του μπαρ πάνω στη μπάρα. Καμία επαφή και καμία μάτια.

Νταξει λέω στον άλλο άκυρο αλλά μου λέει σειρά να πας αφού τις έκανες το σήμα. Λέω άκυρο είναι αλλά δε γαμιεται θα πάω σιγά.

Παίρνω το ποτό μου και πάω σε αυτές. Αυτές τέρμα ξυνιλα και ούτε τα ονόματα τους δεν ανταλλάξαμε. Το έπαιζαν αδιαφορία. Ελάχιστη κουβέντα με το στανιό. Τις λέω ελάτε πίσω να κάνουμε παρέα όλοι μαζί και να γνωρίστουμε. Απαντάει η ψηλή αργότερα.

Οκ εντάξει το πιάσαμε το υπονοούμενο άκυρο όπως το είχα πει.

Δεύτερη φάση

Ο άλλος μου λέει θα πάω να χωθώ σε αυτές εκεί. Άντε πήγαινε του λέω αλλά να ξέρεις είναι άκυρο. Είναι 5 και έχουν κάνει την συντροφιά του δαχτυλιδιού. Εμένα μαρεσει η ψηλή η άλογα . Εμένα μου λέει μαρεσει η ξανθιά. Οκ

Πάει ο φίλος άνοιγει κουβέντα με την ξανθιά την Άλεξ. Μιλάει κλπ και με τα άλλα κορίτσια και έρχομαι και εγώ μέσα στην παρέα. Χαιρετάω και εγώ τη φάση. Αφήνω τον φίλο να μιλάει με την Άλεξ και χώνομαι να μιλήσω στις άλλες.

Οι δύο είναι ξινές και λένε τυπικά τα όνοματα τους. Η μία είναι ανοιχτή και πιάνω την κουβέντα. Ο άλλος μιλάει κανονικά με την Άλεξ.

Εγώ μιλάω με την Κωνσταντίνα και εκεί που τα λέμε σκάει μύτη ή γεωργία το ξυλαγκουρο.

Τα λέμε λίγο με την γεωργία βλέπω πάει και έρχεται η συζήτηση. Η γλώσσα του σώματος λεει όχι έχει κλειστά τα χέρια προς τα μέσα.

Προσπαθώ να την κάνω να χαλάρωση και να είναι κάπως ευδιάθετη γιατί ούτε και χόρευε κάτι έστω λίγο αλλά μάταια.

Απλά δεν γουσταρε τη φάση. Μου είπε πως δεν ενδιαφέρεται χωρίς να της ζητήσω το κινητό. Απλά της πρότεινα να τα ξαναπούμε σε κανένα χορό έτσι κάπου αλλού. Δεν ήθελε τέλος.

Ο φίλος τα πάει καλά με την Άλεξ μέχρι που του λέει πως έχει δεσμό.

Άκυρο και αυτό. Οπότε γενικά άκυρα παντού. Η γλώσσα του σώματος έλεγε την αλήθεια.
Απλά στο μπαρ δεν υπήρχαν διαθέσιμες κοπέλες

Κάναμε το χαβαλε μας μείναμε κοντά τους δεν ξανά ασχολήθηκαμε στο τέλος απλά μας χαιρέτησαν και τις χαιρέτησαμε για λόγους ευγένειας.

Και από εδώ και πέρα έρχεται η τρίτη φάση που σκανε όλα τα καλά.

Συνεχίζεται!
94 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Τις έψαξες στο Facebook?
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 13:41
Όχι ρε αφού ήταν άκυρα τι να ψάξω. Ψάχνουμε μόνο αν δεν κάνουμε κίνηση
Α οκ, δεν ήξερα τους κανόνες.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (34) ΟΧΙ (1)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 13:51
Προφανώς γιατί θέλουμε να κάνουμε κίνηση αν τις βρούμε από fb.

Όχι ότι θα γίνει κάτι απλά σαν απωθημένο.

Απλή λογική χρειάζεται δεν είναι θέμα κανόνων
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (9)
Καλά, ας μην μιλήσουμε για λογική και κανόνες εδώ...

Θα εκτεθείς.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (25) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:26
Εδώ έγραψα από πριν πως θα ήταν άκυρα το κάναμε για την καύλα μας
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (17)
Tony Tony 6.5.2017 | 20:51
Εάν υπάρχει κάτι πρακτικό που μπορείς να μου πεις για να μη φαίνεται αυτό που ονομάζεις εσύ λιγουριαση δέχομαι απόψεις Πηγή: www.lifo.gr

Όταν κάποια σου δείξει ενδιαφέρον σ'ενα μπαρ, κόψε το πολύ μπλα-μπλα. Εάν κατά το "αρχικό φλερτ" είσαι φλύαρος, όπως εδώ, χάνεις πόντους. Άσε ΚΑΙ εκείνη να μιλάει. Βέβαια, ρώτα την ό,τι σε ενδιαφέρει ευθέως, όχι πλαγίως.

Επίσης, πρέπει να ξέρεις τι θες. Φλερτ για να περάσει η ώρα? Κάποια για ξεπέτα? Γνωριμία με στόχο μια σοβαρή σχέση? Αν ψάχνεις ό,τι να'ναι (κοιτάς μια την μια και μια την άλλη), το καταλαβαίνουν και ξενερώνουν.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (1)
Δεν καταλάβαινα κι ακριβώς τι παίχτηκε αλλά όταν διάβασα το "καλά κομμάτια" αηδίασα κι είπα να προχωρήσω στην επόμενη. Καλή συνέχεια στις μοιραίες αναζητήσεις σου!
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 13:43
Σιγά μωρέ θιγμένη και εσύ αυτό σε πείραξε.

Αν έγραφα όμορφες κοπέλες ή κοπέλες που μας άρεσαν θα περνούσα τον έλεγχο του λεξιλογίου σου;
Κλασσική γυναικεία ατάκα: "Δεν είναι το τι είπες, αλλά το πώς το είπες"!

Όσο προσεγγίζεις το θέμα έτσι δεν το πας καλά... Κι εφόσον αναφέρθηκες και στην Ψυχολογία, να επισημάνω ότι ο τρόπος έκφρασής σου αφενός υποδηλώνει την επιθυμία σου να συστήνεσαι ως κάποιου είδους "ελεύθερος σκοπευτής", αφετέρου προδίδει την τάση να υποβαθμίζεις το άλλο φύλο, είτε το αντιλαμβάνεσαι είτε όχι, επειδή έως τώρα δεν έχεις βρει άλλο τρόπο να του επιβληθείς ως αρσενικό...
Κστηγοριοποιώντας και τσουβαλιάζοντας συμπεριφορές ως "αρσενικές" ή "θηλυκές", και στην επιθυμία σου να αναδείξεις τον ανδρισμό σου με οποιονδήποτε τρόπο, υποπίπτεις στο σφάλμα να επιλέγεις ένα πρότυπο "αντρικής" συμπεριφοράς, που όμως σε άλλους σε κάνει να μοιάζεις με καρικατούρα.

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να στα υποδεικνύω αυτά, γιατί παρατηρώ ότι παρόλο που θέτεις τους προβληματισμούς σου εδώ, δεν είσαι δεκτικός στις απόψεις άλλων... Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Αναρωτιέσαι ποτέ;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (53) ΟΧΙ (1)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:25
Αυτή την έκφραση δεν την είπα πουθενά. Απλά τη σκέφτηκα.

Και όταν συστήνομαι είμαι κύριος δεν λέω μλκιες. Είμαι σοβαρός με χαμόγελο. Παίρνω το ποτό μου πλησιάζω και μιλάω άνετα και χαλαρά σαν να μη τρέχει τίποτα.

Και η συμπεριφορά τους αντίστοιχα είναι το σινικό τείχος. Αφού σε κάποια φάση νόμιζα πως κάποιος της σκότωσε τον πατέρα, τέτοιο ύφος είχε πάρει

Λολ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (26)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:26
Πρέπει να βγούμε και να δεις πως γίνεται η όλη φάση για να πεις μετά τα συμπεράσματα σου.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (19)
Σαν σκηνή από το Weird Science θα ήταν. :-P
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (1)
Το οτι σε κάθε γυναίκα που σου μιλάει (ή που μπορεί να ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι είναι γυναίκα γιατί μην ξεχνάμε οτι πίσω από το nickname δεν ξέρεις ποιός μπορεί να είναι) της προτείνεις απεξω-απεξω να βγείτε κιόλας, πραγματικά με ξεπερνάει.

Μου θυμίζει συμπεριφορές (όπως και η όλη στάση σου σε σχόλια και Εξομολογήσεις) από λιγούρια που βλέπω έξω σε διάφορα μέρη που πάνε και κολλάνε σε κοπέλες και τρώνε μεγαλοπρεπέστατες χυλόπιτες και εγώ με την παρέα μου γελάμε.

Ρε μεγάλε, λες οτι "παίρνεις το ποτό σου και πάς και μιλάς σε όποια σου αρέσει".

Οκ, σωστός. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα, αλλά με 2 μγάλες διαφορές:
α) Θα πάω ΜΟΝΟ σε μια σε ολόκληρο το μπαρ (για να αποφύγω να ξεφτυλιστώ, οχι μόνο σε άλλες κοπέλες, αλλά και γενικά στον κόσμο γύρω μου σε περίπτωση πίτας)
β) Θα πάω ΜΟΝΟ σε περίπτωση που μετά από αρκετές ματιές, μου έχει ανάψει το πράσινο φως οτι μπορώ να την προσεγγίσω και άρα ενδιαφέρεται ΚΑΙ αυτή για εμένα.

Μιλάς με την Athenian Girl (που απ'οτι έχω καταλάβει έχεις φάει πίτα), της πετάς υπονοούμενο να βγείτε.
Μιλάς με την Ατέρμονη Παράνοια, πάλι της λες να βγείτε.
Μιλάς με τη 18χρονη Μωρ'τι μας λες, σου λέει οτι είναι από επαρχία, της πετάς το γλοιώδες υπονοούμενο (με χαμογελάκι) "μίλα μου στον ενικό).
Μιλάς με την Ana-mpoumpoula adagio, πάλι της λες "Πρέπει να βγούμε...".

Δηλαδή ΕΛΕΟΣ!
Αν κινείσαι έτσι εδώ μέσα, η εικόνα του πως κινείσαι όταν είσαι έξω ή σε ΜΜΜ, μου έρχεται αβίαστα στο μυαλό κι από την μία μου προκαλεί γέλιο, και από την άλλη λέω "κάτι τέτοιοι έχουν κάνει τις γυναίκες να μην γουστάρουν πολλά-πολλά μαζί μας όταν είμαστε έξω και προσπαθούμε να τις προσεγγίσουμε".

Και επειδή είμαι μεγαλύτερος σου, με οτι αυτό συνεπάγεται, θα σου πω το εξής:
Φίλε X-Files, παρτο σαν συμβουλή, παρτο σαν μαλακία, το θέμα δεν είναι πόσες θα κοιτάξει το μάτι σου και θα κάνεις κίνηση, αλλά το οτι το μάτι σου βρωμάει "λιγουρίαση" και γυαλίζει, ακόμα κι όταν έχεις την πιο ευγενική προσέγγιση του κόσμου!

Και η λιγουρίαση στο μάτι δεν αρέσει ούτε σε γυναίκες, ούτε και σε άνδρες!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (54) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:18
Απάντησα πριν πως την έπεσα μόνο σε δύο κοπέλες . Στις άλλες πήγε ο φίλος μου όχι εγώ. Εγώ ήρθα μετά ως παρέα.


Δεύτερο έγραψα πριν σε περίπτωση που δεν το διάβασες πως ήταν εξαρχής άκυρο για τους λόγους που αναφέρεις αλλά για θέμα bro code πήγα και μίλησα.

Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις εδώ δεν υπήρχε περίπτωση να βγω και να γνωρίσω καμία από εδώ μέσα στις εξομολογήσεις.

Έχω όμως γνωρίσει κοπέλες και μιλάμε από τις αναζητήσεις ακόμα και όταν για άλλον έγραψαν αναζήτηση και της έπιασα κουβέντα χωρίς να έχουν θέμα.

Αυτό πηγαίνει στο δεύτερο σκέλος πως η κοπέλα που ψάχνεται ακόμα και αν ψάχνει ένα διαφορετικό άνθρωπο από αυτόν που της έστειλε αν μιλήσεις ωραία και όμορφα μπορεί να γίνει διαθέσιμη.

Γιατί απλά ψάχνεται.

Τώρα για το θέμα της λιγουριασης στο μάτι που λες δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί δεν το νιώθω. Οπότε αν ισχύει ή δεν ισχύει δεν μπορώ να στο τεκμηριώσω ούτε και να το αλλάξω.

Εάν υπάρχει κάτι πρακτικό που μπορείς να μου πεις για να μη φαίνεται αυτό που ονομάζεις εσύ λιγουριαση δέχομαι απόψεις

Αλλά οι απόψεις μη τεκμηριωμένες και μη εν δυνάμει αλλαγές μιας κατάστασης είναι άνευ νοήματος.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (16)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:21
Ξεφτίλα πίτας σε άγνωστο κόσμο είναι μη γενόμενο.

Είσαι μεγαλύτερος αλλά έχεις κοινωνικά κολλήματα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (14)
Ρε! Είσαι καλό παιδί, απλά μην αδικείς τον εαυτό σου με τόσο πέσιμο σε όλες.

Κι αν το θες και από ανδρικό εγωισμό, μην δίνεις αξία σε καθεμία.

Καταλαβαίνω το γεγονός οτι μπορεί να έχεις πολύ καιρό να είσαι με γυναίκα, αλλά μην φτάνεις στο άλλο άκρο της απελπισίας και να ρίχνεις την αξιοπρέπειά σου.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (3)
Δεν ήξερα οτι είναι "κοινωνικό κόλλημα" η διαπίστωση του θεάματος ενός που τρώει χυλόπιτα απο κάποια μέσα σε ένα μπαρ, και γυρνάει σαν δαρμένο σκυλί στην σπηλιά-παρέα του μετά..

Πραγματικά οικτρό θέαμα :')
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:30
Αφού είσαι άγνωστος δεν υπάρχει κάτι. Και εγώ έχω δει διάφορα θεάματα και έχω γελάσει αλλά μετά σπίτι τελος.

Μη κάνεις σαν τις κοπέλες που νευριάζουν όταν κάποιος άγνωστος τις πει μπάζα.

Επίσης για να μη δώσεις αξία σε κοπέλα προς να σταματήσεις να προσεγγίζεις κοπέλες.

Θα μείνεις για πάντα μόνος εκτός αν πας σε γνωριμίες γάμου. Καμία γυναίκα δεν πρόκειται να σου δώσει εσένα αξία και να σε τσιμπήσει.


Οπότε αυτομάτως αν κάνεις κίνηση δίνεις αξία. Αν λες πως δεν πρέπει να δίνεις αξία στην άλλη όταν δείχνει μη διαθέσιμη συμφωνώ

Τι κάνεις όμως στην περίπτωση που απλά παίζει μαζί σου για να έρθεις να της δώσεις αξία και να σου ρίξει χυλοπιτα;

Είπαμε ο λάθος ορισμός του φλερτ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (11)
Κοίτα...
Επειδή δεν με ξέρεις ασε το "Καμία γυναίκα δεν πρόκειται να σου δώσει εσένα αξία και να σε τσιμπήσει", γιατί δεν ξέρεις τι γίνεται στην δική μου ζωή ;-)

Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια..
Επίσης, αυτός που κάνει σαν κοπελίτσα που την χαρακτήρισαν μπάζο είσαι εσύ, και το κάνεις σε κάθε σχόλιο, σε κάθε Εξομολόγηση... Και δυστυχώς το έχουν διαπιστώσει όλοι και όλες εδώ μέσα...
Οπότε αυτά όλα πεστα σε κάποια που θα πιαστεί κότσος εδώ μέσα και θα αρχίσει να συνομιλεί μαζί σου, μέχρι να καταλάβει με τι έχει να κάνει...
Οχι σε εμένα τα mind games, γιατί εσυ θα βγείς χαμένος..
Προς το παρόν περιορίσου στο να προτείνεις σε κάθε σχόλιο να βγείς με γυναίκες απο εδώ ή να τις καταστήσεις "έμπειρες" στον τομέα του έρωτα.

Εντάξει φιλαράκι μου; :-)
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:43
Αλλά έγραψα αλλά απαντησες.

Εδώ μέσα γράφω ότι γουστάρω γιατί μου αρέσει. Έξω και αλλού πριβέ είμαι άλλος άνθρωπος.

Οκ παληκάρι μου;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (6)
Έχεις σοβαρό θέμα αντίληψης.

Μίλησε μου λίγο για εσένα.. φαίνεσαι ενδιαφέρον άνθρωπος.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (1)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:46
Και για πες μας παληκάρι πόσες σε τσίμπησαν; Σου άρεσαν αυτές που σε τσίμπησαν;

Ή έτσι έχουμε να λέμε;

Γιατί και εμένα με τσιμπησε κοπέλα και με λεφτά αλλά μέτριας εμφάνισης που δεν με καυλωνε . Και αν δεν μου κάνει κλικ δεν μπορώ να πάω παρακάτω
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (14)
Προφανώς και με έχουν "τσιμπήσει", και οχι λίγες φορές.

Το να κάτσω όμως και να το αναλύσω σε έναν άνθρωπο που δεν έχει ανάλογη εμπειρία, είναι ανούσιο. Γιατί πολύ απλά δεν ξέρει πως είναι.

Η λέξη "λεφτά" που μου κότσαρες στην φράση, οτι τι?

Την κάνει την άλλη πιο σημαντική ας πούμε?
Ή μήπως είναι απλά το απωθημένο του Ελληναρά που δεν μπορεί να ορθοποδήσει μόνος του και χρειάζεται μια "cash injection" για να καλύψει τις τρύπες του, υλικές και ψυχολογικές?

Αστο X-Files, δεν το συνεχίζω άλλο, διότι ούτε μπορεί να βγάλει άκρη κανείς μαζί σου, αλλά κι επειδή έχω σημαντικότερα πράγματα να κάνω από το να ασχολούμαι με έναν "ελεύθερο σκοπευτή με άσφαιρα"...
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (21) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:02
Ότι άλλος ενδεχομένως να σκεφτόταν διαφορετικά. Εγώ όμως δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Γι'αυτό το ανέφερα.

Αφού λες πως δεν θα σε καταλάβω γιατί μου λείπει η εμπειρία πως θα καταλάβω τη λιγουριαση που λες;

Ξέρεις είναι αστείο όταν σου λένε κάτι χωρίς να μπορούν να σε βοηθήσουν και παρόλα αυτά σε κράζουν γι'αυτό λες και εσύ φέρεις την ευθύνη.

Αν πεις σε μια γυναίκα να μη δείχνει απελπισμένη προφανώς αν ήξερε τι κάνει θα να δείχνει απελπισμένη θα το είχε σταματήσει. Εκτός και είναι ανώμαλη. Άρα πως θα αλλάξει κάτι για το οποίο έχει άγνοια;.

Δυστυχώς φίλε μου η λογική είναι σαν το τσεκούρι
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (5)
Δεν διαφωνώ στο οτι πολλές είναι ανώμαλες και δεν ξέρουν τι τους γίνεται φίλε μου.
Ή οτι κυκλοφορούν πολλά πορνίδια που παίζουν με τους πάντες.
Ή οτι υπάρχουν πολλές ανασφαλείς (ακόμα και σε σχέση) όπως η Αλεξ της Εξομολόγησής σου, που μετά από κουβέντα σου βγάζουν στην φόρα οτι έχουν σχέση.

Σε όλα αυτά θα με βρείς απολύτως σύμφωνο μαζί σου.

Όσον αφορά το πως μπορώ εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος να σε "βοηθήσει", αν ποτέ βρεθούμε σε κοινή παρέα (από εδώ, τις Εξομολογήσεις) να είσαι σίγουρος οτι θα έχουμε πολλά να πούμε.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (3)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:12
Δεν με πείραξε η φάση. Αφού ήταν άκυρο εξαρχής. Για την πλάκα μας το κάναμε.

Το θέμα είναι πως δεν γνωρίζεις ατομα γυναίκες για να ανοίξεις κύκλο γιατί δε βλέπουν ως σχεσακια.

Έτσι δεν θα ανοίξει ποτέ ο κύκλος σου .

Γι'αυτό μαζεύονται γυναίκες και άντρες μαζί. Έκαστος στο είδος του.

Και φταίνε οι γυναίκες που για οποιαδήποτε γνωριμία βάζουν ταμπέλα γκομενου. Και να θες να μπείς friend zone δε γίνεται
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (5)
Δε συνηθίζω να διαβάζω τα μακρυνάρια σε συζητήσεις, αλλά μιας και ήταν κάτω από δικό μου σχόλιο, μπήκα στον κόπο... Θα κάνω κάποια βιαστικά σχόλια.
Καλά, προφανώς δεν τίθεται εδώ ζήτημα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και χυλόπιτας, γιατί μέσα σε μια τέτοια συζήτηση δεν μπορείς να πάρεις στα σοβαρά μια νύξη-πρόσκληση για έξοδο - ίσως βέβαια να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο και να αναρωτηθείς αν κατάλαβε ο άλλος τίποτα από αυτά που προσπαθείς να του περάσεις...

Το θέμα είναι ότι, όπως έθεσε σωστά και το Στοιχειό, η επιλεκτικότητα δεν είναι προνόμιο, αντιθέτως είναι δείγμα χαρακτήρα-αυτογνωσίας-αντίληψης. Δεν είναι όλες οι γυναίκες κινούμενοι στόχοι για έναν άντρα - μερικοί θα το ήθελαν, αλλά δεν ισχύει! Εκ των πραγμάτων, και η πιο "εύκολη" ή "περιπετειώδης" κοπέλα αναζητά την προοπτική να αισθανθεί ξεχωριστή ακόμα κι αν πρόκειται για κάτι της μιας βραδιάς. Όταν το ενδιαφέρον του άντρα μεταβάλλεται και μεταφέρεται τόσο εύκολα από τη μια στην άλλη, δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί του ούτε για μισό 24ωρο. Δεν είναι μόνο απελπισμένος, αλλά στερείται και αυτογνωσίας, και αυτοπεποίθησης, και τρόπων... Αυτά, από μια γυναικεία οπτική.

Τέλος, στη θεωρητική μελέτη της "γλώσσας του σώματος" - όπως και σ'άλλες επιστήμες και γνώσεις - πρόσβαση πλέον έχουν όλοι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι την αντιλαμβάνονται ή την αφομοιώνουν εξίσου καλά, με εξάσκηση ή χωρίς.
Είναι από αυτές τις πληροφορίες που, κατ' εμέ, μπορούν να παραπλανήσουν και να αποδιοργανώσουν περαιτέρω ένα άτομο που προσπαθεί να κατανοήσει ένα-δύο πράγματα παραπάνω. Οπότε, προσοχή γενικότερα με τα αυθαίρετα συμπεράσματα που εξάγονται έτσι... Μην υπερεκτιμάς τον εαυτό σου, δώσε την ευκαιρία στον άλλο να σου συστηθεί ως άτομο και μη βάζεις κοπέλες, άντρες, ζώα και πράγματα σε κουτάκια... Ο κόσμος διαθέτει προσωπικότητα και αυτό κάνει τον καθένα ξεχωριστό και αξιόλογο με το δικό του τρόπο. Δεν υπάρχει συνταγή στις διαπροσωπικές σχέσεις κι αυτό είναι το συναρπαστικό.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (14) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:39
Αυτός είναι ο λόγος που έγραψα πως τα μπαράκια δεν είναι καλά .

Γιατί θα βγεις μια φορά θα φας χυλοπιτα μετά πρέπει να αλλάξεις μαγαζί

Είναι σαν τη ρουλέτα παίζεις συνέχεια μαύρο και έρχεται συνέχεια κόκκινο.θα χάσεις όλα τα λεφτά και θα μείνεις με το πουλί στο χέρι. Γι'αυτό εδώ και χρόνια προσπαθώ να βρω τη λύση αύξηση του αριθμού προσεγγίσεων σε διαφορετικούς χώρους ανεξοδα.

Και όταν βγαίνουμε με την παρέα θα είναι για την παρέα αποκλειστικά.

Ε μόνο το παιχνίδι στο δρόμο έχει όλα αυτά που έγραψα το οποίο οι γυναίκες λένε τέρμα λιγουρικο και απελπισμένο.

Για τετραγωνίσε μου τον κύκλο σε παραπάνω.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (10)
Έκτορας Έκτορας 6.5.2017 | 18:54
Στοιχειό χαρά στο κουράγιο σου. Κι εγώ θέλω να κάνω μπάνιο αλλά βαριέμαι και περνάω δημιουργικά την ώρα μου. Τον διαβάζω σε 2 εξ :D
Passa Tempo φίλε μου...

Όπως τον βλέπουν και οι περισσότερες :D
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:02
Λες και με νοιάζει χαχαχαχ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (3)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:04
Μαρεσει που μιλάει και ο Έκτορας που έκανε διπλό λογαριασμό για να κράξει και εφφέ κράξιμο

Χαχαχαχ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (2)
Έκτορας Έκτορας 6.5.2017 | 19:05
https://www.youtube.com/watch?v=wsmKS2OuODA
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (0)
Κλαίω ακόμα με το "δίμουρος Έκτορας" του Τιτάνα στην άλλη Εξομολόγηση!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:13
Ψυχούλα βλέπει κύκλους το παιδί μήπως μπορείς να τον βοηθήσεις;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
Έκτορας Έκτορας 6.5.2017 | 19:18
Α ρε σατανά θα μου το χτυπάς μια ζωή!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:21
Οι μλκιες και τα γραπτά μένουν
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (1)
Έκτορας Έκτορας 6.5.2017 | 19:52
Όπως θα μείνει και η συγκεκριμένη εξ. ως τοπ οφ δε τοπ της λάιφο. Επίπεδο λέμε!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (0)
lena lena 6.5.2017 | 13:04
Κλαίω με ολη τη στρατηγική !
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 13:43
Η συνέχεια είναι καλύτερη
Έχεις κάνει ολόκληρη επιστήμη το καμάκι χαχαχαχαχαχα
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:13
Οι κοινωνικές σχέσεις όπου μπαίνει μέσα και το καμάκι ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες

Χρειάζεται ψυχολογία, σωστή ανάγνωση της γλώσσας του σώματος γιατί λέει την αλήθεια και τα σχετικά.
Ευχαριστούμε μεγάλε ψυχολόγε-γκουρού του έρωτα για την προσφορά σου στην ανθρώπινη εξέλιξη.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (31) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:22
Καλά εσύ κράζεις αλλά η φύση σε προίκισε με έμφυτη αυτή τη γνώση σε αντίθεση με εμάς
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (14)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:23
Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις οι γυναίκες είναι καλύτερες στο frame control
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (10)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:24
Τώρα πως εκείνες και επιλέγουν και έχουν και το αβαντάζ των όπλων είναι ανεξήγητος Επίκτητος παράγοντας της ελληνικής κοινωνίας
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (10)
δε νομίζω πως σε έκραξα.Απλά μου φαίνονται αστεία η εξομολόγηση και τα σχόλια.Αφού έχεις την ικανότητα να διαβάζεις τη γλώσσα του σώματος των άλλων γιατί επιχείρησες να την πέσεις σ'αυτές τις κοπέλες;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (21) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:45
Για την καύλα μας. Αφού μπήκαμε σε μπαρ με μη διαθέσιμες κοπέλες τουλάχιστον ας κάνουμε πρακτική
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (20)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:46
Μία γυναίκα μου άρεσε και έπαιζαν ματιες αλλά ήταν σε παρέα 2 ζευγαριών την τύχη μου μέσα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (10)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:48
Ο τρόπος σου πάντως ήταν φόβο ειρωνία. Να το κοιτάξεις
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (10)
Φόβος και ειρωνεία ε;Ενδιαφέρουσα προσέγγιση αλλά νομίζω ότι κάνεις λάθος.Λες ότι σου άρεσε μία κοπέλα μέσα στο κλαμπ και δεν την πλησίασες καν.Αντίθετα πλησίασες πόσες άλλες ενώ δε σου κινούσαν το ενδιαφέρον.Δεν είναι λίγο χάσιμο χρόνου αυτό;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (18) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 14:59
Φούλ ειρωνία, όχι φόβος. Ο δαίμων του τυπογραφείου ακα τ9
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (10)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:04
Μου κινούσαν το ενδιαφέρον. Αυτές κοιμόντουσαν .

Ναι θα πήγαινα στην κοπέλα που υπήρχε επαφή αλλά όπως έγραψα ήταν μέρος από τα δύο ζευγάρια. Δεν ήθελα να παίξω ξύλο με τους άντρες μέσα στο μπαρ.

Όχι κλαμπ, μπαράκι ήταν.

Περάσαμε καλά. Γενικά χάσιμο χρόνου είναι στα μπαράκια όπως βλέπω τη φάση.

Θα είχαμε γλυτώσει χρόνο και χρήμα αν είχαμε κονέ παρέες και κύκλους.

Τώρα προσπαθούμε σε όλες τις μλκιες.

Ο ένας πήγε σε χορό και θεατρική ομάδα πήρε τα @@ μου

Εγώ την ψάχνω έξω και όπου τύχει τα @@ μου.

Ο άλλος έχει επηρεάσει ψυχολογικά γιατί βλέπει γκόμενες με άντρες άκυρους, θα τα αναφέρω στην τρίτη φάση της εξομολογήσης

Άστο γαματα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (12)
Μάλιστα κύριε Χ...δε θα συνεχίσω την κουβέντα γιατί είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε διάσταση απόψεων και απλά θα περιμένω την τρίτη φάση με αγωνία(και μία μικρή δόση ειρωνείας) :)
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:13
Διάσταση απόψεων έχουμε γιατί τα βλέπεις με το γυναικείο μυαλό σου.

Σκέψου σαν άντρας αν μπορείς. Αλλιώς δεν γίνεται να νιώσεις
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (15)
και γιατι δε σκεφτεσαι εσυ σα μια γυναικα που την πλησιαζει ενας ακυρος αντρας και της την πεφτει εν ψυχρω;Και μετα αφου δεν του "καθεται" την πεφτει και σε ποσες αλλες;Εκτος αν η ηλικια σου ειναι γυρω στα 15 οποτε δικαιολογημενα να γινονται αυτα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (16) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:33
Δηλαδή στο μπαράκι ήθελες να την πέσουμε εν θερμώ;

Σου την έχουν πέσει σε μπαράκι ποτέ;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (9)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:42
Δεν την έπεσα και στα δύο γκρουπακια εγώ.

Ένα εγώ και ένα ο φίλος μου.

Και το πρόβλημα ποιο είναι; Πως μας κατάλαβαν οι κοπέλες του μπαρ οι άλλες πως την πεσαμε στις πρώτες και μας πέρασαν για λιγουρηδες;

Πόσα λεφτά θα χαλάσεις στα μπαράκια αν κάθε φορά την πέφτεις σε ένα γκρούπ από κοπέλες δύο φορές την εβδομάδα που μπορείς να βγαίνεις λόγω δουλειάς;

Ποια είναι η πιθανότητα να κάνεις κάτι τελικά;

Αξίζει τον χρόνο και το χρήμα;

Προσωπικά όπως έγραψα τα μπαράκια και όλα αυτά δεν είναι για τέτοια πράγματα.

Αν πούμε πως εγώ σαν γυναίκα δεν μαρεσει να μου την πέφτουν τη νύχτα έξω

Και δε μαρεσει να την πέφτουν έξω στο δρόμο

Αλλά θέλω κοινή παρέα και γνωστούς και κύκλο

Και ως άντρας πω πως δεν υπάρχει αυτό που θέλει η γυναίκα και θα κάνω αυτό που δεν θέλει

Βρίσκεις εσύ κοινό τόπο μεταξύ τους;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (6)
Οχι δε μου την εχουν πεσει.Ειμαι 18 και μενω επαρχια ακομα οποτε γνωριζομαστε ολοι εδω και δεν περιμενει κανεις να την πεσει σε κοπελα σε μπαρ.Μπορει να το κανει σε αλλα μερη καφετεριες κλπ.Και πραγματικα,ακομα και σε μεγαλη πολη να παω για σπουδες καλυτερα να μη μου την πεφτουν καθολου παρα να μου την πεφτουν ετσι.Ειναι καπως αγαρμπος αυτος ο τροπος και δεν κολακευει ουτε εσας ουτε τις κοπελες.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:48
Καλά έλα στην Αθήνα και τα λέμε.

Και εγώ στην Κρήτη τσίμπησα μια Ρωσίδα και πήγαμε για καφέ.

Έκανα instant date.

Ας το κάνει κάποιος με επιτυχία εδώ Αθήνα με Ελληνίδα και θα τον κεράσω ότι θέλει
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (17)
Οσο γι'αυτο που ειπες για το χρονο,το χρημα και την ακαταλληλοτητα των μπαρ για πεσιμο διαφωνω.Δηλαδη τα λεφτα και ο χρονος σου θα πανε τζαμπα αν δεν την πεσεις σε ολες τις κοπελες στο μπαρ;Και εκτος αυτου αφου τα θεωρεις ακαταλληλα για ποιο λογο πας;Και αν πας λογω παρεας κλπ γιατι την πεφτεις;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (10) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:53
Ναι γιατί δεν είπα να μη βγούμε για να περάσουμε καλά.

Αλλά σκέψου ότι γίνεται το ίδιο πράγμα για χρόνια. Το βαριέσαι κάποια στιγμή.

Θέλεις να βγεις με κοπέλα με φιλενάδα με κάτι άλλο τέλος πάντων πέρα από τις ξιφομαχίες

Από τη μία διαφωνείς και από την άλλη λες να μη γίνει πέσιμο εν ψυχρώ..

Δεν τα ξέρεις καλά. Μία χαρά έγινε η προσέγγιση ούτε αγαρμπη ήταν ούτε τίποτα. Φιλική κουβέντα πήγαμε να πιάσουμε για γνωριμία.

Αν δε γουστάρει ο άλλος πάσο αλλά όχι ότι φταίμε εμείς.

Γιατί μετά εσύ και οι άλλες θα λένε χάθηκαν οι άντρες χάθηκε το φλερτ.

Δε γίνονται όλα μαζί
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (6)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:55
Γιατί είναι τα μόνα μέρη που θα κάνουμε κίνηση ακόμα και αν δεν δουλεύει.

Από το να τον παίζουμε στο νετ καλύτερα να τον παίζουμε έξω στην πραγματικότητα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (5)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:59
Εάν εμένα επαρχία τώρα θα είχα κοπέλα για τους λόγους που ανέφερες. Αφού όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους είναι πανευκολα να χτιστεί comfort και να έρθει φυσιολογικά το ερωτικό και η σχέση.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (7)
Δε νομιζω οτι ξερεις το χαρακτηρα μου ουτε ολο τον υπολοιπο γυναικειο πληθυσμο για να διατυπωνεις απολυτα οτι "εγω και οι αλλες θα λεμε οτι χαθηκαν οι αντρες και το φλερτ".Θελετε να βρειτε φιλεναδες και κοπελες αλλα ειστε σε φαση "ο,τι μας κατσει".Επιλογη σας αλλα μετα μην αναρωτιεστε γιατι δε σας καθεται καμια.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (15) ΟΧΙ (0)
Πιστεψε με αν την επεφτες σε ο,τι κινειται στην επαρχια δε θα ειχες γκομενα γιατι πολυ απλα θα ηταν υπερβολικα γνωστο οτι ψαχνεσαι και θα σου καθονταν τιποτα απελπισμενα 14χρονα που θελουν να πηδηχτουν
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (21) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:05
Καλά 18 είσαι. Το χάθηκαν οι άντρες και τα σχετικά δε το λένε τα 18 Χρονά. Βάλε 30+

Απλά κράτησε το αυτό να το θυμάσαι για το μέλλον.

Το ότι μας κάτσει στο θέμα της γνωριμίας δεν παίζει ρόλο γιατί είναι γνωριμία.

Η κοπελιά το βλέπει ότι μας κάτσει γιατί νομίζει πως το φλερτ είναι για να τις κουτουπωσουμε

Εδώ μπαίνει ο ορισμός του φλερτ όπου τους λένε οι κοπέλες α το φλερτ σημαίνει θέλει να κάνει κάτι μαζί μου. Άρα άκυρο.

Όταν η γυναίκα κάνει φλερτ λέει ε τίποτα έτσι έπαιζα μωρέ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (8)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:07
Στην επαρχία αγαπητή δεν την πέφτεις σε ότι κινείται γιατί όλοι γνωρίζονται.

Που σημαίνει πως την κοπέλα που σαρεσει θα την δεις πολλές φορές και θα γνωρίσεις θα της μιλήσεις.

Στην Αθήνα δεν υπάρχει κοινός τόπος που θα πεις πάω εδώ για να ξαναδώ την τάδε που μαρεσε ώστε να συνεχίσω την κουβέντα ή να δημιουργεί αυτό το θερμό κλίμα που έγραψες.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (4)
Ευχαριστω παρα πολυ για τη συμβουλη σου αλλα θα ηθελα να διαπιστωσω μονη μου τι πραγματικα συμβαινει...λες οτι οι κοπελες θεωρουν οτι με τη γνωριμια οτι ο αλλος τους την πεφτει για να τις κουτουπωσει.Οκ.Ας παρουμε την περιπτωση σου για να μη γενικολογουμε.Και εσυ αυτο δεν ηθελες;Να σου κατσει καποια κοπελα.Οποτε τι;σε παρεξηγησαν;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (11) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:17
Όχι. Γιατί για να σχετιστείς με μια κοπέλα πρεπει να βγείς ξανά να τη γνωρίσεις καλύτερα. Δεν σημαίνει πως θα ταιριάξεις με τον χαρακτήρα της. Αυτό θέλει χρόνο.

Μια γνωριμία μπορεί να καταλήξει οπουδήποτε. Απλά αυτές απριορι το βλέπουν αλλιώς.

Είναι social biased
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (4)
στην επαρχια ναι.με τη λογικη οτι δεν την πεφτεις σε ο,τι κινειται εχεις πιθανοτητες να βρεις κοπελα.Οχι με την τακτικη που χρησιμοποιησες ομως σ αυτη την εξ,αυτο θελω να πω.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:19
Αν δεν ταιριάζεις με την κοπέλα κρατάς φιλικές επαφές και γνωρίζεις και άλλο κόσμο.

Είπαμε θέλουμε γυναίκες στη ζωή μας γενικά από το γενικό θα έρθει το ειδικό
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (2)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:21
Αυτή η τακτική και άλλες ταξικές παίζουν στην Αθήνα όχι στην επαρχία.

Και παίζουν και σε ξένες παντού είτε Αθήνα είτε επαρχία γιατί δεν είναι κολλημένες Ελληνίδες
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (4)
Ενταξει κυριε Χ,βλεπω εχετε μελετησει σε βαθος τις ανθρωπινες συμπεριφορες.Νομιζω αρκετα επιμορφωθηκα σημερα.Σας ευχαριστω και αναμενω το επομενο μαθημα σας με λαχταρα.Καλο σας απογευμα!!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:33
Δεν χρειάζεται να είσαι ειρωνική.να χαίρεσαι που είσαι επαρχία. Είναι πραγματική ελευθερία
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (5)
Δε θα το ελεγα.Να εχεις πολυ περιορισμενες διεξοδους για διασκεδαση και να βλεπεις μονιμως τα ιδια προσωπα.Και ο,τι και αν κανεις να μαθαινεται.Εχει σαφως θετικα στοιχεια αλλα σε καμια περιπτωση δε θα το χαρακτηριζα ελευθερια.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:41
Είναι υποκειμενικό αυτό. Ο καθένας στο μέρος που είναι μπουχτιζει και οποιαδήποτε αλλαγή του φαντάζει ελευθερία

Εμένα επαρχία εσένα υποθέτω μεγαλούπολη πρωτεύουσα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (3)
Μεγαλη πολη ναι,πρωτευουσα οχι η αληθεια ειναι.Τη θεωρω χαοτικη.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (0)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 16:52
Καλο απόγευμα. Δεν κρατάω κακίες.

Και μιλα μου στον ενικό.

Να είσαι καλά :-)
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (2)
Η Καρακάξα Η Καρακάξα 6.5.2017 | 14:13
Τρώω ηλιόσπορους και περιμένω με αγωνία την συγκλονιστική συνέχεια ..
Τρομερό κάστιγκ πάντως η σειρά
Η Γεωργία το Ξυλάγγουρο
Η Άλεξ Σκέτο
Η Ξ Ξ (Ξυνή Ξανθιά )
Ο Τζόνι Πέφτουλαςς και ΟΟΟΟΟΟ
Πίτερ Μύλος που όλα τα αλέθει !!!

Και μετά και μετά ????
Ξέχασες την Χήρα με τα 5 Ορφανά
Η Καρακάξα Η Καρακάξα 6.5.2017 | 14:31
Ναι την Παλαμομαρία !!!!αχαχχαχαχαααχαχα
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (18) ΟΧΙ (0)
Αδημονούμε!!
avatar alter ego 6.5.2017 | 15:34
Θα είμαι ειλικρινής, γέλασα
avatar walkTL 6.5.2017 | 15:37
Για όποιον βαριέται να διαβάσει, μια περίληψη:
Δύο τύποι βγήκαν για καμάκι, αλλά στο τέλος της βραδιάς έμειναν με το πουλί στο χέρι.
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 15:49
Και είναι σκηνή από τη μέρα της μαρμότας
Από πού προκύπτει το συμπέρασμα ότι στο μπαρ δεν υπήρχαν διαθέσιμες κοπέλες; Το ότι σας απέρριψαν κάποιες δεν οδηγεί αναγκαίως σε αυτό το συμπέρασμα.
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:25
Γιατί οι άλλες ήταν ζευγάρια και μικτές παιδιά
Βρε καλέ μου, μικτή παρέα σε σημαίνει ότι δεν "ψάχνεται".
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (1)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 19:23
Όχι αλλά δεν.την πέφτεις. Πως κανείς isolation? Δε παίζει κάτι τέτοιο. Τα αρσενικά θα σε φάνε. Μείνε μακριά είναι η φάση όταν δεν ξέρεις και τι ρόλο βαράει η μικτή παρέα. Είναι too risky
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (8)
Dr. X Dr. X 6.5.2017 | 18:25
Μικτές
avatar fou1 7.5.2017 | 00:09
Αν κάτι είναι άκυρο στην όλη υπόθεση είσαι εσυ .
Την συνέχεια μας την είπες; Έχω χάσει κάτι; Φαίνεται ενδιαφέρουσα ιστορία.
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ